Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sylvie
Aan Nele die in de winter 2009 trouwt!
Hoi Nele,Ik wou graag weten wanneer jij gaat trouwen?? Ik zag dat jij ook in de winter 2009 trouwt... wij op 07/02/09 ! Groetjes , Sylvie
Andere Reacties: 0 29-4-2008 13:00:25

vicky
na openingsdans
Na de openingsdans willen wij niet de traditionele vermenigvuldigingsdans, we willen natuurlijk, om onze ouders een plezier te doen wel eens met hen dansen.Dus eerst Rino en zijn ma / mijn pa en ik ,daarna ik met Rino's pa / hij met mijn ma / intusse...
Andere Reacties: 2 29-4-2008 12:55:25

ingrid
een beetje bang
hallo iedereen, nog 30 dagen en ik trouw voor de tweede maal. Maar nu begint het toch wel te kriebelen hoor. Ik heb een 25-jarig miseriehuwelijk gehad en gezworen om nooit meer te trouwen. Maar ja, zeg nooit nooit he. Doch nu begin ik angst voor het ...
Andere Reacties: 7 29-4-2008 12:55:00

Deborah
Is ceremoniemeester nodig???
Dag bruidjes,wij zijn nu volop bezig met de voorbereidingen, aangezien 04/10 steeds dichetr bijkomt :-) Een ceremoniemeester hebben we niet. Mijn vriend is van het principe dat dit overbodig is en alles zelf wel in plooitjes valt, "een beetje ch...
Andere Reacties: 12 29-4-2008 12:17:04

sarah
visagiste
Beste medebruidjes, nog een vraagje, heeft er iemand ervaring met een visagiste uit de regio van Opwijk en wat was de prijs ervan?(ook ben ik nog op zoek naar een kapster uit deze regio (op deze dag zouden 4 kapsels (samen) moeten gedaan worden)Bedan...
Andere Reacties: 4 29-4-2008 9:47:22

Marieke
CADEAU VERLOOFDE
Hallo bruidjes!Mijn vriend heeft me goeie maand geleden ten huwelijk gevraagd, nu had ik graag ook iets aan hem gegeven, hij heeft me zo een mooie ring cadeau gedaan.Ik weet echt niet wat ... Heeft er iemand leuke idee'tjes?Had gedacht aan een ring, ...
Andere Reacties: 9 28-4-2008 19:05:58

annelies
@pamela: bedankt
Bedankt voor de tekst, ideaal.Wij hebben in de tijd al ons geld in ons huis gestoken, en kozen daarom voor een erg eenvoudige trouw, zonder verdere familie en vrienden. Ben heel blij met ons huis, en heb dus geen spijt. Maar mis toch die veelbesproke...
Andere Reacties: 1 28-4-2008 18:20:51

Amber
Ik verkoop mijn tiara!!!
Hallo bruidjes,Dit weekend heb ik mijn proefkapsel gehad. Ik had een tiara gekocht, maar omdat ik nu toch een ander kapsel zal nemen heb ik die niet meer nodig.Het is een zeeer fijn kroontje, met pareltjes en strass. Niet over-the-top maar stijlvol.W...
Andere Reacties: 4 28-4-2008 16:51:42

Stefanie
Opstelling suite
Goeiemiddag medebruidjes,Ik heb een vraagje ivm de opstelling van de suite. Mijn ceremoniemeester heeft een stagair in opleiding waarmee we alle afspraken regelen. Hij leert nu tijdens zijn opleiding dat er niet meer noodzakelijk gekeken wordt naar d...
Andere Reacties: 3 28-4-2008 13:53:02

Joke
schieting/vuurwerk
Bruidjes in spéNog 60 dagen te gaan. Velen vragen ons of we al zenuwachtig zijn. Waarop we -helaas- van niet moeten bekennen. Misschien komt dit nog wel...Zijn er bruidjes uit Brugge die weten of een schieting toegelaten is? (en hoe je daaraan ...
Andere Reacties: 5 28-4-2008 13:33:11

An
bruidsparadijs
Hallo,Vrijdag had ik speciaal een dag verlof genomen en ben ik helemaal van Limburg naar Merksem gereden voor het Bruidsparadijs. Ik had er al zo veel over gehoord dat ik er koste wat kost ook wou geweest zijn.Jongens, was me dat een teleurstelling!!...
Andere Reacties: 12 28-4-2008 13:23:50

Els
Boekje huwelijksviering
Hoi!!Mag ik jullie eens vragen hoeveel tijd op voorhand je bent beginnen zoeken en verzamelen voor het misboekje.Groetjes
Andere Reacties: 6 28-4-2008 12:32:11

Kim
Witte wijn
Hey,Wij zijn op zoek naar een witte wijn voor bij ons buffet. We hebben een tijdje geleden een rode gekocht zonder op voorhand te proeven en hebben ons dit achteraf een beetje beklaagd. De reden dat we zo snel hadden gehandeld was omdat die wijn in r...
Andere Reacties: 8 28-4-2008 11:01:10

Liesbeth
Hoe lang zijn jullie samen voor trouw?
hey bruidjesMijn vriend en ik gaan 8 jaar samen zijn op de dag dat we trouwen!Vele mensen verschieten ervan hoe lang dat al is.Nu ben ik er wel benieuwd naar geworden hoe lang jullie samen zijn nu jullie gaan trouwen?Groetjes!Liesbeth17 mei 2008
Andere Reacties: 60 28-4-2008 10:27:44

SOFIE
zussen
hallo,op ons trouwfeest zou ik naast onze ouders en getuigen ook mijn 2 zussen graag in de bloemetjes willen zetten omdat we met ons 3 toch al wat samen hebben meegemaakt en een heel hechte band hebben.nu weet ik niet precies wat ik hun zou kunnen ge...
Andere Reacties: 2 27-4-2008 22:46:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...