Nu Online
Momenteel zijn er 539 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Yasmina
Eigen Website
Hey BruidjesHebben jullie een eigen website in elkaar gestoken?Willen jullie het adres van jullie website hier achterlaten?Het is leuk om de website te bekijken van andere bruidjes!Groetjes 6/9/08Yasmina
Andere Reacties: 13 25-11-2007 19:08:16

Koen
Trouwkleedje gevonden
Ik heb na maanden zoeken hét trouwkleedje gevonden dat bij me past !Ik ben gaan passen bij Anuna in Hasselt, Het Bruidsparadijs in Antwerpen, Christel Boone in Antwerpen, Mia Monta in Zottegem, het was telkens wel oké, maar niet fantastisch...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-11-2007 18:44:20

Kim
Walking Diner...
Zijn er onder jullie die een walking diner of iets dergelijks doen ipv een avondfeest aan tafel bediend? Het schijnt dat de gasten dan niet veel zin meer hebben om te dansen omdat ze al constant rechtstaan... Iemand tips om lekker & uitgebreid te...
Andere Reacties: 6 25-11-2007 16:25:08

lindsy
feestje
hoi bruidjes wij zouden willen trouwen ergens na augustus in 2008 we zijn nu al aan het bedenken wat we gaan doen op het avondfeest ,maar we zouden graag een klein feestje houden met iets van 50man met hapjes en drank zijn er nog mensen die dit gedaa...
Voorbereiding Reacties: 1 25-11-2007 12:48:10

Sylvie
Eerste pas bij Scarpellini
Heykes iedereen,K ben gisteren naar Scarpellini geweest trouwkleedjes gaan passen. De service is daar echt fantastisch, ze helpen je echt heel goed en je wordt totaal opgemaakt, bijpassende schoentjes, haar opsteken, tiara in je haar, bijpassende ket...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 25-11-2007 10:18:48

Kim
Orangerie Les Roses
Hey,Heeft er iemand ervaring met een huwelijksfeest in Orangerie Les Roses in Geraardsbergen? We hebben de zaal gekozen omwille van de mooie locatie. Een kennis zei me nu dat het eten er niet zo lekker is. We hebben wel al ondervonden dat we enorm ac...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 24-11-2007 21:57:40

joske
Het speelhof
Heeft er iemand ervaring met het speelhof in Sint-Truiden. Wij zijn geïnteresseerd om daar ons huwelijksfeest daar te geven. Iemand ervaring met het eten, afwerking, ed? Is er geen geluidslimiet omdat het ziekenhuis zo kort bij is?Bedankt,mvg,Jo...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 24-11-2007 21:32:28

melissa
Huwelijksreis
Hey we zijn ook al volop bezig met het zoeken naar de huwelijksreis. We weten naar waar we willen : De Dominicaanse Republiek. Weet er iemand goede reisbureau's in de provincie Antwerpen die dat organiseren. omdat het zolang vliegenb is willen we wel...
Huwelijksreis Reacties: 1 24-11-2007 21:08:43

Kim
jurk gevonden maar...
joepie heb mijn jurk gisteren gevonden.Ik vin hem prachtig en de verkoopsters die voorbij kwamen waren het ook eens dat het fantastisch was.Maar nu komen de twijfels want het is een kleedje da ik in de boekjes helemaal niet mooi vond of vind. Maar in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 24-11-2007 19:23:54

Elke
Trouwkleed gevonden bij Dianna David
Hallo,Ik wou gewoon even kwijt dat ik vandaag mijn droomkleed heb gevonden bij Dianna David in Meise. Alles was er goed; onthaal, uitleg, veel geduld bij het passen van eindeloze combinaties zonder dat men er de glimlach verliest.Ze ontwerpen er zelf...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 24-11-2007 18:13:58

Kerry
Kleedjes Garamaj
Hallo!Heeft iemand een idee in welke prijsklasse de kleedjes van Garamaj liggen?Alvast erg bedanktgroetjesKerry
Andere Reacties: 3 24-11-2007 18:02:59

sandy
vervoer
Hallo iedereen,Kent er soms iemand adresjes om een koets of huifkar te huren in de regio Schilde, Schoten, Zoersel,...?Groetjes
Andere Reacties: 1 24-11-2007 16:23:29

Jitse
Huwelijksfeest in een tent
Hulp! De vraag is gesteld, de datum gekozen....de zalen allemaal volzet. We zouden nu eventueel opteren voor een tent. Heeft iemand hiermee ervaring? Ik wil gerust dingen zelf doen, maar niet tot een uur voor ik ga trouwen. Moest iemand toch een ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 24-11-2007 13:48:44

heidi
visagste
hallo,kent er iemand een visagiste of zo die make-up aan huis komt doen in limburg?groetjesheidi
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 23-11-2007 20:57:19

ilse
snoepboeket
hallo,ik heb gehoord dat er ook snoepboeketjes bestaan,waar zijn deze te verkrijgen?Ik zou deze aan de bruidskindjes willen geven als bedankjealvast bedankt ilse
Andere Reacties: 8 23-11-2007 19:07:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...