Nu Online
Momenteel zijn er 159 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Cathy
Bruidsboeket decemberbruidjes
Hey bruidjes,Wij moeten deze week het bruidsboeket bestellen, maar ik weet niet goed welke kleuren en bloemen we moeten nemen.Ons feest is op 15 december, en ik draag een rode jurk (met bronzen laarsjes).Welk boeket nemen andere winterbruidjes?Groetj...
Bruidsboeket Reacties: 5 18-11-2007 19:04:35

kristel
volslanke suitekleding
Hallo bruidjesMijn mama heeft een maatje meer.Ik zou dolgraag hebben dat zij ook straalt op mijn huwelijksdag. Weten jullie adressen voor leuke en mooie suitekleding voor een maatje meer?Alvast bedankt..
Andere Reacties: 4 18-11-2007 18:36:28

evelien
locatie rond gent - nevele voor alternatief huwelijk
dag bruidjes allemaal,Heeft iemand al ervaring met de Cultuurkapel in Gent. Ik ben vollop op zoek naar een zaal of kapel, of om het even wat rond omgeving Nevele, gent of merelbeke. Wij gaan een alternatieve viering geven, maar zouden dit eerst in on...
Locaties - Viering Reacties: 3 18-11-2007 17:40:54

Linde
Tweedehands jurk Ian Stuart
Hoi allemaal!Op 18 juli volgend jaar stappen wij in het huwelijksbootje. Ik ben vorige week de jurk van mijn dromen tegengekomen maar ik had hem liever wat goedkoper gezien. Wie weet wil een van jullie net die jurk verkopen?? Het gaat om het model Tr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 18-11-2007 17:34:11

marijke
kleurdilemma: witte bruidsjurk of niet?
Oké, nu ben ik ook aan het twijfelen. Gisteren ben ik voor de eerste keer trouwkleedjes gaan passen. En de eerste jurk die ik heb gepast, heeft meteen ook mijn hart gestolen! Dat had ik niet verwacht en ik ben er héél blij om. Alleen w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 14 18-11-2007 15:25:22

heidi
kleding
hallo,voor degene die op zoek zijn naar een suite- of galakleed,maar er niet te veel geld aan willen uitgeven, ga dan eens kijken bij de p&c. daar hebben ze een collectie van gala-en cocktailjurken. best wel de moeite waard vond ik. groetjesheidi
Kledij - Suite Reacties: 2 18-11-2007 13:48:27

saskia
feestzaal omgeving zelzate
Volgend jaar 5 september stappen ik en Marcel in ons huwelijksbootje. We zijn nog opzoek naar een feestlocatie in de omgeving van Zelzate. Wie heeft er tips???
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 18-11-2007 13:24:22

Sandra
droomjurk gevonden in scarpellini!!!
hallo bruidjesgisteren was het dan zover: mijn allereerste pasbeurt... ik was best wat zenuwachtig maar dat was nergens voor nodig. Ik ben geweest in scarpellini oostende en omdat ik op dit forum wat tegenstrijdige berichten over deze winkel lees, wi...
Andere Reacties: 7 18-11-2007 13:03:01

Sabine
Huwelijkspremies??
Hallo,Ik hoorde dat je een aantal huwelijkspremies kan ontvangen? Welke zijn er in Belgie?Groetjes Sabine
Andere Reacties: 3 18-11-2007 11:52:49

Inge
Joepie, droomjurk gevonden bij Farah Love!
Hoi medebruidjes,Sinds gisteren rond vijf uur loop ik op wolkjes... Want ik heb dé jurk gevonden. We waren al eens gaan passen in de outlet-store van Ann en Jhon, bij Jagré en in het Bruidshuis. Overal waren ze even vriendelijk, behulpzaam ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-11-2007 11:34:57

Nicky
Trouwzaal
Hoi allen, Wij hebben over 2 weken beslist te trouwen en moeten nu alles beginnen plannen - dringend. Wij hebben al verschillende trouwzalen tussen geel en antwerpen afgebeld, maar er zijn er bijna geen vrij... zou iemand ons kunnen helpen met een go...
Locatie Reacties: 7 18-11-2007 1:36:48

steven
videograaf
Wie helpt mij aan een betaalbare videograaf regio oost-vlaanderen voor onze onvergetelijke mooie dag?Alvast bedankt
Video Reacties: 7 17-11-2007 21:15:06

SOFIE
huwelijks citytrip
hallo, op 07/06/08 gaan wij trouwen, de dag na ons huwelijk zouden we graag een citytripje maken onder ons 2-tjes (hebben 2 kindjes)!Nu graken we er niet zo goed uit waar dat we juist naar toe willen, en of het dan wel in orde gaat zijn, het moet AF ...
Andere Reacties: 17 17-11-2007 19:15:24

tamara
misboekje
hoi , ik ben bezig aan onze misboekjes maar het is wel moeilijk , het zou me helpen als ik een paar voorbeeldjes heb dan kan ik vergelijken en het opbouwen ... als je voorbeelden hebt mag je die steeds sturen naar tamaragirll@hotmail.com alvast be...
Andere Reacties: 6 17-11-2007 18:06:19

Ann
B-Lux
Hallo allemaal,Is er iemand onder jullie die ervaring heeft met de ceremoniemeesters van B-Lux? Ik twijfel nog als ik een ceremoniemeester ga gebruiken. Enige reden waarom jullie er een genomen hebben?Alvast bedankt.Ann10 mei 2008
Ceremonie Reacties: 0 17-11-2007 14:34:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...