Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evelien
Trouwjurk laten maken
Beste medebruidjes! Omdat ik een beetje op mijn trouwjurk wil besparen, laat ik het maken door mijn meter. Ze kan zeer goed naaien dus heb ik er het volste vertrouwen in.Ik heb op het net als eens rondgekeken naar stoffenwinkels en zo ben ik op de si...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 6-6-2007 16:48:55

Anne
Fortune Cookies in reclame
Hallo aanstaande bruidjes,Ik had een paar weken geleden gedacht aan fortune cookies te geven bij ons trouwfeest. Had hier via het forum een adres gevonden in Nederland. Gisteren ben ik te weten gekomen dat er deze week in de Lidl in reclame staan. B...
Ideeën Reacties: 8 6-6-2007 16:00:58

jennifer
@lora dujardin
ik ben het jennifer zeg iets als je hier bent xxx
Andere Reacties: 0 6-6-2007 15:09:32

Lieselot
kasteel d' aertrycke
Hallo,Is er iemand die ervaring heeft met kasteel d'aertrycke in Torhout? Van prijzen ed. Wat ik ook nog wou weten, aan de foto's te zien, zit iedereen net in aparte kamertje, of is er ook een grote zaal waar iedereen samen zit?Lieselot
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-6-2007 14:47:51

Tania
@Nathalie: videograaf macrea
Hallo,Een tijdje geleden vroeg ik hier naar een goede, budgetvriendelijke videograaf. Ik kreeg toen een berichtje van jou Nathalie, van ene videograaf 'macrea'. Ik heb hem via mail gecontacteerd, en het klonk inderdaad interessant. Ik vroeg me af of ...
Fotografie Reacties: 3 6-6-2007 14:14:54

Emmy
fotograaf
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met fotograaf 'Herregodts' in Drongen?Bedankt voor jullie reactie
Fotografie Reacties: 3 6-6-2007 14:00:21

Freya
Triporteur gezocht
Ik ben op zoek naar iemand waar ik een triporteur kan huren. Voor diegene die dit niet kennen, dit is een traditioneel ijskarretje per fiets of te voet te vervoeren.Ikzelf ben van Zwijndrecht tegen Antwerpen.GroetjesFreya
Ideeën Reacties: 3 6-6-2007 13:40:16

Annelies
Feestzaal te klein
We hebben aan beide kanten een grote familie en ook vele vrienden. Nu blijkt dat mijn schoonouders in totaal nog 40 of 50 vrienden/collega's van hun vanaf het diner willen uitnodigen waarvan wij er maar 15 ofzo kennen. Bijgevolg zitten we aan 240 per...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 6-6-2007 13:33:40

Natalie
juweeltjes
Dag bruidjes allemaal,ik heb nog geen juweeltjes om bij men jurk aan te doen.Eerlijk gezegd heb ik daar helemaal niet aan gedacht als ik in de winkel voor mijn kleed was... ik was zo blij dat ik een jurk gevonden had en bijpassende schoenen dat ik di...
Andere Reacties: 9 6-6-2007 12:50:39

Jessika
Wat als gasten toch hun kinderen meebrengen?
Hey allemaal!Jawel, terwijl ik overal aan het verkondigen ben dat ik helemaal nog geen stress heb, sloeg ze vannacht om half vijf om precies te zijn onverbiddelijk toe!Ik werd wakker met deze prangende vraag: Wij hebben voor onze receptie en avondfee...
Uitnodigingen Reacties: 12 6-6-2007 12:41:00

Annelies
trouwen in ekeren
hoi iedereen,wij willen ook graag volgende zomer (2008) trouwen. Zoals vele anderen willen we het modern, tof en zeer losjes aanpakken .. Graag krijgen we van jullie tips en ervaringen ivm Hof Ter Delft en Hof De Bist. Kennen jullie nog verborgen (u...
Locatie Reacties: 12 6-6-2007 11:36:10

Griet
zwart (gospel)koor gezocht
Hallo,Ik ben dringend op zoek naar een zwart (gospel)koor. Ik heb er al een paar gecontacteerd maar heb nog niets concreet. Kan er iemand mij hiermee helpen aub.Bedankt.
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 6-6-2007 11:31:42

Greet
TE KOOP: trouwkleed aire collection 2007
Hallo allemaal,Nu het fantastische feest achter de rug is, wil ik mijn kleed van de hand doen. Het is met pijn in het hart, maar ja ... wat doe je er anders mee. Het tot in de eeuwigheid in de kast hangen vin dik eigenlijk zonde.Dus ... het is een tr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 6-6-2007 11:30:09

sabien
domein st hubert ronse
Hallo, wij trouwen volgend jaar in juli en zijn druk op zoek naar een leuke feestlocatie in de regio West of Oost-Vlaanderen. Eén locatie springt er voor ons reeds uit nl het prachtige domein st hubert in Ronse. Heeft iemand al ervaringen met de...
Andere Reacties: 4 6-6-2007 11:09:59

Natacha
origineel idee om ringen te brengen
Hallo,wij hebben 2 bruidsjongentjes eentje van 2,5 jaar en eentje van 3 jaar en we zoeken nog naar een origineel idee om de ringen te laten brengen want een kussentje vinden we niet zo mooi.groetjes Natacha07 07 07
Andere Reacties: 11 6-6-2007 11:04:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...