Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

eveline
huwelijksreis
Hoi medebruidjes,naar waar gaan jullie zoal op huwelijksreis?GroetjesEveline
Huwelijksreis Reacties: 31 30-4-2008 14:15:52

Liesbeth
laatste pasbeurt maand voor trouw?
Dag allemaal!Ik trouw binnen 17 dagen en ben twee weken geleden mijn laatste pasbeurt gaan doen.Mijn kleed moet opgehaald worden den dag voor de trouw.Ik dacht altijd dat je dat de week ervoor nog eens moest gaan passen...Allé op een maand tijd ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-4-2008 13:40:16

Liesbeth
Mensen die niet antwoorden
hey bruidjes!Krijg jullie ook van bepaalde mensen maar geen antwoord of ze komen of niet?Vandaag is de laatste dag voor te antwoorden en wij ontbreken nog 50 antwoorden voor de receptie en 6 voor het avondfeest!Is dat nu zo moeilijk om de mensen te l...
Uitnodigingen Reacties: 7 30-4-2008 13:38:52

Laura
Probleem: makkelijke trouwschoenen
Hey,Ik geraak er maar niet uit welke trouwschoenen ik moet kopen. Echte trouwschoenen vind ik heel mooi en elegant, maar meestal kan ik met geklede schoenen niet lang rondlopen. Normaal draag ik altijd steunzolen, dus heb echt geen makkelijke voeten....
Andere Reacties: 11 30-4-2008 13:11:18

Annelies
wat laten jullie allemaal filmen tijdens trouwdag
Hoi BruidjesWij hebben van onze videograaf de vraag gekregen wat we precies allemaal gefilmd willen hebben. Kan iemand mij tips geven of bruidjes die al getrouwd zijn en hun dvd al gezien hebben?Alvast bedankt!GroetjesAnnelies
Video Reacties: 7 30-4-2008 12:45:40

Charlotte
Engelse schoenmaten??
Help! Weet iemand wat een schoenmaat 38 in engelse maat is? Ik kom juist mn droomschoentjes tegen op ebay mr weet helemaal niet in welke maat ik moet bestellen!Alvast bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 1 30-4-2008 11:32:19

Tania
nog 3 dagen te gaan: STRESS!
Hallo medebruidjes,Er stonden altijd nog zoveel dagen op de teller, nu nog 3: zaterdag is het zover voor ons!!! Ik ben altijd relatief kalm gebleven, wel eens gestrest in praktische regelingen, maar sinds gisteren is het echt niet te doen. Ik slaap m...
Voorbereiding Reacties: 7 30-4-2008 11:25:28

Chantal
LA SPOSA - ROESELARE
Onlangs naar La Sposa geweest voor een trouwkleed te kiezen. Nog nooit in mijn leven ben ik zo slecht ontvangen en behandeld geweest!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 30-4-2008 11:22:22

Ine
fotolocatie Zwevegem
Hoi We trouwen in Zwevegem, heeft iemand een idee voor een mooie fotolocatie in de buurt? We zouden graag buiten foto's nemen maar voor de zekerheid willen we een alternatief voor binnen als het regent. groetjesIne
Locaties - Fotografie Reacties: 4 30-4-2008 10:14:53

Sofie
Trouwringen - Cynthia Jacobs
hallo, heeft hier iemand ringen van ontwerpster Cynthia Jacobs? Zou graag weten in welke stijl zij ontwerpt. We gaan volgende week eens een kijkje nemen in haar shop in Roeselare...
Andere Reacties: 1 30-4-2008 10:11:16

Joke
huwelijksfoto's zonder boek
hoi hoi wij zijn op zoek naar een fotograaf die werkt zonder boek om de prijs een beetje te dalenwij hebben al contact gehad met christ villez maar op 29 augustus 2008 is hij al volzetdaarom zijn wij op zoek naar een ander fotograafwij wonen in torho...
Fotografie Reacties: 14 30-4-2008 9:59:31

sylvie
overleden ouders betrekken bij huwelijk
Hallo, iedereen.Ik trouw op 5 augustus en zou er graag mijn overleden papa en men vriend zen overleden mama bij betrekken.Heeft iemand een ideetje hoe we dat zouden kunnen doen ? Of hoe hebben jullie dat gedaan?Ik dacht iets met muziek, maar weet het...
Andere Reacties: 12 30-4-2008 9:43:20

david
Kapper aan huis+ make-up
Hoikes,Wie weet nog een goeie bruidskapper aan huis ( regio Diepenbeek ). Ik ben ook nog op zoek naar iemand die mijn make-up kan doen. We trouwen op zaterdag 30/08/08.Groetjes,Maaike
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 30-4-2008 9:38:12

nathalie
DJ
Hallo,Wij trouwen op 9/08/08 en zijn nog op zoek naar een dj. Kent er iemand een goede dj? Wij wonen in de buurt van Tienen-Landen.Groetjes,Nathalie.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 30-4-2008 9:38:01

ulrike
kapper/kapster gezocht
Hallo, ik ben op zoek naar een goeie kapper in de buurt van geraardsbergen (mag erbuiten ook zijn) heeft iem een aanrader op dat vlak ???
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 30-4-2008 9:36:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...