Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marijke
bc limo of andere ceremoniemeesters/weddingplanners
Hallo, heeft er iemand van jullie soms ervaring met bc limo? Zij zouden trouwvervoer, ceremoniemeester aanbieden en zijn blijkbaar ook weddingplanners. Eventueel andere adresjes in oost-vlaanderen zijn ook welkom.Groetjes,marijke
Ceremonie Reacties: 5 29-11-2007 13:25:33

Sophie
Drukker gezocht
Hoi allemaal,Kan iemand mij misschien helpen met de zoektocht naar een goeie drukker in Limburg/regio Hasselt? We zijn op zoek naar een redelijk klassiek model voor onze uitnodigingen dus deze drukker zou dit wel in zijn collectie moeten hebben zitte...
Uitnodigingen Reacties: 6 29-11-2007 12:31:56

Debby
L'écurie.
Kent er iemand deze zaal in aartselaar??Zowel negatief als positief...Thanks!xx
Andere Reacties: 0 29-11-2007 11:50:48

melissa
nog een paar vragen over ceremonimeester
Hey meiden sorry dat ik nog eens kom zagen over de ceremonie meester.Wat zijn zijn taken?Hoelang is hij nodig, ik dacht alleen bij de kerk maja ben ni zeker groetjes melissa
Andere Reacties: 4 29-11-2007 11:38:36

Anke
7 ongebruikte witte paraplu's regio noorden Antwerpen
Te koop: 7 witte paraplus van Casa. Wij trouwden op 08 september en gelukkig hadden wij ze niet nodig. Maw ongebruikte paraplu's. Prijs in Casa:5,99 euro. Interesse? (regio Stabroek, Noorden van Antwerpen).
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-11-2007 11:35:25

dorien
Trouw op vrijdag?
Hallo, zijn er hier bruidjes die ervoor gekozen hebben om op een vrijdag te trouwen?Onze favoriete feestzaal heeft voor 2008 enkel nog vrijdagen beschikbaar :o( en wij zouden daar echt graag ons feest willen houden!Hoe ziet jullie dagindeling er dan ...
Andere Reacties: 20 29-11-2007 11:03:35

Els
Feestzalen (regio Ieper-Poperinge)
Hallo,We zijn op zoek naar een toffe feestzaal in de regio Ieper-Poperinge.Is er iemand die ervaring heeft in een van volgende feestzalen?- Feestzaal De Lissewal (Elverdinge)- Gasthof De Kring (Poperinge)- Feestzaal Palace (Poperinge)- Feestzaal Sche...
Voorbereiding Reacties: 5 29-11-2007 10:48:01

Ine
Huwelijksreis
Hey medebruidjes,Wij trouwen in augustus en beginnen nu uit te kijken naar een huwelijksreis.Mijn aanstaande heeft altijd gezegd dat we op cruise zouden gaan. Maar hij heeft het nu eens goed bekeken en als we dat zouden willen doen zoals het in ons h...
Huwelijksreis Reacties: 7 29-11-2007 10:43:41

Innez
bedanking ouders : op zoek naar tekst
Hey!Ik ben zoek naar een tekstje voor onze ouders te bedanken.Het gaat over kinderen die opvliegen uit de veilige handen van hun ouders ofzo..Kan iemand mij zeggen waar ik die tekst kan vinden ?Bedankt!
Ceremonie Reacties: 5 29-11-2007 10:30:41

Kirsten
Korting Linx Hasselt
Voor de geïnteresseerden, dit zat vanmorgen in mijn mailbox:DOE JE ZELF OF EEN VRIENDIN EEN PLEZIER AAN DE SUPER VOORWAARDEN VAN ONZE TOTALE OPRUIMING Beste klant, Misschien heeft u het al gemerkt toen je in de stad was.Wij zijn inderdaad met g...
Andere Reacties: 1 29-11-2007 8:16:53

annemie
Nog steeds mooi?
Hoi medebruidjes,Bruidsjurk?! Nog 87 dagen en ga vrijdag na 8 maanden mn kleed nog eens passen (heb nu mn schoenen en lingerie ook). Heb beetje schrik dat ik ze niet meer mooi ga vinden. Was toen echt ervan overtuigd dat het "mijn" jurk was...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 16 28-11-2007 23:55:02

christine
budget bruidskleding
Hoi medebruidjes, ik ben vandaag eens gaan passen bij budgetbruidskleding in Heinkenszand, ze waren daar echt heel vriendelijk, ik had geen afspraak gemaakt, maar ze namen alle tijd voor mij, de retouches zijn wel apart te betalen, ong.100 euro, ik h...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-11-2007 22:56:34

chips
traiteur
Hallo, kent iemand een goede traiteur? We dachten aan een grote BBQ, of aan meerdere eenpansgerechten als hoofdgerecht, vooraf een uitgebreid aperitief met hapjes en als slot een groot dessertbuffet. Dit alles voor 180 pers.We vinden het wel belangri...
Locatie Reacties: 5 28-11-2007 21:48:44

Goele
E&R Beverlo
Binnenkort ga ik trouwkleed bij E&R passen... Is er al iemand geweest voor bruidskleren?! Welke merken zijn er allemaal want ik vind er zo weinig van op de website.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-11-2007 21:24:01

brecht
Fotograaf regio Roeselare + locaties
Wij trouwen in Roeselare en zijn op zoek naar een geschikte fotograaf. Hij dient aanwezig te zijn vanaf de mis t.e.m. de receptie. Graag een album gewenst, dvd hoeft niet. We twijfelen nog tussen digitale of traditionele foto's. Suggesties voor m...
Fotografie Reacties: 6 28-11-2007 21:08:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...