Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Eva
Heb ik teveel betaald of niet?
Hey, ik ben gisteren met mijn zusje het bruidsboeket gaan kiezen en bloementoebehoren. Ik heb een mooi boeket met rozen en callas (een beetje afhangend) daarnaast heb ik ook nog 7 corsages (voor de ouders) een altaarstuk, en een bloemstukje voor de l...
Andere Reacties: 10 27-4-2008 22:19:13

valentine
Aan Kristof: schieting
In Wingene is er een apotheek die het poeder verkoopt. Nu hoor ik vandaag van iemand die er wat ervaring mee heeft dat je moet navragen dat het een mengeling is en niet puur, voor de veiligheid.Misschien ook eens navragen bij je plaatselijke apotheek...
Andere Reacties: 0 27-4-2008 21:30:48

Leen
Prijs traiteur (raad getrouwde vrouwen ook nodig)
Hallo iedereen,even een vraagje i.v.m. de traiteur. We hebben van de onze een prijs per persoon en dan per voorwerp (mes, bord, servet, ...) gekregen. Een totaalprijs is niet mogelijk. Zijn er nog onder jullie die zo werken? En voor diegenen die dit ...
Andere Reacties: 4 27-4-2008 18:24:12

Evi
rozenblaadjes
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar rozenblaadjes. Iemand enig idee waar we die kunnen vinden? We zijn al in AVA geweest maar daar hadden ze ze enkel in hartvorm en dat is niet echt wat we willen.In Casa hebben we er ook geen gevonden.Groetjes
Andere Reacties: 6 27-4-2008 17:09:07

Sofie
bedankjes/menukaarten
Hallo,wij trouwen zeer binnenkort.wij zouden graag de mensen nog een bedankje geven. Eerst hadden we gedacht om een foto op te sturen. maar wanneer we alles bij elkaar optellen zal dit ons wel een duur grapje worden.Heeft iemand een idee hoe we de m...
Andere Reacties: 3 27-4-2008 13:32:45

annelies
anders vermelden
Wij zijn reeds getrouwd voor de wet (voor het huis) maar zullen volgend jaar voor de kerk trouwen, nu zoals het hoort met feest, ... en zo erbij.Ik vind het zo raar om te zeggen, wij gaan trouwenIemand een idee hoe ik dit mooi kan vermelden. Het is v...
Andere Reacties: 4 27-4-2008 12:15:21

Kim
wanneer stoppen met werken
Hoi allemaalMisschien een rare vraag, maar hoeveel dagen voor de trouw stoppen jullie met werken en gaan jullie in verlof? Kan voorstellen dat de stress kan oplopen.Hebben mensen al verlof ingepland of er al ervaring mee?GroetjesKim
Andere Reacties: 18 27-4-2008 9:16:31

Diane
In de maand mei
Hallo,wie trouwt er nog in mei? Wij trouwen op 17 mei in Vilvoorde, nog 21 dagjes. Dianeelisadiana1@hotmail.com
Andere Reacties: 15 26-4-2008 20:29:42

Karolien
Ideeën
Hallo,wij trouwen op 30 augustus en zouden graag onze getuigen beetnemen alleen weten we niet hoe. We willen ze voor zijn en daarom doe ik een oproep aan iedereen die toffe ideeën heeft. Het zotste idee eerst!!GroetjesKarolien en Christophe
Andere Reacties: 2 26-4-2008 16:15:17

Els
ceremoniemeester
hey!!Welke prijs vraagt een ceremoniemeester ongeveer? We zijn nu aan het rondbellen maar zou graag al eens een idee hebben van de kostprijs.Dank!!
Andere Reacties: 7 26-4-2008 10:56:14

sarah
dessertbuffet??
Help... graag jullie mening!!!Ik wou eigenlijk altijd een groot dessertbuffet. Nu wij doen een walking dinner met kleine gerechtjes. Volgens de eigenaar van het restaurant kan je dan best ook de dessertjes in kleine gerechtjes aan de mensen brengen. ...
Andere Reacties: 4 26-4-2008 8:41:31

sarah
opgepast met bellenblaas via internet!!!!
hela,ik heb vandaag mijn bellenblazers ontvangen die ik via internet heb besteld..voor diegene die nog twijfelen: denk 2x na!Ze zijn gewoon belachelijk klein... Ik durf ze amper aan de kindjes afgeven.Succes voor de rest!
Andere Reacties: 6 25-4-2008 22:11:49

sarah
Wil eve mijn euphorie delen
Ik wil het hier gewoon eve kwijt.Ik heb vandaag,na de zoveelste nachtmerrie over mijn kleed, gebeld naar de bruidsboetiek,en,...,mijn kleedje is klaar,ik mag 8 mei gaan passen,ik kan nie meer wachten!!!Grtz sarah 18/07/08Wou dit gewoon eve met jullie...
Andere Reacties: 3 25-4-2008 19:34:44

Lore
Wat staat er op het menu?
Hey trouwlustigen,We moeten binnenkort beslissen over het menu. Gewoon uit curieuzeheid wou ik vragen hoeveel gangen jullie namen en welke gerechten. Missschien doen we wel inspiratie op bij elkaar ?GroetjesLore
Andere Reacties: 12 25-4-2008 17:36:59

Patricia
Wel of niete en bedanktje geven
Wij zijn aan het twijfelen of wel dan dan niet een bedankje gaan geven. Ik ben naar 3 trouwfeesten geweest: op het 1e werd er niets gegeven, het 2e werd er nadien een op papier gedrukte foto gestuurd en op het 3e kregen we fortune cookies (die na enk...
Andere Reacties: 16 25-4-2008 14:06:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...