Nu Online
Momenteel zijn er 133 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Sofie
Tafelbezetting
Dag bruidjes/bruidegommen in spé,Aangezien onze grote dag alsmaar dichterbij komt, moeten we nu wel eens de mensen een plaats toewijzen aan tafel. Daar zijn we al uit, we gaan naamkaartjes zetten. Wat doen jullie, mixen jullie vrienden en famili...
Andere Reacties: 5 18-4-2008 14:05:41

Sarah
wie loopt waar bij binnenkomen
Beste verloofden,vorig weekend is er een discussie ontstaan over aan welke kant de man en de vrouw binnenkomen in de Kerk. Ik was ervan overtuigd dat ik aan de linkerzijde moest lopen, mijn vader aan de rechterzijde, dat zie je toch altijd in de film...
Andere Reacties: 2 18-4-2008 11:51:48

Sandra
buitenlander als getuige
Dag dames,Wat moet ik allemaal in orde brengen en hebben om een buitenlander als mijn getuige te kunnen nemen?Groetjes !
Andere Reacties: 4 18-4-2008 11:22:30

Ilka
alternatieve viering - getuigen
Hoi,we zoeken nog een leuk idee om onze getuigen te betrekken bij onze alternatieve viering. Omdat het bij ons de gewoonte is dat de getuigen nog een speech doen op het avondfeest. Kan ik ze het niet aandoen van nog iets voor te lezen of te zeggen ti...
Andere Reacties: 3 18-4-2008 0:41:20

tessy
feestvieren
Hallo iedereen, alvast een dikke proficiat aan allen die binnenkort in het huwelijksbootje stappen, ik heb deze stap 10 jaar geleden met plezier gedaan! Ik ben nu op zoek om op het huwelijksfeest van men nichtje een grappig toneelstukje of een act in...
Andere Reacties: 2 17-4-2008 21:57:47

Tine
Intrede in de kerk
Hallo collegabruidjes :-)Dankzij dit forum en jullie schitterende tips weet ik nu hoe we de kerk gaan binnenkomen en op welk liedje (Butterfly kisses, super mooi, bedankt!).Mijn vraag is nu alleen: gaat de suite gewoon naar voren en dan op hun plaats...
Andere Reacties: 2 17-4-2008 20:21:28

olivier
goedkope fotograaf
Kent er iemand een goedkope maar goeie en creatieve fotograaf.Die voor maximum 700 euro. ganse dag tot net voor de receptie foto's trekken.En ook een album met 100 foto's inbegrepen.wel creatief, niet gewoon potret of statische foto's maar beetje ori...
Andere Reacties: 7 17-4-2008 20:20:42

brendy
iets blauw, iets geleend, iets oud, iets nieuw
Dag dames,Wie van jullie doet nog mee aan de traditie van iets blauw, iets geleend, iets oud en iets nieuw.En wat hebben jullie dan? Ben gewoon beetje nieuwsgierig :-)xBren13/09/2008www.frank-bren.bruiloftsite.nl
Andere Reacties: 10 17-4-2008 19:31:17

Valerie
trouwdatum
Hallo,Ik ben gewoon eens nieuwsgierig. Wie trouwt er nog op 21 juni 2008? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?Groetjes,Valérie
Andere Reacties: 5 17-4-2008 19:13:09

kimberly
Verdeling financieel
Lieve bruidjes heb even jullie raad nodig!Heb geen gemakkelijk schoonouders!Mijn ouders betalen het trouwkleed , ik en mijn vriend vinden dat zijn ouders de kostums dan moeten betalen.Zij wilt ieder zijn personen. Vinden jullie dit ook?Of hoe doen ju...
Andere Reacties: 11 17-4-2008 18:47:31

Lies
dress code
Hallo, heeft iemand tips voor dress-code? wij willen geen smoking, maar willen toch dat de mannen in kostuum komen...wat noteren we dan best op de uitnodiging
Andere Reacties: 10 17-4-2008 17:38:45

Amber
@Griet uit Beveren
hallo Griet,Heb je ondertussen al iets te weten kunnen komen voor Kasteel Cortewalle ivm de foto's binnen te nemen?groetjes
Andere Reacties: 0 17-4-2008 16:12:13

Nathalie
gastenboek
Hoi, ik ben op zoek naar een winkel waar ik een gastenboek kan kopen voor mijn trouw. Ik woon in regio sint niklaas
Andere Reacties: 4 17-4-2008 15:05:50

Kelly
Binnenlocatie Beveren-Melsele-Zwijndrecht
Ik ben op zoek naar een mooie, originele binnenlocatie voor een fotoshoot, ergens tussen Beveren en Zwijndrecht - wie kan me enkele tips geven?
Andere Reacties: 1 17-4-2008 14:31:07

Vi
@ Gerlinde ivm limo's
Hey Gerlinde, In je bericht naar Sarah, sprak je over 2 limo's voor 900€ voor een ganse dag, welk limo bedrijf is dit?Groetjes, x
Andere Reacties: 1 17-4-2008 14:17:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...