Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Hase
Dringend gezocht: locatie voor 200-350p omgeving Antwerpen
Onze gastenlijst is plots explosief gegroeid tot bijna het dubbele en onze oorspronkelijke locatie wordt dan echt te klein (daar mogen maximum 200 personen binnen, maar er kunnen er maar 120 zitten of zo).Wie kent nog een betaalbare zaal, liefst met ...
Andere Reacties: 7 22-4-2008 22:54:35

marie
bellenblaas
hallo,ik ben op zoek naar bellenblazers. Op internet heb ik al rondgekeken, en al enkele gevonden(wil eenvoudige witte) de meeste zijn 5 com hoog en 3 cm breed. Is dat niet te klein??iemand ervaring mee?
Andere Reacties: 10 22-4-2008 21:16:36

Ilse
gospelkoor
Hallo! Ken er iemand een gospelkoor voor tijdens de huwelijksmis?Alvast bedankt
Andere Reacties: 2 22-4-2008 20:46:01

dorien
Misboekje; hoe schikken?
Ons misboekje is af. Hoera! :-).Maar om het te drukken heeft uiteraard de tekst bepaalde structuur nodig en ik weet niet goed hoe ik dat moet doen :-S.Iemand tips?Groetjes!
Andere Reacties: 3 22-4-2008 20:31:26

Sophie
nog maar 10 dagen aaaaarrrggghhhh
hey beste mensen nog 10 dagen nu is het er echt. kan je dat geloven ik nog niet. wie trouwt er nog op de 2de mei.hoe voelen jullie je ?????
Andere Reacties: 5 22-4-2008 17:48:26

wendy
weggeven van bruid
hallo medebruidsparenik heb even een vraagje.ik trouw zowel voor de wet als voor de kerk.in de kerk wordt ik weggegeven door mijn vader.moet dit ook zo gebeuren op de wetlokatie.????of lopen wij(bruidspaar) daar samen naar binnen.?????en hoe gaat dat...
Andere Reacties: 2 22-4-2008 17:44:35

Gunther
Feestzaal
Beste,Wij zijn nog dringend op zoel naar een feestzaal voor een feest + receptie.Slootjenshoeve te Berlaar kent iemand dit...is dit mooi...is het eten er lekker...is de receptie er goed. Dank.
Andere Reacties: 3 22-4-2008 17:04:43

Sylvia
leeftijd bruidskindjes
hey, wij zouden graag bruidkindjes op ons huwelijk hebben maar in geen van de 2 families zijn er nog kleine kindjes... Enkel het zoontje van mijn verloofde zijn zus maar hij zal 8 jaar zijn tegen onze trouw. Is dit niet te oud voor een bruidskindje? ...
Andere Reacties: 7 22-4-2008 16:47:59

Wendy
Getuigen vragen via VDAB advertentie!!!
Dag allemaal,op het forum heb ik reeds origenel manieren gelezen over het vragen van je getuigen. Daar het bij ons begint te dringen (de mensen van het gemeentehuis wille dit al weten) ben ik op zoek naar een gemaakte vdab advertentie. Wie kan mij he...
Andere Reacties: 8 22-4-2008 16:45:17

Kim
Afslanken aan armen
Hallo!Misschien heeele domme vraag, maar zijn er soms geen "wondermiddeltjes" waarvan mijn bovenarmen wat "afslanken"? Ben mijn kleed gaan passen, alles perfect, maar die armen hé....Bedankt!!Groetjes,Kim
Andere Reacties: 6 22-4-2008 12:57:38

Kirsten
lied voor ouders te bedanken
hallo,ik heb een vraagje weet iemand een mooi liedje om af te spelen in kerk terwijl we onze ouders bloemen geven?ik zou graag een nederlands liedje laten zingen maar weet nie welk?weten jullie raad? bedankt lieve ouders liever niet.dat doet mijn mam...
Andere Reacties: 8 22-4-2008 11:54:59

sabrina
locatie foto's
hallo, Weet iemand mooie plekjes zijn in of rondom Brugge ( en niet alleen het Minnewater )Wij hebben 2 kindjes en gaan mee voor de fotosessie, dus het mag gerust met een speelpleintje zijn.Alle sugesties zijn welkomSabrina 06/06/08
Andere Reacties: 2 22-4-2008 10:56:27

Nathalie
Wie nog 53 dagen bibberen???
Hoi,zijn er nog bruidjes voor 13 juni aanwezigGroetjesNathalie
Andere Reacties: 12 21-4-2008 22:28:41

Debevere
witte mercedes oldtimers gezocht
hallo, wij zijn nog op zoek naar enkele witte mercedes oldtimers om in suite te rijden op ons huwelijk.Wie kan ons helpen? Ons huwelijk gaat door op 6 september in roeselare
Andere Reacties: 1 21-4-2008 21:05:38

Sarah
Akte van getuige
Hoi, Ik heb in het forum ergens de 'akte van getuige' gevonden. Het is inmiddels al een hele tijd geleden dat dat bericht geplaatst werd, maar heeft iemand die akte nog? Kan je mij hem misschien eens doorsturen?sarah.achten@skynet.beGroetjes, Sarah30...
Andere Reacties: 6 21-4-2008 21:02:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...