Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

amalia
Huwelijkscontract
Hallo allemaal,Mijn vriend en ik gaan binnenkort trouwen. We hebben geen van beidein een huis (we huren nu iets en zijn van plan in de toekomst iets samen te kopen). Is het voor ons dan logisch om zonder huwelijkscontract te trouwen? Dus dan wil dat ...
Andere Reacties: 15 15-11-2007 23:13:14

Nathalie
Kapster/visagiste voor Wilrijk (Antwerpen)
Hey!,Ik ben op zoek naar een kapster/visagiste die aan huis komt. Dit is voor de regio Wilrijk (Antwerpen). Ik heb er al een aantal gevonden, maar prijzen liggen ver uiteen en heb er geen referenties van. Kan iemand mij er enkele aanraden van wie ze ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 15-11-2007 22:39:16

Marie
trouwkleedstress - help!!!!!!!!!!!!
Hoi allemaal, ik ben gisteren en vandaag trouwkleedjes gaan passen, en op voorhand wist ik echt goed wat ik wou (linea raffaelli-stijl), maar als ik ze aanhad, had ik niet zoiets als 'dit is mijn trouwkleed'. De verkoopsters waren allemaal supervrien...
Andere Reacties: 11 15-11-2007 21:33:33

vanessa
dj/fotograaf/tiara
dag bruidjes,wij hebben dit weekend onze dj geboekt en hij was niet duur 450euro voor heel avond en de fotograaf was heel goedkoop voor heel dag met een fotoboek 300euro.Wie in heeft, ik heb een tiara te koop ( heb hem gekocht en mij beklaagd)voor fo...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 15-11-2007 20:26:00

Cathy
Vertaler - Huwelijksaangifte
Hey!Mijn verloofde is een Engelsman & we moeten dus zijn geboorte-akte e.d. laten vertalen door een 'Beëdigd vertaler'. Iemand een idee hoe ge zo iemand kunt vinden? Bedankt!
Ceremonie Reacties: 5 15-11-2007 20:06:58

Sofie
droomkleed van Ian Stuart gevonden!!!!!!!
Hallo iedereen,Ik ben net terug van passen!!!!!! Het was gewoonweg schitterend. Ik ben in Oostende geweest. Heb verschillende jurken aangehad ook van andere ontwerpers dan ian stuart ... Maar toch is het een ian stuart geworden!!!Ik wil dit echt met ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 15-11-2007 17:10:33

sandra
verlovingsperiode
hallo iedereen,ik heb de indruk dat hier veel mensen kiezen voor een 'lange verloving'. bij ons is de tijd tussen het aanzoek en het huwelijk slechts 9,5 maand...zijn wij abnormaal en is er een reden waarom jullie verlovingsperiode zo lang is? als ju...
Andere Reacties: 24 15-11-2007 17:07:20

Sarah
voorbereidingen april-mei 2008 ?
Hoi allen,mijn vriend en ik trouwen in april volgend jaar. Zijn er nog in die periode? Ik vroeg me af hoever jullie eigenlijk al staan met de voorbereidingen?Ik heb geregeld:- kleed gekocht- fotograaf gereserveerd- dj gereserveerd- zaal gereserveerd-...
Andere Reacties: 7 15-11-2007 16:50:47

nele
DRINGEND ceremoniemeester W-VL gezocht
dag iedereen,wij zijn voor ons huwelijk (aug 08) dringend op zoek naar een goeie ceremoniemeester in W-Vl! Patrick Serrus (Gullegem) en Steven Ghys (Hooglede) zijn reeds bezet die dag!Wie kan er mij een goeie aanbevelen?dank u!!!groetjes,nele
Ceremonie Reacties: 13 15-11-2007 16:45:44

An-Valerie
Zaal Koloniënpaleis (Tervuren)
Hello,wij zijn op zoek naar een zaal rond Leuven en Brussel. Zaal Koloniënpaleis lijkt een optie... heeft iemand goede of slechte ervaringen met deze zaal?groetjes,Valerie
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 15-11-2007 15:32:24

Vicky
feestzaal
Hé, heeft er soms iemand ervaring met Salons De Romree in Grimbergen?? We zijn naar deze zaal gaan zien en vonden het wel een mooie zaal (hoevestijl - de grote schuur)Groetjes, Vicky
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 15-11-2007 15:23:30

Kizzy
foto
Hallo medebruidjes,heb een raar vraagje.Stel je voor dat je kleedjes gaat passen en uiteindelijk twijfelt tussen 2 of 3 kleedjes.Zou de winkel daar dan iets op tegen hebben dat je hiervan een foto neemt, zodat je thuis nog is rustig na kan denken ove...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 15-11-2007 15:00:02

ilse
wie verkoopt zijn bruidsjuwelen?
Hallo,Is er iemand die zijnbruidsjuweeltjes verkoopt ? Graag een foto naar ilse.catseels@telenet.be.GroetjesIlse
Andere Reacties: 0 15-11-2007 14:36:11

Sandra
Muziek voor in de kerk
Hallo,Wij trouwen op 08/08/08 en zijn nog op zoek naar passende muziek voor in de kerk. Ideeën zijn altijd welkom !San
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 15-11-2007 13:21:25

Innez
liedje gevonden !!
Wij hebben zonet beslist welk liedje onze openingsdans wordt. Wij hebben wel een liedje maar dat vonden wij niet gepast voor een openingsdans ( Mia van Gorki )En nu is het een nummer van Leann Rimes geworden, But I do love you.
Openingsdans Reacties: 2 15-11-2007 12:44:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...