Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Joke
Welke Andy bij Gi Van Aalst??
Hallo, we overwegen om DJ Gi Van Aalst te kiezen. Hier staat verschillende keren dat je Andy moet kiezen. Maar welke Andy is het? Heb Andy Devos en Andy Brouckaert al gelezen of is het nog een andere?Thanks,Joke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 24-4-2008 18:48:13

Garcia Ricondo
Argus Team videoreportage
He bruidjes,Heeft er al iemand van jullie gewerkt met het Argus Team (videoreportage)? Of kent er iemand van jullie deze?Groetjes,An06/08/09
Video Reacties: 1 24-4-2008 17:52:46

Veerle
mijn vader
Heb al lange tijd een slecht contact met mijn vader. Niet dat er ruzie ofzo is maar hij interesseert zich gewoon niet in mijn leven. Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 4 jaar was. Altijd deed hij moeilijk over het onderhoudsgeld, hij heeft ook een t...
Andere Reacties: 11 24-4-2008 15:58:15

nele
hof van beatrijs lier
hey,Kennen jullie het hof van beatrijs in lier, zo ja wat is jullie indruk?We zouden graag daar ons feest houden maar weten niets qua ervaringen van feesten daarNele
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 24-4-2008 15:55:42

Hase
Aan Jozefien die nu zaterdag in de Rollierzolder trouwt!
Dag Jozefien,Ik zou heel graag nog wat meer weten over de zaal; stuur je me eens een mailtje op hase@haseseghers.be? 'k Wil jullie feest niet verstoren, maar misschien kan ik een uurtje komen helpen opruimen of zo zodat ik ondertussen de zaal kan bek...
Andere Reacties: 0 24-4-2008 13:12:04

winderickx
duivenmandje
hallo, weeter iemand waar ik duivenmandje kan kopen? of heeft iemand zo een mandje en verkoop je die? zelf heb ik witte duiven.groetjes dorien. dorien_winderickx@hotmail.com
Andere Reacties: 1 24-4-2008 12:57:42

Vi
lingerie voor open rug
Bruidjes, Ik zoek tevergeefs achter mooie lingerie voor mijn trouwkleed. De rugzijde van mijn trouwkleed is een klein beetje open (wordt vastgenknoopt met soort nestel). Dus ben ik op zoek naar een strapless bh met een transparante rug (plasiek?). ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 24-4-2008 11:37:21

renske
foto- locatie haaltert
hey bruidjes , weet er soms iemand een leuke plekjes om foto s te nemen rond de streek van haaltert . Het liefst iets industrieel of een oud gebouw of zo .....groetjes
Fotografie Reacties: 0 24-4-2008 11:32:47

Liesje
hoepelrok te koop - ivoor
Hallo!Ik verkoop mijn trouwkleed niet, maar wel mijn hoepelrok. Ik ga mijn kleedje laten hermaken na mijn bevalling.De hoepelrok is met een A-lijn en ivoorkleurig satijn onderaan.Maat L.Voor vragen mail gerust naar liesje.vandenweghe@telenet.beIk vra...
Andere Reacties: 0 24-4-2008 11:11:07

Sofie
Juweelontwerpers west-vlaanderen
Hallo, kent er iemand juweelontwerpers in West-Vlaanderen? Wij trouwen op 14 februari 2009 en willen een set unieke trouwringen, omdat dit toch een tijd moet meegaan hé. grtjs
Andere Reacties: 5 24-4-2008 11:04:02

Ilse
hartje typen
hoi,weet iemand of het mogelijk is om met één van de lettertypes in word (bijv. wingdings) een hartje te typen? alvast bedankt!ilse
Andere Reacties: 5 24-4-2008 10:36:58

Liesbeth
schoonouders en miserie
hey bruidjeshet moet me even van het hart, maar pfff mijn schoonouders kunnen soms zo aaaarrggh zijn héOnze trouwplannen waren heel simpel:Mijn verloofde en ik betalen alles, zo hebben we alle touwtjes in handen en moet de rest zich niet moeien....
Andere Reacties: 3 24-4-2008 10:03:02

kirsten
ideetjes voor vrijgezelle
Beste bruidjes,Ik ben net als getuige gevraagd door een heel goede vriendin en zou dus heel graag een heel toffe vrijgezelleavond willen organiseren. Zij trouwt volgend jaar eind juni. Wie heeft er een paar toffe ideeën of ervaringen. Dank je we...
Ideeën Reacties: 7 24-4-2008 9:56:28

Jeannine
kledij bruidskinderen
Kent er iemand de winkel "bambino" in Izegem, we zijn nog op zoek naar kleding voor de bruidskinderen, in totaal zijn er 4, dus kijken wij wat uit naar betaalbare kledij. Is het daar betaalbaar ?Op de site is het wel heel mooie kleding.Gro...
Kledij - Suite Reacties: 6 24-4-2008 9:49:03

Sarah
Nog 2 dagen!!!
Nog mensen waar er maar 2 dagen op de teller staan?De spanning begint te stijgen, de laatste dingen worden geregeld, ik heb er zin in!Bovenal, het zonnetje zal erbij zijn!!!Geniet allen van jullie dagje!
Andere Reacties: 13 24-4-2008 8:55:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...