Nu Online
Momenteel zijn er 52 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
suite/getuigen
Hallo allemaal,Ik zit een beetje in de miserie met onze suite en wou even jullie mening vragen. Mijn ouders zijn gescheiden en met mijn vader heb ik geen contact meer. Mijn moeder heeft geen nieuwe vriend en heeft dus eigenlijk niemand om in de suite...
Andere Reacties: 4 21-4-2008 9:28:46

Tania
fotolocatie: kasteel van Gaasbeek: ervaringen?
Hey,Na heeeeeeel lang zoeken hebben we eindelijk onze fotolocatie vastgelegd: het kasteel van Gaasbeek. Tevoren gaan we met de suite een broodje eten in het Land van Gaasbeek, een taverne vlakbij. Er is mogelijkheid om buiten foto's te nemen, op de b...
Locaties - Fotografie Reacties: 2 21-4-2008 8:23:46

Tania
binnenkomen zaal: Toss the Feathers van The corrs
Hey iedereen,Wij denken eraan om voor het binnenkomen in de zaal na de receptie als iedereen aan tafel zit Toss the Feathers van The Corrs te gebruiken. We zien de klassiekers als Le lac de Connemara niet zo zitten, en gezien we die Ierse muziek wel ...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 21-4-2008 8:20:36

Katrien
Dianna David
Hoi allemaal! Zijn er meisjes die een bruidsjurk van Dianna David hebben gekozen voor hun trouwdag? Kan er iemand mij een idee geven in welke prijsklasse deze jurken zich bevinden?Alvast bedankt en groetjes!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 20-4-2008 23:01:27

S
Trouwjurk gezocht
Hallo,Ik ben op zoek naar de jurk Saffier van Bruidsmode Selectief. (Mt 40) Is er iemand die deze jurk ook gekozen heeft en verkoopt?Graag zo snel mogelijk een seintje op anoniempje148@hotmail.com.Alvast bedankt!Groetjes,Stefanie20-09-2008
Andere Reacties: 0 20-4-2008 22:27:58

Sarien
hoe de vermenigvuldigingsdans?
Hallo,wij zitten met een vraagje. Na de openingsdans wordt meestal een'vermenigvuldigingsdans' gespeeld. Waarbij het trouwkoppel iedereen op de dansvloer probeert te krijgen.In welke volgorde moeten we mensen uitkiezen? Eerst de ouders? Kan iemand on...
Andere Reacties: 3 20-4-2008 21:42:51

Koen
binnenlocatie foto's Leuven
Kent er iemand een leuke locatie binnen om foto's te maken in Leuven?
Fotografie Reacties: 1 20-4-2008 21:36:41

Jill
@ tania en/of Heidi ivm ringen
hey ladies,jullie hadden ook steentjes hergebruikt, maar hoeveel kostte jullie uiteindelijke ring?groetjes,Jill
Andere Reacties: 2 20-4-2008 21:13:16

debbie
intrede feestzaal
dag iedereen,een vraagje, ik heb al een paar keer gelezen dat jullie een intrede doen in de feestzaal. Word dit dan zoveel gedaan ? wij wilden eigenlijk gewoon binnen staan als onze gasten aankomen en hen zo verwelkomen. Maar hoe doen jullie dit dan?...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 20-4-2008 21:06:14

Sarah
Wijnfles met twee halzen
Hoi, Weet iemand waar ik in België wijnflessen (of champagne) kan vinden met twee halzen? In Nederland zijn deze te koop, maar een adres in België vind ik niet...Groetjes, Sarah
Andere Reacties: 1 20-4-2008 20:37:50

Jennifer
goedkope kledij bruidskindjes tussen 2 en 10 jaar
hey iedereen,Wij zijn nog op zoek naar kledij voor onze 4 bruidskindjes. Weet iemand een goede winkel zijn in West of Oost vlaanderen?groetjes jenn
Andere Reacties: 9 20-4-2008 20:05:38

Nancy
cadeautjes speciale gasten - geen foto's
hallo bruidjesaan wie geven jullie allemaal een cadeautje als bedanking en wat geven jullie?wij hebben gedacht aan onze mama's een bos bloemen te geven, daarnaast willen we ook nog iets aan onze vaders (fles drank?) en getuigen (bon voor concert?) ge...
Andere Reacties: 6 20-4-2008 19:07:53

Nancy
Liedjes om aan tafel te gaan
hallo bruidjes,Wij zouden graag aan tafel gaan op muziek - per tafel zal er een liedje gespeeld worden dat naar een bepaald land verwijst dat voor ons een betekenis heeft (bvb waar we hebben gewoond, op reis geweest...)Hier is de lijst van landen die...
Voorbereiding Reacties: 2 20-4-2008 18:56:41

Evy
trouwen in het buitenland
hallo,wij zouden graag in Australië trouwen, of toch een ceremonie houden en dan later in België trouwen voor de wet en een feest houden. Heeft er iemand een idee hoe je zoiets moet organiseren?groetjes
Andere Reacties: 2 20-4-2008 18:41:15

An
Traiteur
Wij willen graag het feest bij onze ouders thuis geven voor een selecte groep mensen.We zouden graag een traiteur laten komen met standjes volgens landen (gelijk je zo ook grote buffetten hebt in feestzalen)Wie kan tips geven waar we zo'n traiteur in...
Andere Reacties: 2 20-4-2008 17:41:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...