Nu Online
Momenteel zijn er 92 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sophie
personaliseren bergelijke trouw
wij trouwen alleen voor de gemeente. wij krijgen de kans om deze te personaliseren. vind ik super. maar nu komt het probleem hoe doe begin je er aan . hoe personaliseer je, leuke teksten enzovoort wie heeft er ideetjes of voorbeelden voor me.
Andere Reacties: 4 1-12-2007 22:34:29

kim
Witte duiven
Hey bruidjes,Ik zou heel graag witte duiven huren om op ons huwelijk los te laten.Nu heb ik op enkele sites iets gelezen over sierduiven en reisduiven. De reisduiven zouden terugkeren naar de plaats waar ze vandaan komen maar van de sierduiven heb ik...
Ceremonie Reacties: 9 1-12-2007 20:04:59

Cathy
Verhuur juwelen
Hey!Weet er iemand waar je mooie oorbellen kan huren voor een dag? Heb mijn kleedje gevonden dus kan nu op zoek naar accesoires :)Bedankt!Cathy
Kledij - Accessoires Reacties: 0 1-12-2007 17:35:32

Evi
Uitredelied
Hallo,Ons misboekje is bijna klaar, maar één ding vinden we niet.En dat is een uitredelied...hadden eerst van novastar "the best is to come" of zo, maar als we de tekst goed beluisteren vinden we die niet zo gepast.We willen een h...
Ceremonie Reacties: 16 1-12-2007 16:32:31

Amber
ceremoniemeester
Hello brides!Wie kan me helpen met ceremoniemeesters regio antwerpen/waasland? Aanraders of ervaringen?Alvast bedankt.xxxamber09/08/08www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Ceremonie Reacties: 9 1-12-2007 16:25:06

karolien
feestzaal het eikelhof
hallo , ik vroeg mij af of er nog iemand al naar een feest geweest was in het eikelhof en als de huisdj goed mee valt .groetjes lientje
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 1-12-2007 15:56:54

Katrien
28-06-2008
Wie trouwt er dan nog? Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 7 1-12-2007 15:47:41

Cindy
salsa-bandje
Hey iedereen,Wij zouden graag een salsa-bandje op onze receptie laten komen. We hebben al enkele prijzen opgevraagd, maar het is allemaal redelijk duur. Heeft er iemand ervaring met dergelijke live-bandjes? Kent er iemand sala-bandjes die op een rece...
Muziek - Live Reacties: 10 1-12-2007 11:45:43

veerle
huwelijksreis thailand
Beste bruidjes,mijn vriend en ik zouden graag op huwelijksreis naar thailand gaan.Vermits er op de markt zo een groot aanbod is van hotels, was mijn vraag of jullie bepaalde hotels, waar jullie geweest zijn, kunnen aanraden. Vertel ook even waarom he...
Huwelijksreis Reacties: 7 1-12-2007 11:11:29

Inge
Bruidkindjes
Hoi allemaalWij zijn nog op zoek naar iets origineel om aan onze bruidskindjes te geven. De meeste koppels geven een beertje waarmee ze op de trouw rondlopen. Zijn er nog andere dingen?Wij hebben drie bruidskindjes: een meisje van 3, een jongen van 5...
Ideeën Reacties: 5 1-12-2007 9:43:25

wendy
weddingparty
wie van jullie heeft een weddingparty georganiseerd? aangezien onze familie nog maar enkel uit een paar oude mensen bestaat zouden we toch graag die avond feesten met een heleboel vrienden.zijn er mensen die hun ervaring willen delen met mij?alvast b...
Andere Reacties: 2 30-11-2007 23:55:21

Mieke
feestzaal
Wij gaan feestzaal 't festijn kiezen in Beerzel. Ik heb op het forum al goede reacties gelezen op deze zaal. Deze reacties zijn echter van een tweetal jaar geleden. Wie is hier recent nog geweest? Vonden jullie het goed?GroetjesMieke
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-11-2007 23:28:28

Anneleen
Fotograaf Silk van Jabbeke
Hallo, heeft er iemand van jullie ervaring met fotograaf 'Silk' van Jabbeke?
Fotografie Reacties: 1 30-11-2007 22:32:55

Anneleen
Feestzaal De Oude Melkerij
Hallo, heeft er iemand van jullie ervaring met de feestzaal De Oude Melkerij te Gids?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-11-2007 22:31:18

Nathalie
prijs ceremoniemeester
Hoikes,Kan iemand me de vraagprijs latenn weten van een ceremoniemeestergroetjesNathalie
Andere Reacties: 9 30-11-2007 20:36:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...