Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Anne
Originele manier om geld kado te geven
Over twee weken trouwen vrienden van ons. We gaan geld geven, zoals op hun uitnodiging gevraagd werd. Nu willen we dat natuurlijk niet gewoon droog in envelopje afgeven. Kent iemand originele manieren om geld te geven als kado? Liefst zonder beton en...
Andere Reacties: 10 21-4-2008 18:48:37

nele
vrijgezellen feest chippendales
Hey,ik moet het vrijgezellenfeestje organiseren van mijn zusje en die wou altijd graag iets dat ze op tv eens had gezien en dat was een show zoals de chippendales maar daar kon je ook blijven eten, was wel in dat thema ook het eten.Maar zou geen idee...
Andere Reacties: 4 21-4-2008 18:37:32

veerle
NAAISTER BRUIDSJURK
Ik ben op zoek naar iemand die mijn bruidsjurk wil maken.Ik heb een hele mooie bruidsjurk van Linea Raffaelli op het oog maar ik denk dat het voordeliger is alsik ongeveer dezelfde jurk laat maken. Wie kent een goeie naaister? Ik woon in Zuid-Limburg...
Andere Reacties: 3 21-4-2008 17:52:18

melissa
16/08/08
wie trouwt er ook nog op 16/08/08 en waarhoe zitten jullie al met de voorbereidingen?groetjes melissa16/08/08
Andere Reacties: 8 21-4-2008 16:38:03

melissa
kindjes
hey meidenwat aan de kinderen geven na de kerk?en tot welke leeftijd zouden jullie gaan?groetjes melissa
Andere Reacties: 7 21-4-2008 16:35:44

melissa
vraagje
hallobij ons de italianen word er geld aan het trouwkleed en de kostum van de man gehangen ma wanneer juist moeten we da doen? das als we aant slowen zijn.das lijk jullie jullie kousenband verkopen heeft er al iemand ervaring met geld op de kleren?wa...
Andere Reacties: 2 21-4-2008 15:42:34

Lotta
Foto's bloemen kerk
Hey, kent iemand websites waar je voorbeelden/foto's van bloemstukken in de kerk (vb op altaar, rond paaskaars) kan vinden?Dank je wel! Lotta
Andere Reacties: 2 21-4-2008 14:12:46

Els
DJ prijs
Hey iedereen!Ik vroeg me af hoeveel ik zou moeten betalen voor een DJ. Gewoon om eventjes een idee te hebben, zodat we eens kunnen vergelijken.Danke
Andere Reacties: 17 21-4-2008 12:24:08

sandra
video
wij hebben net de video van onze trouw gekregen!! Hij is practig!!het is echt super om zo een video te hebben, je hebt een totaal overzicht van de hele dag, je ziet dingen die je eerst niet opvielen en het is gewoon geweldig!!ik raad dus iedereen aan...
Andere Reacties: 3 21-4-2008 11:48:53

Diane
Voor de verslaafden aan dit forum...
Voor diegenen die het niet weten, er is nog een leuk forum (ik zit dus continue van het ene naar het andere te gaan): www.ik-trouw.orgDat forum is wel iets handiger om bepaalde onderwerpen te volgen...GroetjesDiane17 mei 08
Andere Reacties: 9 21-4-2008 11:39:47

An
Super vrijgezellenweekend
Hey Bruidjes,Ik ben net terug van een super vrijgezellenweekend. Vrijdagnamiddag werd ik totaal onverwacht (ik wist echt van niks) ontvoerd door 5 vriendinnen. We zijn samen naar Venetië gevlogen, waar in de buurt nog een vriendin woont. Ze h...
Andere Reacties: 1 21-4-2008 11:21:39

Christel
wit goud wordt "gelig' ? !
Hallo bruidjes Wij zijn nu bijna 1 jaar getrouwd en ik zit nu met hetvolgende probleemMijn trouwring in wit goud , ziet er niet fraai meer uitHet wit goud wordt "gelig' en blinken doet hij ook bijna niet meerNet of ik draag de ring al 10 jaar of...
Andere Reacties: 7 21-4-2008 9:51:03

Evi
suite/getuigen
Hallo allemaal,Ik zit een beetje in de miserie met onze suite en wou even jullie mening vragen. Mijn ouders zijn gescheiden en met mijn vader heb ik geen contact meer. Mijn moeder heeft geen nieuwe vriend en heeft dus eigenlijk niemand om in de suite...
Andere Reacties: 4 21-4-2008 9:28:46

S
Trouwjurk gezocht
Hallo,Ik ben op zoek naar de jurk Saffier van Bruidsmode Selectief. (Mt 40) Is er iemand die deze jurk ook gekozen heeft en verkoopt?Graag zo snel mogelijk een seintje op anoniempje148@hotmail.com.Alvast bedankt!Groetjes,Stefanie20-09-2008
Andere Reacties: 0 20-4-2008 22:27:58

Sarien
hoe de vermenigvuldigingsdans?
Hallo,wij zitten met een vraagje. Na de openingsdans wordt meestal een'vermenigvuldigingsdans' gespeeld. Waarbij het trouwkoppel iedereen op de dansvloer probeert te krijgen.In welke volgorde moeten we mensen uitkiezen? Eerst de ouders? Kan iemand on...
Andere Reacties: 3 20-4-2008 21:42:51
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...