Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kelly
Aan Sas - Kunstboeket
Sas,Kan je de foto's van jouw "nep"bruidsboeket eens doormailen naar kelly.vannoten@telenet.be?Had jij dat boeket zelf gemaakt?Waar had je die bloemen gevonden?Groetjes,Kelly
Andere Reacties: 2 3-12-2007 8:19:51

Silke
Kleine feestzaal
We zijn volop bezig met feestzalen te zoeken maar stuiten steeds weer op hetzelfde probleem een erg kleine groep.Onze receptie zou voor een 60 tal mensen zijn en ons avondfeest voor een 40tal mensen.We bezochten reeds het rivierenhof, maar werden hie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 2-12-2007 23:00:15

Sofie
@Soetkin & Gerlinde: dansen Rose Deleyn
Hallo Soetkin & Gerlinde,Wij volgen ook lessen bij Rose Deleyn! Inderdaad een aanrader! We kennen al veel... Welke avond volgen jullie les? Wij op woensdag.GroetjesSofie
Andere Reacties: 4 2-12-2007 20:06:51

betsy
kleur bruidsjurk
hoiiedereen 'kwil enkele meningen over de keuze van onze trouwkledij.mijn bruidsjurk is donkerbruin glanzend (stijl within temptation)en min toekomstige echtgenoot is in gebroken wit met bruin hemd...ons openingslied is zal all i need van within temp...
Andere Reacties: 12 2-12-2007 20:06:00

Karolien
Feestzaal 't Molenhof te Zwijnaarde
Heel dringende vraag!! Wij hebben al heel wat zalen bezocht en twijfelen nu nog tussen Salons Roskam (Merelbeke) en 't Molenhof (Zwijnaarde). Kennissen van ons bezochten reeds Salons Roskam dus hun indruk kennen we al. 't Molenhof wist ons ook te ove...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 2-12-2007 19:32:38

Kim
Zaal Renard (vroeger Renardeau)
Hey allemaal,Ik ben nu een aantal weken verloofd en ik begin toch uit te kijken naar zalen. Nu viel mijn oog op zaal Renard en ik was onmiddellijk verkocht... Is er iemand die ervaring heeft met deze locatie? Prijs? Verschillende formules? Eten (+ mo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 2-12-2007 19:24:48

Kim
Zaal Renard (vroeger Renardeau)
Hey allemaal,Ik ben nu een aantal weken verloofd en ik begin toch uit te kijken naar zalen. Nu viel mijn oog op zaal Renard en ik was onmiddellijk verkocht... Is er iemand die ervaring heeft met deze locatie? Prijs? Verschillende formules? Eten (+ mo...
Andere Reacties: 3 2-12-2007 19:22:38

Lien
Hof Van De Putte Zegelsem
Is er iemand die ervaring heeft met deze feestlocatie? Ik heb ze bezocht en het is heel origineel en uniek, maar ik vraag me af of er iemand van jullie voor deze zaal (met traiteur) gekozen heeft, en wat jullie ervaringen waren?Kan er iemand een goed...
Andere Reacties: 2 2-12-2007 19:09:34

Lien
Bruidskleed grote maat
Hallo allemaal,Ik trouw in het najaar van 2008. Ik ben dus nu al eens aan het nadenken over welke trouwjurk ik wil kiezen, maar ik heb een grote maat wat het niet gemakkelijk maakt. Ik vraag me af of jullie tips hebben (winkels, merken, etc.) waar ik...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-12-2007 19:03:32

Yasmina
Huisdj van Daemshof Herentals
Zijn er mensen onder jullie die getrouwd zijn in het Daemshof te noorderwijk?Het daemshof werkt blijkbaar samen met een dj, dj Danny.Heeft er iemand ervaring met de huisDJ Danny?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 2-12-2007 17:43:51

Lennie
trouwkleed Linea Raffaelli te koop
Hallo, Ik verkoop mijn trouwkleed van Linea Raffaelli(top + rok + stola, kleur : framboise). Het is ongeveer maat 40 en ik ben 1.74 meter. De nieuwprijs was ongeveer 1.300 EUR. Je kan vrijblijvend komen passen. Ik hoop dat ik er iemand blij mee kan m...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 2-12-2007 12:23:05

dorien
't Schuurke - Serskamp
Hallo bruidjes,wij hebben deze porgen een optie genomen voor feestzaal 't Schuurke. Maar wij kennen niemand die daar reeds geweest is en ons kan vertellen of het eten, de service, de bediening enz goed is? Weten jullie meer over deze zaal? Zowel posi...
Andere Reacties: 3 2-12-2007 11:38:18

Claudia
gevonden...
Ben zo blij ...Zaal is vastgelegd!!! Op de dag dat wij 1 maand verloofd zijn ligt onze zaal vast. wij zullen ons feest geven in Résidence Stiemerheide in Genk (vroegere golfhotel )nog veel succes met de voorbereidingen iedereen !!
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 2-12-2007 10:00:55

Lies
suitekledij Linea Raffaelli te koop
Dag iedereen,Mijn schoonmama verkoopt haar suitekledij van de trouw. Eén maal gedragen, maat 40-42, 1,70m groot.'t Komt uit de collectie van Linea Raffaelli van 2007: blauwe broek met top met bloemen, schouderbandjes aan één kant, blau...
Kledij - Suite Reacties: 0 2-12-2007 8:23:48

Lies
suitekledijn Linea Raffaelli te koop
Dag iedereen,Mijn schoonmama verkoopt haar suitekledij van de trouw. Eén maal gedragen, maat 40-42, 1,70m groot.'t Komt uit de collectie van Linea Raffaelli van 2007: blauwe broek met top met bloemen, schouderbandjes aan één kant, blau...
Kledij - Suite Reacties: 0 2-12-2007 8:23:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...