Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Patricia
rent a priest
Hallo, is er iemand die al een huwelijksmis laten doen heeft door rent a priest? Wij zouden dit heel graag willen doen maar vragen ons af of je dit huwelijk dan echt 'kerkelijk' kunt maken, zodat je in 'den boek' staat. Vele groetjes! Patricia
Andere Reacties: 5 28-11-2007 20:41:38

sophie
traktatie na mis
Hallo, ik ben op zoek om de mensen en kinderen na de mis te trakteren met bijv een drankje of warme wafel. Heeft iemand adressen of ervaringen hiermee? Ik trouw in maart dus een ijsje zal niet passen. Als je tips hebt, steeds welkom.Groetjessophie
Andere Reacties: 7 28-11-2007 20:29:49

Peggy
idee tafelindeling
hallo medebruidjes , ik ben opzoek naar idee voor tafel indeling . Ik wil graag iets leuk of origineel maar weet niet goed hoe er aan te begingen .
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 28-11-2007 18:05:10

sara
jurk linea raffaelli
Zaterdag ben ik kleedjes gaan passen. Ik twijfel tussen twee kleedjes. Wie kan mij helpen? Op de website van linea raffaelli het witte kleedje rij 2 rechts of het kleedje met witte top en grijze rok op rij 6 rechts. Van het witte was ik meteen volled...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 28-11-2007 17:37:39

Karen
MODERNE CEREMONIEWAGENS
kennen jullie adressen waar er moderne ceremoniewagens worden verhuurd? (ik denk aan audi's, bmw's, ...) ik heb het niet zo voor het "klassieke". groetjes!
Ceremonie Reacties: 8 28-11-2007 16:51:32

kimberly
huwelijksreis
Hallo Allemaal,Zouden jullie mij ook kunnen zeggen welke hotels jullie aanraden in Tenerife of Rhodos? Dankjewel
Huwelijksreis Reacties: 6 28-11-2007 16:47:52

Kirsten
hoepelrok
hallo,ik ben op zoek naar een hoepelrok met 1 ring. zou iemand mij kunnen zeggen waar ik dat kan vinden, liefst in de provincie Antwerpen ergens, of zijn er meisjes die dit verkopen?mercikesKirsten
Andere Reacties: 7 28-11-2007 15:59:02

melissa
ceremoniemeester
hey meidenwaar vind je een ceremoniemeester?en wat kost dat?want moet da bespreken met de mensen die ons huwelijk betalengroetjes melissa
Andere Reacties: 7 28-11-2007 15:46:15

Lore
Huwelijksreis
Dag allemaal, wij trouwen op 22/08/2008 en hadden graag een paar dagen later op huwelijksreis vertrokken. Wij dachten aan Mexico. Is er iemand rond die periode naar Mexico geweest? Hoe was het weer daar? Is het verstandig om in die periode te gaan? I...
Huwelijksreis Reacties: 4 28-11-2007 15:46:09

melissa
foto locatie gezocht
hey meidenwij trouwen 16/08/2008 in vilvoorde wij zoeken een mooie locatie om foto's te nemen.ook eventueel foto's in steenokkerzeel alle hulp is welkom dank ugroetjes melissa16/08/08
Andere Reacties: 5 28-11-2007 15:43:20

Ellen
liedjes mis
HeykesZouden jullie mij tips kunnen geven over liedjes die ik in de huwelijksmis zou kunnen gebruiken?GroetjesEllen
Ceremonie Reacties: 5 28-11-2007 14:41:51

kimberly
kunnen jullie mij helpen?
Dag trouwertjes,Heb een aantal vraagjes.1)Ik heb mijn fotograaf gekozen : Ipon in Maldegem. Weten jullie soms een mooie lokatie voor foto's zowel binnen als buiten!? In de tuinen van Landschoot(japanse tuinen) mogen we geen foto's nemen.2) Wij zouden...
Voorbereiding Reacties: 11 28-11-2007 14:22:42

carmen
Trouwjurk Stom van Ian Stuart te koop
Met pijn in het hart verkoop ik mijn trouwjurk.Maar zo heeft nog iemand anders ook de kans om te stralen in dit prachtige kleed.Het is een droomjurk gemaakt uit een fantastisch mooie stof en perfect afgewerkt met allemaal subtiel met de hand opgenaai...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 28-11-2007 14:16:12

Ellen
misboekjes of teksten voor de mis
Hey iedereen!Ik lees hier enkele dingen over misboekjes enzovoort. Zouden er mensen zo vriendelijk willen zijn om misboekjes of teksten voor de mis door te sturen naar:ellen_janssens10@hotmail.comAlvast mercikes!Ellen
Ceremonie Reacties: 15 28-11-2007 13:58:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...