Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
13/06/08 Wie nog?
Hoi bruidjes, wie trouwt er nog op 13/06/08?GroetjesNathalie
Andere Reacties: 5 30-11-2007 20:21:33

saskia
snoepboeket
heyvoor al wie op zoek is naar snoepboeketten, ik heb ze vandaag zien liggen bij de aveve, rode en groene, 5 euro per stuk, zag er wel leuk uitweet wel niet of ze ze in elke aveve hebben, ik heb ze gezien in lebbekegroetjessas
Andere Reacties: 3 30-11-2007 19:00:18

Charlotte
leuke ideetjes
Heeft er iemand leuke en originele ideeën om ons huwelijk nét dat ietsje anders te maken? Het mag over alles gaan: kerk,receptie,uitnodigingen,manier om aan tafel te gaan... Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 30-11-2007 17:22:42

kristel
uitnodiging om aan tafel te komen
Hallo,Ik wil eens horen op welke manier jullie de gasten duidelijk maken aan welke tafel ze moeten zitten tijdens het diner.Ik wil echt iets origineels.Groetjes
Andere Reacties: 7 30-11-2007 17:15:05

marjan
trouwkleed verven?
Hallo,Heeft er iemand ervaring met het verven een van een trouwkleed? Ik zou namelijk mijn zus haar trouwkleed willen overnemen, maar dan zou ik wel graag een andere kleur willen om het terug wat unieker te maken. Als er iemand een naaister kent in h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 30-11-2007 16:56:16

Charlotte
Sancerre Ian Stuart
Blijkbaar delen hier veel bruidjes dezelfde smaak, zoveel Sancerre's van Ian Stuart... Ik ben er als een blok voor gevallen mr ben toch benieuwd naar de anderen die net als ik op hun grote dag met deze jurk zullen pronken!! Hopelijk niet teveel in de...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-11-2007 16:52:42

Anke
Huwelijksreis Malta (april)
Hallo,Zijn er onder jullie al mensen die naar Malta op reis geweest zijn? Wij overwegen nl om op huwelijksreis naar Malta te gaan. Is dit een aanrader? We zouden begin april gaan.Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 7 30-11-2007 16:50:44

Ines
Boetiek Maya
En nog eentje om het af te leren...Iemand al ervaringen met Boetiek Maya in Hemiksem? Daar heb ik op zaterdag 15 december een afspraak...Alvast nen dikke merci en fijn weekend!!Ines3/10/2008
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 30-11-2007 15:59:44

Ines
Foto Katrijn - Duffel
Goeiemiddag iedereen, Wij hebben op 15 december een afspraak met Katrijn van Foto Katrijn in Duffel. (Heeft ook een winkel in Sint-Katelijne Waver.)Heeft iemand al ervaring met een van de drie fotografen die daarvoor werken? We zijn er al eens gaan k...
Fotografie Reacties: 1 30-11-2007 15:58:10

Mieke
kleedje
Hoi,ik ben voor de eerste keer gaan passen bij Farah Love. Amai, die ging er goed door, 't was echt bandwerk. Nu heb ik daar uiteindelijk twee kleedjes die ik graag zie. Ik vind het alleen zo jammer dat de mevrouw geen merknaam wou geven van de kleed...
Andere Reacties: 9 30-11-2007 15:51:46

Leona
Kinrooi, maaseik,bree, dilsen...
Hallo iedereenMijn vraag was of soms iemand locaties kent om foto's te gaan maken regio maaseik, bree, dilsen etc...dankjewel alvast!
Locaties - Fotografie Reacties: 2 30-11-2007 15:49:55

nancy
onzeker
hoikes allemaal Iedereen is er tegen dat wij gaan trouwen ,tegen mij zeggen ze allemaal denk na waar aan gaat begine.Ik zie mijn vriend inorm graag ma nu iedereen zo begind weet ik geen raad niet meer en weet ik niet wat ik moet do...
Andere Reacties: 9 30-11-2007 14:49:32

dorien
Priester - regio Ninove
Misschien kunnen jullie ons wel helpen? Wij zijn op zoek naar een priester in de omgeving van Ninove-Aalst. Wij zouden graag een meer persoonlijke viering willen houden (niet de klassieke viering) in een kapelletje. Een priester die een moderne visie...
Andere Reacties: 6 30-11-2007 14:01:52

dennis
DJ zaal familia nijlen
Hoi bruidjes!Is er iemand al eens naar een trouw- of ander feest in feestzaal familia in Nijlen geweest toen DJ Ronny (de DJ waarvan de uitbater van de zaal ons het nr gaf omdat hij wel vaker in die zaal heeft gespeeld) daar speelde? Wij hebben hem g...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 30-11-2007 12:58:39

Sylvie
Bruidszaak Cony in St-Maria-Aalter
Hallo, heeft er iemand ervaring met bruidszaak Cony aub? Groetjes,Sylvie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-11-2007 12:23:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...