Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jolien
ceremoniemeester Stesven Chys
Heeft er iemand ervaring met Steven Chys uit Gits? Of kennen jullie nog andere ceremoniemeesters in de regio Roeselare-Ieper?groetjes Jolien
Ceremonie Reacties: 7 3-12-2007 19:06:59

Céline
Wordt mijn kleed niet vuil tijdens foto sessie om daarna de mis binne te gaan?
Hallo bruidjes,Ik heb een vraagje over de organisatie. Wij trouwen om 11u30 in het gemeentehuis (duur 15min;?) en kerkelijk huwelijk is om 14u30.Hebben wij daartussen genoeg tijd om foto's te gaan nemen? Waar ik ook vooral mee inzit is dat mijn kleed...
Fotografie Reacties: 10 3-12-2007 18:12:31

Kim
Videograaf Mechelen
Hallo,Wij zijn op zoek naar een videograaf regio Mechelen. Iemand tips?Groetjes,Kim
Voorbereiding Reacties: 6 3-12-2007 18:09:08

Naomi
Suitekledij te koop?
Hoi iedereen! Wie verkoopt zen suitekledij? Zijn op zoek naar iets, kleedje of 2delig liefst van Linea rafaelli, is voor mijn ma! Jullie mogen gerust mailtje sturen met fotos, prijs en maat naar matthias.dc@gmail.comThnax!Naomi en Matthias
Kledij - Suite Reacties: 3 3-12-2007 18:06:09

Annick
Haaraccesoires
Dag lieve bruidjes in spé!Ik heb een vraagje ivm mijn kapsel. Ik heb op de moment geen superkort maar ook geen echt lang haar. Nu vraag ik mij dus echt af of ze daar iets anders mee kunnen doen dan gewoon mooi brushen. Ik zou er graag iets van ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 3-12-2007 16:49:38

Bianca
Dankmis voor gemeentehuis?
Wij trouwen op 08-08-'08. Het gemeentehuis was enkel nog beschikbaar om 15u. Wij zouden onze dankmis (ik was al eens voor de kerk gehuwd in het verleden) om 13u30 willen laten doorgaan. De vraag is alleen of dat wel mag?
Ceremonie Reacties: 3 3-12-2007 16:39:29

Virginie
Alta Ripa Avelgem
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-12-2007 16:31:26

Naomi
Jipiiiee!! kleedje gevonden!
Hoi bruidjes!!Ben dolgelukkig want heb zaterdag Mijn kleedje gevonden bij Pierre-Yves in Brussel! Aanrader!! Toen ik belde voor n afspraak te maken had ik er beetje bang van want was echt geen vriendelijke vrouw! Maar daar aangekomen...ze nemen hun t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 3-12-2007 15:23:46

Sylvie
Huwelijksreis Jamaica
Hallo iedereen,Wij zouden graag op huwelijksreis gaan naar Jamaica. Is er daar al iemand geweest?Is dit een aanrader? Groetjes
Huwelijksreis Reacties: 3 3-12-2007 14:50:22

Amber
misboekje
Hey iedereen,Ik begin vanavond aan mijn misboekje. Heeft er nog iemand tips of tricks? Alle raad is welkom!x amber x 09/08/08www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Voorbereiding Reacties: 2 3-12-2007 13:34:24

dorien
Domein Molenhof - Roosdaal
Hey iedereen,wij zijn nog op zoek naar een feestzaal! Iemand reactie op bovenstaande, want ik vind er op het net nergens één terug. Positief of negatief, over de service of het eten... hoe meer reacties hoe liever, hé!Bedankt!
Andere Reacties: 0 3-12-2007 12:38:12

Marjolein
Hof te Rhode - Hof van Nazareth
Hallo iedereen, heeft iemand al ervaringen met het Hof te Rhode in Diest of het Hof van Nazareth in Lier? In het Hof te Rhode is ook een bruidsuite ter beschikking, iemand hier ervaring mee? Eventueel nog leuke feestlocaties in de buurt (regio Leuven...
Andere Reacties: 4 3-12-2007 11:25:49

Debby
La Riva Antwerpen
Heeft er iemand hier al een feest gegeven?Of is er iemand al naar een feest geweest in La Riva in Antwerpen?Thanks!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-12-2007 10:19:12

Debby
La Riva.
Heeft er iemand hier al een feest gegeven?Of is er iemand al naar een feest geweest in La Riva in Antwerpen?Thanks!
Andere Reacties: 0 3-12-2007 10:17:47

Anne
ceremoniemeester Guy De Kok
Goedemorgend bruidjes,heeft er iemand al ervaring met deze ceremoniemeester, we twijfelen nog, maar moeten dringend een beslissing gaan maken hieromtrent. Tevens levert hij diensten als DJ, iemand hiermee ervaring?alvast bedankt!
Ceremonie Reacties: 2 3-12-2007 8:36:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...