Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandra
Fotograaf gezocht Herne Ninove
Hallo bruidjes,Wij zijn op zoek naar een fotograaf in de buurt van Herne. Heeft er iemand ervaring met een fotograaf van in dez buurt. Laat het me dan gerust weten !Bedankt !Sandra
Fotografie Reacties: 3 5-12-2007 11:18:39

Sara
Linea Raffaelli 2007
Hallo allemaal,In juni ben ik getrouwd in de jurk van mijn dromen! Het is een jurk van Linea Raffaelli in de kleur framboise (een soort zacht oud roze). Veel getwijfeld over de kleur, maar mijn man vond het prachtig alsook zeer veel complimenten gekr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 5-12-2007 10:56:17

Kirsten
binnenlocatie Westerlo
heywij zoeken nog een mooie binnenlocatie in de buurt van Westerlo, zou iemand mij kunnen helpen?groetjesKirsten
Fotografie Reacties: 0 5-12-2007 10:14:02

dina
fotolocatie omgeving maaseik
hoi hoi, ik heb al een berichtje geplaatst om een binnenlocatie in de regio van dilsen. nu werd me oud-rekem aangeraden en heb op de site gekeken en idd heel mooie omgeving en binnelocatie.maar wij zitten meer aan de kant van maaseik dan aan de kant ...
Andere Reacties: 4 5-12-2007 8:59:57

sarah
afvallen..
hallo,Zijn er nog bruidjes die een paar kilo's kwijt willen tegen de grote dag?Zijn er onder jullie die vb. bodystyling, hypoxi, thermodine debussy, fitclass, of iets anders geprobeerd hebben?ik heb vb die debussy geprobeerd en dat was echt oplichter...
Andere Reacties: 10 5-12-2007 8:07:43

pascal
Steeds meer bruidjes kiezen voor zweeds bruidsmerk Garamaj
Hallo iedereen,Heb de indruk dat er steeds meer vraag is naar het bruidsmerk GaramajWat vinden jullie, zou dit een hit worden?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 4-12-2007 23:44:06

wendy
wat zou een fuif kosten?
na veel weg en weer gepraat hebben we de beslissing genomen om enkel met de dichte familie te gaan eten. als het aan mijn vriend lag zou het daar ook bij blijven.aangezien ik wel iets meer wil op die dag heeft hij toegegeven aan een fuif voor de vrie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 4-12-2007 22:32:41

Elly
limo
Hallo iedereen,Wij zijn nog op zoek naar een limo (chrysler). Kan er iemand wat tips of goede ervaringen geven?GroetjesElly 02/08/08
Andere Reacties: 8 4-12-2007 20:16:12

betsy
gemiddelde leeftijd van de bruidjes
hoi iedereen ik ben benieuwd naar de gemiddelde leeftijd vd bruidjes mss ben ik wel de oudste...wat me een beetje nerveus en onzeker maakt...
Andere Reacties: 71 4-12-2007 20:05:22

Elke
Stoffenwinkel
Hallo,Ik laat mijn trouwjurk maken door een naaister. Nu vroeg ik mij af of iemand een goede stoffenwinkel weet. Er is Den Boom in Lier maar die stoppen ermee en in Wetteren is er Lorré maar dat is een beetje uit de richting. Ik woon namelijk in...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 4-12-2007 19:42:03

veronique
La Ramee/ de Architect?
Hey, heeft er iemand ervaring met één van deze twee zalen? Het idee van de kraampjes van La ramee spreekt ons wel aan, supermooie locatie ook, maar het is nogal ver (mijn familie woont in de omstreken van Gent/ Deinze en ze zijn veel te tal...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 4-12-2007 19:28:44

Patrick
Auto's
Hallo, wij trouwen op 22/03/2008 en zouden graag, samen met ons gevolgd vervoerd worden in grijze Mercedes Viano's( hebben er zelf eentje in eigendom).Weet iemand waar die eventueel gehuurd kunnen worden of is er iemand die tegen vergoeding ons wil v...
Andere Reacties: 1 4-12-2007 14:36:10

Ann
@ Betsy swarovski kristalletjes
Dag Betsy,Mag ik misschien vragen waar je deze kristalletjes hebt gevonden. ik ben ook op zoek naar die dingetjes maar ik weet niet waar ik ze kan vinden.Bedankt.Ann 10 mei 2008
Kledij - Accessoires Reacties: 6 4-12-2007 14:07:18

Mieke
Feestzaal Cortina in Wevelgem
Dag bruidjes,Wij zijn volop op zoek naar "de perfecte feestzaal". We hebben al een paar zalen bezocht maar bij geen enkele zaal had ik echt een volledige waaauw-effect. Ik bedoel, er was altijd wel iets dat niet goed was: zaal ietsje te kle...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 4-12-2007 14:00:39

Kim
Champagne en wijn
Hey,Wij regelen alles zelf voor ons feest en vroegen ons af hoeveel champagne en wijn we moeten voorzien om zeker genoeg te hebben maar niet met hopen overschot te zitten.Voor tijdens de receptie vooraf zouden we wijn voorzien, dit is voor 50 man ged...
Andere Reacties: 10 4-12-2007 13:49:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...