Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
Hoe lang zijn jullie samen voor trouw?
hey bruidjesMijn vriend en ik gaan 8 jaar samen zijn op de dag dat we trouwen!Vele mensen verschieten ervan hoe lang dat al is.Nu ben ik er wel benieuwd naar geworden hoe lang jullie samen zijn nu jullie gaan trouwen?Groetjes!Liesbeth17 mei 2008
Andere Reacties: 60 28-4-2008 10:27:44

dorien
Liedjes tijdens viering?
Hallo allemaal,Welke liedjes hebben jullie gekozen voor tijdens jullie viering? We hebben er al een stuk of vier die we héél mooi vinden, maar nu vinden we precies niets meer naar onze zin...Iemand nog ideëen? Bedankt!Dorien
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 28-4-2008 10:13:37

Marieke
TYBEERT - WALKING DINNER
Hallo bruidjes,Heeft er iemand tss jullie ervaringen met een walking dinner bij Tybeert?Wij overwegen om die formule te nemen, hebben de mensen daarmee genoeg eten? Is het goed verzorgd? Lekker?
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 28-4-2008 8:11:50

sarah
welke liedjes voor dans met ouders
Nog 13 dagen en dan is het eindelijk zover. We zijn nu bezig met de samenstelling van de playlist voor de DJ. Ik vind het heel moeilijk om een liedje te kiezen voor de slows met onze ouders.Iemand tips voor mij?Sarah10 mei 2008
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 28-4-2008 0:21:01

betsy
muziek
hoi mede-aftellertjes!!!ik heb een probleempje...ik had graag het liedje AVE MARIA gezongen door sarah brightman gehad om op cd te zetten voor onze viering...dit lied ligt zeer gevoelig voor ons gezien mn grootmoeder overleden is en zij ooit met dit ...
Ceremonie Reacties: 2 27-4-2008 22:53:19

SOFIE
zussen
hallo,op ons trouwfeest zou ik naast onze ouders en getuigen ook mijn 2 zussen graag in de bloemetjes willen zetten omdat we met ons 3 toch al wat samen hebben meegemaakt en een heel hechte band hebben.nu weet ik niet precies wat ik hun zou kunnen ge...
Andere Reacties: 2 27-4-2008 22:46:41

Eva
Heb ik teveel betaald of niet?
Hey, ik ben gisteren met mijn zusje het bruidsboeket gaan kiezen en bloementoebehoren. Ik heb een mooi boeket met rozen en callas (een beetje afhangend) daarnaast heb ik ook nog 7 corsages (voor de ouders) een altaarstuk, en een bloemstukje voor de l...
Andere Reacties: 10 27-4-2008 22:19:13

kim
envelop schrijven
Hey,Ik ben nogal een krak in het scheef schrijven als ik geen lijntjes staan heb en ik vroeg me af als iemand van jullie soms een trukje kent om de namen en adressen op jullie enveloppen toch recht te schrijven of ben ik de enigste met dit probleem :...
Uitnodigingen Reacties: 10 27-4-2008 21:55:23

Laura
Onze verloofdenbezinning :)
Hey Wij zijn vandaag op verloofdenbezinning geweest. Ik vond het wel leuk. Het was in de Abdij van Grimbergen en er waren nog zo'n 9 koppels ongeveer.De voormiddag begon met werken binnen de relatie. Dan moest je vragen oplossen van hoe je denkt dat ...
Ceremonie Reacties: 3 27-4-2008 21:36:02

valentine
Aan Kristof: schieting
In Wingene is er een apotheek die het poeder verkoopt. Nu hoor ik vandaag van iemand die er wat ervaring mee heeft dat je moet navragen dat het een mengeling is en niet puur, voor de veiligheid.Misschien ook eens navragen bij je plaatselijke apotheek...
Andere Reacties: 0 27-4-2008 21:30:48

Linsey
ceremoniewagens
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar ceremoniewagens. Weet er iemand goede adresjes in West-Vlaanderen voor ceremoniewagens?
Ceremonie Reacties: 4 27-4-2008 21:10:29

Maureen
Kasteel van Lebbeke
Hallo,Kan er me iemand wat meer info geven over het Kasteel van lebbeke ? Heeft iemand van jullie hier z'n feest gegeven ? Is daar een mogelijkheid om te dansen ?Thx Sarah
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 27-4-2008 20:47:04

Kim
Chapeau Antwerpen
Hoi allemaalZijn er personen die al ervaring hebben met de bruidswinkel Chapeau in de Carnotstraat te Antwerpen?En hoe waren die ervaringen? Want hoor verschillende dingen. Alvast bedankt.GroetjesKim
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 27-4-2008 19:44:51

Lieselot
kapper - haar wassen nét voor opsteken??
Beste bruidjes!Ik heb miserie met mijn kapper.Het is toch zo dat, wanneer je je haar laat opsteken, je haar niet vers gewassen mag zijn he?! Ik bedoel dat je het dus de avond ervoor best wast. Zo heb ik het toch altijd van alle kappers gehoord. Nu sp...
Verzorging - Kapsel Reacties: 19 27-4-2008 19:02:56

Evy
aan Karen (mbt 'het moment')
hoeveel kost zo een adviesafspraak bij het moment?groetjes
Ceremonie Reacties: 2 27-4-2008 18:37:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...