Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

kelly
thema
heeft er iemand originele ideeen voor een thema op onze trouwdag
Andere Reacties: 8 20-11-2007 13:12:24

Annelies
uitnodigingen, misboekje, menu
Hoi medebruidjesWe zijn begonnen aan ons misboekje. Ik zou graag voor het misboekje, de uitnodigingen en menukaarten dezelfde buitenkant hebben. Maar we zijn hiervoor nog niet gaan kijken maar we moeten wel tegen het einde van het jaar - begin januar...
Ideeën Reacties: 9 20-11-2007 12:12:08

Stephanie
haaraccesoires
Hoi,ik ben op zoek naar winkels die mooie haaraccesoires verkopen. Ik heb reeds iets een diadeem gekocht bij dressed by jill ma het was toch niet echt mijn ding dus nu zoek ik curlies of schuivertjes.Kan iemand mij helpen?groetjes,Stephanie
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 20-11-2007 11:36:53

Naomi
@ Fieke ivm volslanke suitekleding
Hoi Sofie!Mag ik vragen wie jou visagiste was en kapper? Is echt enorm mooi gedaan allebei!!GroetjesNaomi xxx
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 20-11-2007 11:23:01

anja
FOTOREPORTAGE?
Hoi allemaal,Heeft er iemand ervaring met "fotograaf Van Impe" uit Erpe-Mere. Ben er via deze site op terchtgekomen en persoonlijk vind ik het zeer mooi werk, praten hier wel over ongeveer 1200euro van 's middags tot en met de openingsdans ...
Fotografie Reacties: 5 20-11-2007 10:46:33

Naomi
Thema bloemen!
Hoi iedereen!!Als thema zouden we graag voor 'bloemen' gaan. We zouden deze ook gebruiken bij de tafelbenamingen. Heeft er nog iemand al zo gedaan? Zo ja, hoe hebben jullie dit aangepakt? Geraken er niet uit!Thanxxxxx
Andere Reacties: 3 20-11-2007 10:08:58

Ann
@fieke ivm Pronovias Olga
Hey!!!Wou je ff laten weten dat ik op je site een kijkje ben gaan nemen. En dit heeft voor mij de doorslag gegeven. Ik ga hem passen!!! De sleep kun je die omhoog binden of vastmaken om te dansen 's avonds?Wat zag jij er stralend uit! Je ziet gewoon ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 20-11-2007 9:46:28

Micheline
DJ 2bevents
Is er iemand die ervaring heeft met DJ Tim Hooft van 2bevents?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 20-11-2007 9:40:06

vanessa
goedkope dj en fotograaf
wij hebben dit weekend onze dj geboekt en hij was niet duur 450euro voor heel avond en de fotograaf was heel goedkoop voor heel dag met een fotoboek 300euro.dj en fotograaf zijn van allpartyevents.beWie in heeft, ik heb een tiara te koop ( heb hem ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 19-11-2007 21:57:25

Liesbet
bruidsjurk in 2 kleuren
Hoi bruidjes,Zijn er bruidjes onder jullie die voor een twee-kleurig trouwkleed kiezen (collectie Linea Raffaeli)? Ik heb zo'n combinatie aangehad en ik vond het wel mooi, maar ik vind het toch ook wel wennen. Uiteindelijk heb ik dit bij nog niemand ...
Andere Reacties: 8 19-11-2007 19:27:34

Evelien
misboekje
Hallo medebruidjes,Ook ik ben druk bezig met het maken van ons misboekje. Ik kreeg hiervoor van onze priester een mail met een hele verzameling huwelijksteksten waarmee ik toch al een stuk verder kwam. Zijn jullie geïnteresseerd laat dan jullie ...
Ceremonie Reacties: 103 19-11-2007 19:16:31

Julie
Feestzaal in t meetjesland, rond Gent-Eeklo
Hallo iedereen,wij zijn nog op zoek naar een feestzaal in de buurt van Eeklo, Gent, meetjesland...Groetjes en alvast bedanktJulie
Andere Reacties: 7 19-11-2007 19:09:42

Sophie
bruidsjurk bij farah love
ik loop ook sinds voorbije zaterdag een stuk rustiger rond nu ik MIJN kleed heb gevonden bij Farah in zwijndrecht. alleen ik heb zo een spijt dat ik niet weet van welke ontwerper mijn kleed is.ik had zo graag er een foto of zo van gehad.sommige weten...
Andere Reacties: 4 19-11-2007 18:35:36

Liesbeth
even alles op een rijtje
Hoi trouwertjes,even alles overlopen:* zaal* kerk* gemeentehuis* kleed (en alle accesoires)* kostuum bruidegom* eten en drinken* dj* uitnodigingen* bedankjes* ringenWat vergeet ik allemaal? heb het gevoel dat dat lijstje dubbel zolang moet zijn. Let ...
Andere Reacties: 6 19-11-2007 18:10:57

erik
DJ Dirk waterhoek
Hoi allemaal,heeft er iemand ervaring met dj Dirk (Pollaris?) die dikwijls in de Waterhoek (Geetbets) speelt?Alvast bedankt voor jullie respons!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 19-11-2007 18:09:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...