Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
spulletjes opbergen tijdens trouwdag
HoiIk heb geen handtasje bij mijn trouwkleed. Ik had dit gevraagd toen ik mijn kleed kocht maar blijkbaar wordt dat niet gedragen bij een trouwkleed. Nu vroeg ik me af wat jullie doen met bijv portefeuille, gsm, en andere dingen?Bedankt!Annelies
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 29-4-2008 8:45:31

Annelies
locatie omgeving Borgloon en ideeën trouwfoto's
HoiWeet iemand een leuke locatie in de omgeving van Borgloon. We hebben al de stoomstroopfabriek en bij slecht weer eventueel de Velinx in Tongeren. Maar we zouden graag nog een aantal andere locatieshebben. En iemand leuke ideeën voor bepaalde ...
Ideeën Reacties: 3 29-4-2008 8:41:05

Annelies
ideeën presentatie tafelnamen
Hoi mede-bruidjesIk wou eens horen hoe jullie je tafelnamen presenteren?Alvast bedankt voor de reacties!GroetjesAnnelies
Ideeën Reacties: 9 29-4-2008 8:38:56

An
Trouwkaarten.nl
Dag bruidjes,Omdat ik zoveel goeie reacties had gelezen over trouwkaarten.nl, hadden wij onze uitnodigingen ook daar besteld. Uiteindelijk hebben we alles geannuleerd omdat het een stuk duurder uitkwam dan bij onze drukker om de hoek. Het scheelde m...
Uitnodigingen Reacties: 1 28-4-2008 21:14:54

Veronique
welke ringen dragen?
Hallo,nog vijf dagen te gaan, en ik zit nog met een vraagje: ik heb al twee ringen, een aan de middenvinger van elke hand (1 gekregen van mijn ouders toen ik 18 werd, 1 verlovingsring). Ik twijfel of ik deze, of een ervan, zou aandoen op onze trouwda...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 28-4-2008 21:14:40

Liesbeth
wat betalen jullie voor bruidsboeket?
hey bruidjes!Ik las overal zo een beetje dat een bruidsboekte tussen de €100 en €150 kostte.Nu heb ik het mijne besteld en blijkt het 'maar' €55 te zijn.Was aangenaam verrast.Het is een boeket uit witte roosjes.Wat betalen jullie vo...
Bruidsboeket Reacties: 6 28-4-2008 21:06:29

Ann
Intredelied
Hallo bruidjes,Ik zou graag hebben dat onze suite op een liedje binnen gaat in de kerk en nadien mijn papa en ik op een ander liedje binnenkomen.Welke liedjes hebben jullie genomen als intrede?Groetjes,Annwww.annenjan.bruiloftsite.nl
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 28-4-2008 21:01:10

Cindy
fotolocatie beveren
weet er iemand een mooie locatie in of rond beveren? we hadden al gedacht aan cortewalle maar hebben jullie soms nog andere ideeën? We gaan trouwen in bazel, mss hebben jullie nog een andere locatie in gedachten?!alvast bedankt voor jullie react...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 28-4-2008 20:56:38

Vicky
Blinkende make up
Dag bruidjesVrijdag liet ik men proefkapsel en proefmake up aanbrengen. Het was een succes!Achteraf moest ik wel naar huis en ben ik anderhalf uur in ne warmen auto onderweg geweest, gevolg ik kwam thuis, mijn gezicht blonk enorm..Mits wat afdeppen g...
Verzorging - Make-Up Reacties: 4 28-4-2008 19:49:01

Marieke
CADEAU VERLOOFDE
Hallo bruidjes!Mijn vriend heeft me goeie maand geleden ten huwelijk gevraagd, nu had ik graag ook iets aan hem gegeven, hij heeft me zo een mooie ring cadeau gedaan.Ik weet echt niet wat ... Heeft er iemand leuke idee'tjes?Had gedacht aan een ring, ...
Andere Reacties: 9 28-4-2008 19:05:58

shirley
misboekjes teksten rozen/klimop
hoi iedereen,ik ben nog op zoek naar teksten voor ons misboekje dat in het thema staat van rozen en klimop met de bedoeling dat de liefde zo mooi kan zijn als een roos maar ook grillig als klimop(de bloemen in de kerk zijn ook vnl rozen en klimopalva...
Religie Reacties: 4 28-4-2008 18:31:52

leen
make-up aan huis regio Mechelen
Ik trouw 12 juli 2008 en zoek nog een visagiste die eventueel aan huis werkt. Heeft iemand goede ervaringen met iemand in de regio Mechelen? Alle info is welkom! Alvast bedankt!Leen
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 28-4-2008 18:28:43

annelies
@pamela: bedankt
Bedankt voor de tekst, ideaal.Wij hebben in de tijd al ons geld in ons huis gestoken, en kozen daarom voor een erg eenvoudige trouw, zonder verdere familie en vrienden. Ben heel blij met ons huis, en heb dus geen spijt. Maar mis toch die veelbesproke...
Andere Reacties: 1 28-4-2008 18:20:51

Jill
hoe misboekjes bedelen?
Helloik ben nog niet vaak naar een huwelijk geweest en dus heb ik er eigenlijk geen idee van hoe de misboekjes bedeeld worden aan de genodigden?Liggen die op de stoelen? Of moet iemand die staan uitdelen?grrr, ik zal blij zijn als wij worden uitgenod...
Ceremonie Reacties: 4 28-4-2008 17:35:29

Amber
Ik verkoop mijn tiara!!!
Hallo bruidjes,Dit weekend heb ik mijn proefkapsel gehad. Ik had een tiara gekocht, maar omdat ik nu toch een ander kapsel zal nemen heb ik die niet meer nodig.Het is een zeeer fijn kroontje, met pareltjes en strass. Niet over-the-top maar stijlvol.W...
Andere Reacties: 4 28-4-2008 16:51:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...