Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

sofie
F.D. Videoprodukties
Halloheeft er al iemand ervaring met deze persoon die videoreportages maakt? Tevreden of ontevreden, graag respons aub. Dat ik mij zeker niet vergis van een slechte reportage te hebben he???Bedankt bruidjes
Andere Reacties: 0 17-4-2008 13:34:58

Kim
28/06/2008
Hallokes!Vroeg me af wie er nog op 28 juni trouwt... Het getal op de teller gaat nu wel heeeel snel naar beneden hé ;-)...Groetjes,Kim
Andere Reacties: 7 17-4-2008 12:21:14

Isabelle
Dringend gezocht: riskja
Hoi allemaal,Wij zouden graag een riskja hebben om naar het gemeentehuis te rijden. Helaas hebben we er tot op heden nog geen gevonden in de buurt. Kan iemand ons helpen? Wij zijn van regio Turnhout en trouwen 09/05/08GroetjesIsabelle
Andere Reacties: 2 17-4-2008 12:09:15

Kim
Fotolocatie Aalst
Hallo!De vraag is hier al verscheidene malen gesteld maar nog altijd niks geschikt gevonden.. We zijn voor ons huwelijk op 28 juni op zoek naar een leuke fotolocatie omgeving Aalst (max 25km)... Binnen en buitenlocaties zijn welkom, want in ons Belge...
Andere Reacties: 6 17-4-2008 11:21:40

Dorina
dringend zwarte BMW gezocht
Hey meisjes,Weten jullie soms waar ik 2 zwarte BMW'kes kan vinden voor onze suite????Groetjes Dorinadorina@xplore.be
Andere Reacties: 1 17-4-2008 11:19:43

Sarah
Limousine
Hallo medetrouwers, Voor ons huwelijk zijn we nog op zoek naar een limousine. Dit mag een hummerlimo, een Lincoln of een Chrysler zijn, dat maakt niet uit. Liefst regio Limburg aangezien het huwelijk in Sint-Truiden plaats vindt. Heeft iemand hier er...
Andere Reacties: 5 17-4-2008 11:04:57

Kelly
Binnenlocatie regio Beveren-Melsele-Zwijndrecht
Ik ben op zoek naar een originele, mooie binnenlocatie in de regio Beveren - Melsele - Zwijdrecht. Wie kan mij enkele tips geven?
Andere Reacties: 2 17-4-2008 10:47:50

Jitse
Visagiste aan huis regio Kessel (Lier)
Hoi Hoi,Ik ben dringend op zoek naar een visagiste aan huis voor 6 september. Op 6 mei ga ik voor een eerste pas en had ik al een keer proefmake-up willen laten doen. Iemand adresjes of goeie ervaringen?ThxJitse060908
Andere Reacties: 4 17-4-2008 10:00:39

Patricia
Graveren in eigen handschrift
Ik heb ooit eens iets gelezen van een juwelier die ringen kon graveren met een zelf geschreven tekstje, dus ook in eigen handschrift. Weet iemand waar je dir kan laten doen, en eventueel wat dit kost?
Andere Reacties: 2 17-4-2008 8:27:19

Annelies
Mehari!
Hallo Iedereen, Weten jullie soms waar we een mehari kunnen huren voor onze trouw (20 juni 2008)? Dat is zo'n autootje zoals Louis de Funes had...Iemand tips? Alvast bedankt, Annelies
Andere Reacties: 2 16-4-2008 22:43:43

miranda
rent a priest
Hoi iedereen,Graag had ik willen weten of er onder jullie ook zijn die intresse hebben in een viering met rent a priest?En weet er soms ook iemand waar ik er één kan vinden voor Tienen? Want ik vindt er wel maar dat zijn er van dendermonde ...
Andere Reacties: 3 16-4-2008 20:22:31

Sandra
proefdruk
hallo allemaal,ik wilde graag eens horen hoe lang het maken van de proefdruk bij jullie geduurd heeft en hoe lang je daarna nog op de eigenlijke druk hebt moeten wachten.Het is namelijk zo dat wij reeds op 22maart onze proefdruk hebben aangevraagd en...
Andere Reacties: 9 16-4-2008 20:16:10

cien
aan debby uit antwerpen 8/8/9
hey debby we trouwen in dezelfde kerk:)ikke op 9-5-9 dus paar maandjes voor jou..hebben jullie al veel geregeld?en wa nemen jullie van versiering enzo?muziek?allez aje wil babbelen voeg me maar toe op msn cienderellah@hotmail.com;)
Andere Reacties: 2 16-4-2008 20:05:08

ameloot
binnenlocatie west-vlaanderen foto's
BesteWij trouwen op zaterdag 27 september en zijn nog steeds op zoek naar een locatie voor de foto's dit zowel binnen als buiten. Hebben jullie voorstellen? regio Roeselare.
Andere Reacties: 1 16-4-2008 18:36:55

melissa
ringen
hey meiden hoeveel hebben jullie betaald om jullie graveren? wat hebben jullie er exact in laten inzetten?hoelang hebben jullie erop moeten wachtenmercikes
Andere Reacties: 13 16-4-2008 17:37:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...