Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kaatje
Echt erg ...
Hey,Dit is weet typisch.Mijn schoonouders die 5 keer minder geven dan mijn ouders gaan op mijn feest de show stelen!!!Mijn ouders zijn gescheiden, dus ons idee was. Iedereen zit samen met zijn familie en wij aan de eretafel met broers, zussen en getu...
Andere Reacties: 15 25-4-2008 10:30:04

vanessa
wanneer geven jullie de bedanktkaartjes af?
hallowanneer geven jullie de bedanktkaartjes? op het einde van de avond of sturen jullie dat op? ik had graag met foto gewerkt en ik dacht eraan om vb 50 keer dezelfde foto van ons af te drukken bij kruidvat en daarbij dan iets te schrijven met zo ee...
Andere Reacties: 5 25-4-2008 7:21:35

Leen
Wachten op ... verschillende personen
Hey iedereen, ik wou eens even vragen of het bij jullie ook zo lang duurt eer je antwoord hebt van bijvoorbeeld traiteur, dj, ... Ik krijg zo het gevoel dat deze mensen je echt geen tijd meer willen geven om iemand anders te zoeken indien de offerte ...
Andere Reacties: 8 24-4-2008 20:00:53

Karen
Schieting!
Hallo trouwkoppeltjes,In Nijlen en omstreken organiseren veel koppels een schieting voor het huwelijk. Maar nu vraag ik me af hoe je de mensen uitnodigt, zou graag een uitnodiging of kaartje ofzo geven met waar, wanneer en ... Voor diegenen die ook e...
Andere Reacties: 6 24-4-2008 19:34:23

Lies
liedje kerk
Welke liedjes hebben jullie in de kerk gekozen?
Andere Reacties: 10 24-4-2008 18:59:08

Lies
bedanktekst
Hallo, Ik ben nog op zoek naar een mooie tekst om onze ouders tijdens de huwelijksmis te bedanken. Alle ideetjes zijn welkom!MerciLies
Andere Reacties: 1 24-4-2008 18:58:22

Veerle
mijn vader
Heb al lange tijd een slecht contact met mijn vader. Niet dat er ruzie ofzo is maar hij interesseert zich gewoon niet in mijn leven. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 jaar was. Altijd deed hij moeilijk over het onderhoudsgeld, hij heeft ook een t...
Andere Reacties: 11 24-4-2008 15:58:15

Hase
Aan Jozefien die nu zaterdag in de Rollierzolder trouwt!
Dag Jozefien,Ik zou heel graag nog wat meer weten over de zaal; stuur je me eens een mailtje op hase@haseseghers.be? 'k Wil jullie feest niet verstoren, maar misschien kan ik een uurtje komen helpen opruimen of zo zodat ik ondertussen de zaal kan bek...
Andere Reacties: 0 24-4-2008 13:12:04

winderickx
duivenmandje
hallo, weeter iemand waar ik duivenmandje kan kopen? of heeft iemand zo een mandje en verkoop je die? zelf heb ik witte duiven.groetjes dorien. dorien_winderickx@hotmail.com
Andere Reacties: 1 24-4-2008 12:57:42

Liesje
hoepelrok te koop - ivoor
Hallo!Ik verkoop mijn trouwkleed niet, maar wel mijn hoepelrok. Ik ga mijn kleedje laten hermaken na mijn bevalling.De hoepelrok is met een A-lijn en ivoorkleurig satijn onderaan.Maat L.Voor vragen mail gerust naar liesje.vandenweghe@telenet.beIk vra...
Andere Reacties: 0 24-4-2008 11:11:07

Sofie
Juweelontwerpers west-vlaanderen
Hallo, kent er iemand juweelontwerpers in West-Vlaanderen? Wij trouwen op 14 februari 2009 en willen een set unieke trouwringen, omdat dit toch een tijd moet meegaan hé. grtjs
Andere Reacties: 5 24-4-2008 11:04:02

Ilse
hartje typen
hoi,weet iemand of het mogelijk is om met één van de lettertypes in word (bijv. wingdings) een hartje te typen? alvast bedankt!ilse
Andere Reacties: 5 24-4-2008 10:36:58

Liesbeth
schoonouders en miserie
hey bruidjeshet moet me even van het hart, maar pfff mijn schoonouders kunnen soms zo aaaarrggh zijn héOnze trouwplannen waren heel simpel:Mijn verloofde en ik betalen alles, zo hebben we alle touwtjes in handen en moet de rest zich niet moeien....
Andere Reacties: 3 24-4-2008 10:03:02

Sarah
Nog 2 dagen!!!
Nog mensen waar er maar 2 dagen op de teller staan?De spanning begint te stijgen, de laatste dingen worden geregeld, ik heb er zin in!Bovenal, het zonnetje zal erbij zijn!!!Geniet allen van jullie dagje!
Andere Reacties: 13 24-4-2008 8:55:28

sara
@Vi en Tony ivm kubussen op tafel
Vi en Tony,Jullie idee van de kubussen lijkt ons wel tof. Zouden jullie ons de sjablonen eens kunnen bezorgen als jullie die gekregen hebben? saraneyt@hotmail.comAlvast bedankt!
Andere Reacties: 13 23-4-2008 22:39:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...