Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kim
Paniek alom
Hey,Heb hier net een serieuze paniekaanval gehad. In het begin waren wij gaan kijken voor een feestzaal maar die kwam heel duur uit en dan hebben we beslist om alles zelf te regelen. De zaal is nu een gewone cultuurhal en de traiteur is een traiteur ...
Andere Reacties: 16 23-4-2008 21:47:15

Kim
Koffie en thee
Hey,Zit een beetje met een lastig probleempje. Wij dachten koffie en thee te kunnen maken in de zaal zelf, maar nu blijkt dat daar zo geen apparaten voor voorzien zijn. Onze traiteur werkt enkel met levering en kan het dus ook niet voorzien. Weet iem...
Andere Reacties: 4 23-4-2008 20:35:20

annelies
datum feest 15 aug?
Wij zijn momenteel voor feestzaal aan het kijken voor 2009 En kwamen op 15 aug; dacht leuke datum, bijna iedereen is vrij MAAR nu vroeg ik mij af of de fotograaf, videograaf, priester, ... dan werkt. Kan nu niet al iedereen opbellen, weet ook nog nie...
Andere Reacties: 9 23-4-2008 19:39:15

Elsie
Traiteur Kastelenhof Stekene
Hallo al veel reacties gelezen over 't Kastelenhof in Stekene! Welke traiteur kiezen jullie en nog bruidjes die er deze zomer trouwen?Groetjes
Andere Reacties: 1 23-4-2008 19:38:12

saskia
originele ceremoniewagens
Heyonze trouw is reeds voorbij maar even een tip voor wie nog een originele ceremoniewagen zoekt!onze wagen kwam van nostalgic cars in schellebelle en ik zag net dat ze daar opendeurdag houden dit weekend, zondag 27 april van 10 tot 18 uur. dus wie n...
Andere Reacties: 2 23-4-2008 18:58:31

sarah
@betsy
dag betsy,ben je zelf van merksplas? ik zie dat je bij locafest bent geweest?groetjes
Andere Reacties: 7 23-4-2008 17:57:08

SOFIE
ringen
hallo, ben nog steeds op zoek naar een origineel idee om mn kindjes de ringen te laten brengen.mijn dochtertjes krijgen ook ringetjes nadat wij de onze gekregen hebben, hun beste vriendinnetje brengt die ringen dan naar voor zodat wij ze dan bij hun ...
Andere Reacties: 5 23-4-2008 17:44:47

cindy
aan heidi die feest op een boot
hoi heidi,ja dat lijkt een leuk idee kan je de gegevens eens uit wisselen aub.desnoods op mijn email cindylaforce@hotmail.comvriendelijke groeten
Andere Reacties: 0 23-4-2008 15:51:38

Deborah
dragqueen Duchi Davoij
Dag bruidjes,wij overwegen sterk om een special act te voorzien voor tussen het hoofgerecht (meerlandenbuffet) en het dessertbuffet, om zo de ambiance er al wat in te brengen. de man van de feetszaal kon ons dragqueen Duchi Davoij (Glenn uit de 1ste ...
Andere Reacties: 1 23-4-2008 15:42:41

Deborah
trouwringen
Dag bruidjes,we trouwen op 04/10 en beginnen uit te kijken naar onze ringen. Op het forum hier heb ik al veel lof gehoord van bv Fede Di Oro, de DUO-ringen, maar ook van "kleinere" ontwerpers zoals Yves Schoenwinkels. Zijn collectie lijkt m...
Andere Reacties: 2 23-4-2008 15:39:50

liese
Heluim ballon
Waar kan men helium + ballonen huren/kopen ? We vonden een winkel waar ze voor 130 ballon helium verkopen voor 100 euro + per ballon 0.5 euro stuk. Is dit langs de dure kant ?
Andere Reacties: 5 23-4-2008 15:14:25

Hase
Eva: foto's rollierzolder?
Dag Eva,Ik las je berichtje hier ivm de Rollierzolder en dat je er nog foto's van hebt ...Het zou super zijn als je die eventjes wilt doormailen naar hase@haseseghers.be!Groeten,Hase
Andere Reacties: 3 23-4-2008 13:54:04

liese
liese
Hey,Wie weet waar men helium en ballonen kan huren/kopen ? Wij zouden als afsluiter van viering aan genodigden ballon willen geven die men samen in lucht laat met boodschap aan.Huren van fles helium voor 130 ballons kost 100 euro en ik vind dit nogal...
Andere Reacties: 3 23-4-2008 13:40:20

Els
huwelijksuitnodiging
Hey!Tis nog een tijdje eer we trouwen, maar je kent dat é, ik ben zo overal aan het rondneuzen wat er geregeld moet worden.Nu vroeg ik me af hoeveel tijd voor het huwelijk je moet uitnodigingen bestellen?Zijn er onder jullie die dat zelf hebben ...
Andere Reacties: 7 23-4-2008 9:25:32

Liesbeth
Wanneer komt de DJ toe?
Dag bruidjes!Hoe regelen jullie wanneer de dj op het avondfeest toekomt?Ik heb er echt geen idee van rond hoe laat er gebruikelijk muziek begint te spelen enzo... Ik had gedacht vanaf het dessertbuffet?GroetjesLiesbeth17-05-2008
Andere Reacties: 7 23-4-2008 8:04:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...