Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Joke
trouwringen
Dag bruidjes èn bruidegommen ;-)Vandaag weer een stapje dichter bij onze grote dag: we hebben onze ringen gekozen!!! eerst was ik er nogal bang voor aangezien de prijzen bij de meeste juweliers de pan uitzwieren... maar na vele tips hier op het ...
Andere Reacties: 2 3-5-2008 22:59:05

Kim
Getrouwd!
dag lieve bruidjes,Gisteren was het eindelijk zo ver... Na maanden van voorbereidingen, verlangen, toeleven naar die ene dag, was mijn dag er eindelijk!!En ik heb genoten, met volle teugen!! 's Morgens werd ik uiteraard veel te vroeg wakker, ik moest...
Andere Reacties: 11 3-5-2008 21:50:54

Sophie
vanaf gisteren Mvr. .....
Hey iedereen,Vanaf gisteren ben ik dus mvr.... Dus 2 mei is vanaf nu onze dag. Het was super grandioos en een fantastische ervaring. zo lang naar uitgekeken en iedereen zei tegen me, probeer echt van elk moment te genieten en dat hebben we gedaan maa...
Andere Reacties: 6 3-5-2008 20:35:54

Karolien
bloemen kerk antwerpen
Hey!ik heb hulp nodig bij de bloemen. We geraken er zelf maar niet uit bij welke bloemist we zullen gaan. De bloemist die we wilden is namelijk op verlof in juli, dus moeten we een andere nemen.Zijn er nog bruidjes van het Antwerpse? Waar nemen julli...
Andere Reacties: 2 3-5-2008 18:19:41

Geert
En de bruidegommen ?
Hey iedereen, er moet mij hier toch wat van het hart. Ik kan er geen getal op plakken maar al te vaak worden nieuwe berichtjes geopend met "hey (mede)bruidjes". Ik vind dat zeer spijtig want er zijn ook heel wat aanstaande bruidegommen die...
Andere Reacties: 10 3-5-2008 12:21:01

Leen
RAMPpasbeurt
Hey iedereen,er moet me even iets van het hart. Ik ben gisteren mijn kleed gaan passen. Ik heb de Bonaire van San Patrick (kan je vinden via google als je het eens wil zien). De verkoopster zei vorige keer dat de ene kant die opgestoken was, helemaal...
Andere Reacties: 9 3-5-2008 9:22:51

debbie
julien of freddy?
hey, dag medebruidjesik ben enkele dagen ni hier geweest en nu krijg ik dit te lezen wat is er in godsnaam gebeurd?ben wel heel nieuwsgiereggroetjes debbie
Andere Reacties: 13 2-5-2008 23:30:37

katrien
geschenkjes: graveren
Als geschenk/aandenken voor ouders en getuigen zou ik graag een kader of iets anders in metaal met onze namen en onze datum in gegraveerd geven. Weet iemand waar dit mogelijk is. Regio Oost-Vlaanderen
Andere Reacties: 2 2-5-2008 22:49:49

betsy
julienachtige freddy
go ladies!!!!!!
Andere Reacties: 58 2-5-2008 22:38:16

Elke
Freddy of Julien
Hoi bruidjesWeet iemand of dit deze persoon een fotograaf is??? Al hij het is vroeger at hij nochthans gewoon onder de naam Freddy heir zijn ongezouten "classy???" mening te verkondigen. Ik denk dat er eens klachten zijn geweest naar de mod...
Andere Reacties: 19 2-5-2008 21:52:53

sarah
@ julien: wat is uw probleem????
Beste Julien, (of is het freddy? of julien en freddy???)Wat is eigenlijk uw probleem?- bbq is niet goed- walking dinner is niet goed- trouwfuiven zijn ordinair- we kennen onze etiquette niet- jeugd hier heeft geen smaak...tjonge jonge..Naar wat ik be...
Andere Reacties: 10 2-5-2008 20:10:14

Sabrina
draaiboek
hallo,wij trouwen op 18.07.2009 en ik heb al een paar belangrijke personen kunnen vastleggen maar aan mijn dagindeling zit ik een beetje te twijfelen zou er daarom soms iemand mij een vb van een draaiboek kunnen doormailen en ook vb wat er zeker alll...
Andere Reacties: 3 2-5-2008 12:51:40

Isabelle
intro
hey, welk liedje gebruiken jullie om de zaal binnen te komen op het feest? Met nog meer 7 dagen op de teller zijn we echt wel dringend op zoek.GroetjesIsabelle
Andere Reacties: 4 2-5-2008 11:48:56

Natasja
liedje dessertenbuffet
Hebben jullie tips voor een liedje bij het opengaan van de gordijnen bij het dessertenbuffet? We willen geen 'servettensong' of 'bongosong'. Het mag iets magisch hebben, een kippenvelmoment,... Zoals bijvoorbeeld 'He's a pirate', maar dat hebben we a...
Andere Reacties: 5 2-5-2008 11:19:27
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...