Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Christel
aan Véronique 160607
dag Véroniqueamai amai nu is het echt niet lang meer..k heb net het weerbericht gezien van volgende week za...t zou droog zijn en zonnig....maar ja 10 dagen is wel heel lang op voorhand héT is heel raar maar ik heb dus bijna geen zenuwen me...
Andere Reacties: 4 7-6-2007 13:44:39

evelien
fede di oro - ringen aan huis geleverd??
Hey,ik zag hier enkele berichtje op het forum waarin stond dat ze je trouwringen naar huis brengen. Klopt dit? Wij hebben daar onze ringen besteld maar kwist dat helemaal niet.Groetjes,evelien
Andere Reacties: 2 7-6-2007 13:17:40

Annelies
Eiken wijnvaten huren - waar?
Weet iemand waar ik zo van die eiken wijnvaten (als decoratie) kan huren? Liefst in provincie Antwerpen maar andere provincies kan eventueel ook. Alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 7-6-2007 13:12:38

Wendy
Juwelier regio Kortrijk die ZELF aanpassingen doet?
Omdat mijn verlovingsring een brug moet krijgen (is te groot voor mijn rechterhand, was wel goed voor mijn linker) en de juwelier waar ik normaal ga zo'n werk uitbesteedt aan een atelier, zoek ik een juwelier in regio Kortrijk (Zwevegem) die zulke za...
Andere Reacties: 4 7-6-2007 12:57:39

Sheron
@Van, akte van bekendheid
Helaba Van,Ik had hier gelezen dat je hier ook moelijkheden mee hebt gehad, nu heb ik na lang zoeken 2 getuigen gevonden uit mijn geboorteland en plaats en vandaag hebben we de documenten van het vredegerecht. Wat houdt de homologatie in van de akte?...
Andere Reacties: 1 7-6-2007 12:46:20

annelies
Nog trouwers op 9/6/07?
Hallo iedereen,Op mijn teller staan nog 2 dagen. Zijn er nog mensen die trouwen op 9/6? Hoe gaat het met de zenuwen? Bij mij valt het wel mee, ik maak mij alleen een beetje zorgen over het weer. Hopelijk regent het niet.In elk geval veel succes aan a...
Andere Reacties: 6 7-6-2007 11:21:56

Katrien
Misschien stomme vraag, maar heb een klein probleempje.
Hallo iedereen,waarschijnlijk zul je dit een stomme vraag vinden, maar ik zit met een probleempje.Ik trouw op 18 augustus en ben sinds een tweetal maanden 2 keer per week onder de zonnebank aan het gaan.Allé, het is een zonnehemel.Nu heb ik gist...
Andere Reacties: 7 7-6-2007 10:28:30

lien
Uitnodigingen zijn af!!
Het was zo ver gisteren: Ik viel bijna flauw van de spanning! Tussen 16 en 18u mochten mijn ouders om onze uitnodigingen gaan bij de drukker. Toen ik om 18.15u nog niks gehoord had van mijn ma, sloeg ik al helemaal in paniek en stuurde ik haar een sm...
Uitnodigingen Reacties: 5 7-6-2007 10:19:36

Nathalie
Oefenen openingsdans WAS ZALIG!
Hey allemaal,Ik wil even mijn blijdschap met jullie delen :-) ik heb zo'n zalig gevoel sinds gisterenavond, onze 2de priveles om een openingsdans in mekaar te steken.De dans is nu af... ik vind hem prachtig!Hopelijk hebben jullie ook zo n zailg gevoe...
Openingsdans Reacties: 3 7-6-2007 9:29:42

Ibe
Dranken
Hallo, We zijn van plan ons huwelijksfeest te laten doorgaan in een zaal die je apart afhuurt en waar je de dranken afneemt van de brouwer. Maar nu vroeg ik mij dus af op hoeveel drank je per persoon moet rekenen? Het is de bedoeling dat wij een klei...
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 7-6-2007 8:41:30

Bianca
Feestzaal ATR NOUVEAU
Heeft er iemand ervaring met feestzaal ART NOUVEAU in Sint-Gillis-Waas? Ziet er een mooie zaal uit, zijn al gaan kijen, maar zijn nog niet zeker. Kunnen jullie tips geven ivm die feestzaal? Het zal dan de grote zaal zijn met de tuin. Groetjes, Bianca...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 7-6-2007 7:52:48

fabienne
tafelsversieren
kan iemand mij helpen in verband met ons tafels voor de gasten s,avonds, voor het werk,voetbal,tennis hebben we al iet gevonden zoals klein tennis-voetbal bal maar voor de gooie vrienden daar weet ik niets voor wat ik zou op tafel kunnen zetten ieman...
Andere Reacties: 2 6-6-2007 22:21:24

Alejandro
Kledingmaat!
Hallo,Ik zou iets van het internet willen bestellen als verrassing voor mijn ventje.Het is een t-shirtje met in Swarovski kristalletjes Mrs... ( en dan zijn naam) op. Maar de site vermeldt enkel Amerikaanse maten.. Ik kan kiezen uit: 1x(14-16) of 2x(...
Andere Reacties: 7 6-6-2007 21:12:49

Ibe
hoe gescheiden ouders op uitnodigingen vermelden
Hoi, onze beide ouders zijn gescheiden en wonen allemaal samen met een nieuwe partner. Hoe zetten we dit nu op de uitnodigingen? 4 adressen en dan het onze er nog eens bij? Onze ouders niet vermelden vind ik ergens een beetje raar, of niet?
Uitnodigingen Reacties: 6 6-6-2007 20:34:25

liesbeth
ikke weer
Hallo iedereen!Ik heb pas een vraagje gesteld ivm de openingsdans!Nu ben ik op het liedje van anastacia en eros ramazzotti ( i belong to you)gekomen!!!Wat vinden jullie van dit nummer ?Heeft nog iemand dit gepakt???groetjezzzz liesbeth
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 6-6-2007 16:56:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...