Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

melissa
vraagje
hallokan je getuigen iemand uit het buitenland zijn?want ik hoor niks meer van mijn getuigen zelfs als ik haar sms hoor ik er niks van dus je thuis zitten ze me wel te zeggen dak zou moeten veranderen hegroetjes melissa
Andere Reacties: 5 21-11-2007 15:13:32

Tilly
huwelijksuitnodiging meerdere pagina's zelf maken in publisher???
halloik heb een vraagje ivm de huwelijksuitnodiging zelf maken in publisher!wie heeft ze ook zelf gemaakt in publisher???ik wil een uitnodiging met meerdere pagina's met veel foto's platliggend!!!als ik het voorbeeld afdruk begrijp ik niet hoe dit ee...
Andere Reacties: 1 21-11-2007 15:10:58

Elke
Vietnam
@ Van (als ik me goed herinner toch ...)Een tijdje geleden zat je op het forum ivm je geboorte-uitreksel dat je in Vietnam moest gaan halen. Mijn man en ik zijn juist terug van huwelijksreis in Vietnam (en Cambodja) en het was in één woord ...
Andere Reacties: 1 21-11-2007 14:49:15

kim
Suite
Hey,Kunnen jullie mij wat meervertellen over de indeling van de suite? Wie zit er allemaal officeel in de suite en hoeveel auto's voorzien jullie daar voor? Voor diegenen die ondertussen al getrouwd zijn, kunnnen jullie ook eens zeggen hoeveel jullie...
Voorbereiding Reacties: 9 21-11-2007 13:22:39

steve
hoogmartens
hallo heeft er iemand ervaring met ceremoniemeester valeer hoogmartensgroetjes
Andere Reacties: 0 21-11-2007 13:15:56

Tania
@Sarah_Yo: fotograaf
Hallo,Ik wilde langs deze weg even laten weten dat ik absoluut geen reclame voor onze fotograaf wilde maken, of andere afbreken. Wij waren gewoon heel enthousiast dat we na een lange zoektocht onze fotograaf gevonden hadden (zeer budgetvriendelijk, e...
Andere Reacties: 8 21-11-2007 11:58:10

Laura
wettelijke trouw vroeger voor huis?
Hoi,mijn vriend en ik hebben net een huis gekocht (vanavond tekenen we de verkoopsovereenkomst!) en zouden volgend jaar trouwen (waarschijnlijk op 4 oktober). Een paar dagen geleden hebben we een notaris geraadpleegd die ons aanraadde om, indien moge...
Juridisch Reacties: 16 21-11-2007 11:26:20

Mieke
Hof van Beatrijs
Hallo,we zijn gisteren gaan kijken naar het hof van Beatrijs in Lier. Is er iemand die er ooit al eens geweest is? Hoe was jouw ervaring daar?GroetjesMieke
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 21-11-2007 11:10:24

ilse
farah love
Wie kocht haar jurk bij Farah love en wil hier een foto plaatsen ?
Andere Reacties: 4 21-11-2007 11:05:59

Evi
ceremoniemeester
Hoi,Zijn er nog onder jullie die geen ceremoniemeester nemen, zoja hoe lossen jullie dit op?Groetjes,Evi
Ceremonie Reacties: 9 21-11-2007 10:54:29

sabrina
woorddienst
hallo,Zijn er onder jullie nog mensen die trouwen met een woorddienst ?Ik vind er niet zo heel veel van op het net...Misschien zijn er onder jullie die me wat verder kunnen helpen met de volgorde of met teksten e.d.Je mag dit altijd door mailen .Alv...
Andere Reacties: 1 21-11-2007 10:28:36

Dany
Gescheiden ouders vermelden op uitnodiging
Hey iedereen,Ik wil onze ouders vermelden op de uitnodiging maar wat doe je als je ouders gescheiden zijn en opnieuw getrouwd of samenwonend zijn?Vermeld je dan enkel je echte ouders of ook stiefmoeder en stiefvader???
Uitnodigingen Reacties: 7 21-11-2007 10:01:23

dorien
feestzaal -Wiezehof Moorsel
Hallo medebruidjes!Wij zijn sinds vorig weekend verloofd en zouden graag nog in de zomer van 2008 willen trouwen. We weten dat dit heel moeilijk wordt om nog een feestzaal enz te vinden, maar gaan er toch voor gaan! Wij vroegen ons af of er iemand er...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-11-2007 9:05:55

Ellen
@Soetkin ivm prijs jurken pronovias
SoetkinIn een van de vorige berichten las ik van jou dat je een spaanse site gevonden had waarop de prijzen van de pronovias jurken terug te vinden zijn. Je stelde dan voor pronovias coleccion 2008 price in te geven in google.Ik heb dit gedaan, maar ...
Andere Reacties: 3 21-11-2007 8:41:59

Anne
ceremoniemeester - DJ
Goedemorgend,We hebben gisteren een leuk kennismakend gesprek gehad met ceremoniemeester Guy De Kok, heeft iemand hier ervaring mee? Tevens is hij DJ in de feestzaal, ook iemand hiermee ervaring???
Andere Reacties: 1 21-11-2007 7:24:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...