Nu Online
Momenteel zijn er 121 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Liesbeth
kapper Kortenberg/Leuven + hoe lang op voorhand proefkapsel?
Hallo!Ik ben op zoek naar een kapper in de opgeving van Kortenberg. In Leuven heb ik al gehoord van Sanké, Sizoo en Haïti's hairgarden. Heeft daar iemand ervaring mee?Hoe lang op voorhand laat je best een proefkapsel maken?Alvast bedankt, L...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 23-4-2008 16:50:39

cindy
aan heidi die feest op een boot
hoi heidi,ja dat lijkt een leuk idee kan je de gegevens eens uit wisselen aub.desnoods op mijn email cindylaforce@hotmail.comvriendelijke groeten
Andere Reacties: 0 23-4-2008 15:51:38

Deborah
dragqueen Duchi Davoij
Dag bruidjes,wij overwegen sterk om een special act te voorzien voor tussen het hoofgerecht (meerlandenbuffet) en het dessertbuffet, om zo de ambiance er al wat in te brengen. de man van de feetszaal kon ons dragqueen Duchi Davoij (Glenn uit de 1ste ...
Andere Reacties: 1 23-4-2008 15:42:41

Deborah
trouwringen
Dag bruidjes,we trouwen op 04/10 en beginnen uit te kijken naar onze ringen. Op het forum hier heb ik al veel lof gehoord van bv Fede Di Oro, de DUO-ringen, maar ook van "kleinere" ontwerpers zoals Yves Schoenwinkels. Zijn collectie lijkt m...
Andere Reacties: 2 23-4-2008 15:39:50

liese
Heluim ballon
Waar kan men helium + ballonen huren/kopen ? We vonden een winkel waar ze voor 130 ballon helium verkopen voor 100 euro + per ballon 0.5 euro stuk. Is dit langs de dure kant ?
Andere Reacties: 5 23-4-2008 15:14:25

Marieke
Oude kloosterkappel - Sinaai
Hallo!Ik ben op zoek naar contactgegevens van de oude kloosterkappel van Sinaai, is schijnt wel een unieke locatie voor een receptie?Als iemand me kan helpen?Dank u
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 23-4-2008 14:19:24

Marijke
BH onder kleed nicky vankets??
Beste bruidjes, Is er nog iemand van jullie die een trouwjurk van nicky vankets heeft met een enigszins transparant korset? Welke lingerie doen jullie hieronder aan?? Als ik mijn kleed gekocht heb, heb ik dit gepast met 'kippenfilets' van de hunkemol...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 23-4-2008 14:03:10

Hase
Eva: foto's rollierzolder?
Dag Eva,Ik las je berichtje hier ivm de Rollierzolder en dat je er nog foto's van hebt ...Het zou super zijn als je die eventjes wilt doormailen naar hase@haseseghers.be!Groeten,Hase
Andere Reacties: 3 23-4-2008 13:54:04

Elke
Party Dj Wim
We zijn nog op zoek naar een geschikte dj. Ik hen al gehoord van een paar onder jullie dat jullie met Party Dj Wim (omgeving van Leuven) werken. Kunnen jullie mij een idee geven van hoeveel dat hij vraagt?Groetjes, Elke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 23-4-2008 13:45:19

liese
liese
Hey,Wie weet waar men helium en ballonen kan huren/kopen ? Wij zouden als afsluiter van viering aan genodigden ballon willen geven die men samen in lucht laat met boodschap aan.Huren van fles helium voor 130 ballons kost 100 euro en ik vind dit nogal...
Andere Reacties: 3 23-4-2008 13:40:20

Kim
OPSTEEKKAPSEL
Hallo,Ik heb halflang haar en dit weekend ga ik bij de kapper voor mijn proefkapsel. Hebben jullie soms een idee waar ik mooie, losse opsteekkapsels kan vinden?Bedankt!Kim
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 23-4-2008 13:13:35

sofie
Betaalbare fotograaf regio Hamme - Lokeren
Hallo allemaalIk ben op zoek naar een betaalbare fotograaf, amateur, student of prof. Maakt niet uit, maar liefst in de regio Hamme- Lokeren, of die deze afstand geen probleem vind. Kan er iemand ons helpen, het is voor eind mei volgend jaar?Bedankt
Fotografie Reacties: 7 23-4-2008 12:43:17

sofie
Betaalbare fotograaf regio Hamme - Lokeren
Hallo allemaalIk ben op zoek naar een betaalbare fotograaf, amateur, student of prof. Maakt niet uit, maar liefst in de regio Hamme- Lokeren, of die deze afstand geen probleem vind. Kan er iemand ons helpen, het is voor eind mei volgend jaar?Bedankt
Fotografie Reacties: 1 23-4-2008 12:43:16

katleen
binnenlocatie Sint-Niklaas
Hallo,Voor ons huwelijk zijn we op zoek naar een leuke binnenlocatie in de omgeving van Sint-Niklaas.Iemand ideeen??Groetjes
Locaties - Fotografie Reacties: 1 23-4-2008 11:43:07

Els
huwelijksuitnodiging
Hey!Tis nog een tijdje eer we trouwen, maar je kent dat é, ik ben zo overal aan het rondneuzen wat er geregeld moet worden.Nu vroeg ik me af hoeveel tijd voor het huwelijk je moet uitnodigingen bestellen?Zijn er onder jullie die dat zelf hebben ...
Andere Reacties: 7 23-4-2008 9:25:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...