Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Saar
Weet het niet meer, veel te veel keuze
Dag medebruidjes,Ik heb mij vandaag bezig gehouden met het zoeken naar een geschikte openingsdans. In plaats van dat mijn lijstje verkort, wordt het alleen maar langer. Graag eventjes jullie hulp. Dit heb ik tot nu toe gevonden:Alanis Morisette ̵...
Openingsdans Reacties: 12 19-11-2007 16:46:16

Katelijn
Feestzalen rond Leuven, graag jullie advies!
Hallo bruidje, wij trouwen op 25/10/2008 en zijn op zoek naar een feestzaal rond Leuven - Vilvoorde. Na veel zoeken op internet en op dit forum heb ik de volgende zalen geselecteerd om eens een kijkje te gaan nemen:- Chateau de Namur in Blanden - Hof...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 19-11-2007 15:46:41

Bianca
dankmis i.p.v. huwelijksmis
Wij houden geen gewone huwelijksmis maar een dankmis omdat ik al eens eerder voor de kerk ben getrouwd in het verleden. Heeft er iemand voorbeeldjes van een misboekje, want ik weet niet goed hoe eraan beginnen. Je mag het altijd mailen naar peterenbi...
Religie Reacties: 4 19-11-2007 15:36:58

Isabel
Volkswagenbusje gezocht
Hoi allemaal,wij zijn op zoek naar een - niet te dure - splitbus (volkswagen). Het model dat je kon zien in Zomer 2007 op één. Kan iemand ons hierbij helpen? Wij zijn van Limburg.groetjes!
Andere Reacties: 4 19-11-2007 15:23:28

nathalie
fotograaf
ik ben deze week eens langs gegaan bij onze fotograaf (maes uit de pinte) het zijn vader en zoon die samenwerken. ons eerste contact hadden we op de trouwbeurs met de vader die heel sympathiek was. nu hebben we met de zoon gesproken en die was veel g...
Fotografie Reacties: 5 19-11-2007 14:26:04

Kim
@Evy Guy de Vocht
hallo Evyheb je misschien de website of het email-adres van Deze Guy de Locht of zijn vrouw.Je mag het ook altijd mailen naarkimrennen@hotmail.com
Andere Reacties: 3 19-11-2007 13:40:42

Evelien
Drukker - regio Kempen
Hoi bruidjes,ik zoek een goeie drukker voor onze uitnodigingen. Liefst regio Kempen. Heeft iemand een goei adresje voor mij?Groetjes,Evelien.
Uitnodigingen Reacties: 2 19-11-2007 13:07:07

Sarah
Locatie gezocht!!
Hello,Wij trouwen op 7 juni 2008, in Erpe-mere onze fotograaf heb ik al gevonden maar nu zijn we op zoek naar een mooie locatie iemand ideetjes( liefst industrieel)Groetjes Sarah
Locaties - Fotografie Reacties: 0 19-11-2007 13:01:09

Kim
digitaal of klassiek
Hallo allemaalwe weten niet goed welke fotograaf we moeten kiezen.Het gaat tussen foto Luts en Milow.Foto Luts werkt enkel met klassiek album en neemt do foto's ook nog met een klassiek toetsel. De bedank kaartjes en kaders vonden we hier wel heel mo...
Fotografie Reacties: 7 19-11-2007 12:04:02

Charlotte
DJ Jean-Claude Marisse (Cortina)
Hey,Heeft iemand ervaring met DJ Jean-Claude Marisse (draait ondermeer in feestzaal Cortina)? Alle informatie welkom!Groeten, Charlotte
Andere Reacties: 1 19-11-2007 11:41:20

birgitte
ceremoniemeester in Limburg
Hallo bruidjes, We zijn nog op zoek naar een ceremoniemeester, best in Limburg. Ik zie hier de naam Valere Peeters al vallen. Kent er iemand nog andere ceremoniemeesters? Wij zouden graag iemand hebben die het wat informeler houdt op de dag zelf. Ied...
Andere Reacties: 5 19-11-2007 11:10:33

sandra
stola
ik trouw 1 dec. mijn kleed is goudbruin van kleur met blote schouders en armen. ik zoek iets mooi en warm om even in en uit de auto te stappen. weet iemand rond het gentse een winkel waar ik een stola of zo kan huren ? bedankt Sandra
Kledij - Accessoires Reacties: 3 19-11-2007 11:08:42

Evi
website valere
Hallo, Ik weet niet of het aan mij ligt maar als ik www.valere-peeters.be ingeef krijg ik hele tijd de instafinder op mijn scherm.Zijn er onder jullie met hetzelfde probleem?groetjes
Ceremonie Reacties: 6 19-11-2007 10:50:57

Ann
Dilemma...
Hey allemaal!Wou ff jullie raad. Ik zal de situatie eens schetsen. Wij trouwen pas op 07-08-09, nog héél lang dus. Nu was ik op internet al een beetje aan t rondkijken voor trouwjurkjes. De lijn van pronovias viel bij mij het meest in de sm...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-11-2007 9:25:06

Liesbeth
Beginnen te regelen
Hoi iedereen,We hebben eindelijk beslist dat we gaan trouwen. Nu is mijn vraag: in welke volgorde regel je alles? Bijvoorbeeld: wij willen een bepaald bandje hebben op onze trouw. Maar het is heel belangrijk dat die erbij zijn. Moeten we dan eerst aa...
Andere Reacties: 5 18-11-2007 20:49:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...