Nu Online
Momenteel zijn er 107 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Valerie
trouwdatum
Hallo,Ik ben gewoon eens nieuwsgierig. Wie trouwt er nog op 21 juni 2008? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?Groetjes,Valérie
Andere Reacties: 5 17-4-2008 19:13:09

inneke
Make-up
Ik trouw in september en ben aan het twijfelen of ik mijn eigen make-up zou verzorgen of niet... Ik kan mij wel opmaken maar vrees dat dit geen hele dag goed blijft zoals bij professionele make-up. Heeft er iemans suggesties van visagistes ofzo in de...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 17-4-2008 18:57:19

kimberly
Verdeling financieel
Lieve bruidjes heb even jullie raad nodig!Heb geen gemakkelijk schoonouders!Mijn ouders betalen het trouwkleed , ik en mijn vriend vinden dat zijn ouders de kostums dan moeten betalen.Zij wilt ieder zijn personen. Vinden jullie dit ook?Of hoe doen ju...
Andere Reacties: 11 17-4-2008 18:47:31

valentine
instrumentale muziek tips
Hoi mensen!Onze grote dag begint stilaan te komen en we moeten ons dan ook dringend gaan bezig houden met de details en afwerking.De gezongen liedjes in onze mis staan vast, maar in samenspraak met de priester moeten we 3instrumentale liedjes gebruik...
Muziek - Ceremonie Reacties: 5 17-4-2008 17:43:42

Lies
dress code
Hallo, heeft iemand tips voor dress-code? wij willen geen smoking, maar willen toch dat de mannen in kostuum komen...wat noteren we dan best op de uitnodiging
Andere Reacties: 10 17-4-2008 17:38:45

anuschka
Intredelied
HeyWelk liedje gebruiken jullie als intredelied?Aangezien wij op Amerikaanse stijl de kerk zullen binnenwandelen, heb ik een rustig liedje nodig voor de suite te laten plaatsnemen in de kerk en dan een ander liedje die wat meer ballen heeft als ik de...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 17-4-2008 16:44:48

Amber
@Griet uit Beveren
hallo Griet,Heb je ondertussen al iets te weten kunnen komen voor Kasteel Cortewalle ivm de foto's binnen te nemen?groetjes
Andere Reacties: 0 17-4-2008 16:12:13

Tim
Bruidsboeket
Beste allemaal,Als bruidegom moet ik op zoek naar een bruidsboeket. Heeft er iemand al ooit gehoord van het "magische bruidsboeket" waarin dertien magische kruiden worden gebruikt? Waar kan ik zoiets vinden? Tips? Foto's? Prijzen?Thankx,Tim
Bruidsboeket Reacties: 3 17-4-2008 15:34:36

roggen
ACCESOIRES HAAR - STRASS STEENTJES
Hoi,Ik zoek pins (soort van schuivertje)voor in mijn haar met strass steentjes. Weet iemand waar ik deze kan vinden (regio Antwerpen/Sint-Niklaas/Mechelen)Alvast bedanktGroetjesEls 26/07/08
Verzorging - Kapsel Reacties: 8 17-4-2008 15:07:15

Nathalie
gastenboek
Hoi, ik ben op zoek naar een winkel waar ik een gastenboek kan kopen voor mijn trouw. Ik woon in regio sint niklaas
Andere Reacties: 4 17-4-2008 15:05:50

Deborah
Bruidsboeket tips
Dag bruidjes!wij trouwen op 04/10, en zijn nu in actie geschoten voor zaken zoals ringen, muziek,... en bruidsboeket. Kan iemand mij een tip geven waar je mooie (en betaalbare) bruidsboeketjes kan vinden? Wij wonen in Dilbeek, maar Gent, Wetteren, Aa...
Bruidsboeket Reacties: 8 17-4-2008 14:40:00

Kelly
Binnenlocatie Beveren-Melsele-Zwijndrecht
Ik ben op zoek naar een mooie, originele binnenlocatie voor een fotoshoot, ergens tussen Beveren en Zwijndrecht - wie kan me enkele tips geven?
Andere Reacties: 1 17-4-2008 14:31:07

joke
misboekje
beste medebruidjeswij trouwen op 25-10-2008 in zoutleeuw (booienhoven)maar ben begonnen aan voorbereiding van de misboekjes maar het lijkt allemaal zo simpel niet waar halen jullie allemaal die mooie tekstjes vandaan?groetjes joke
Voorbereiding Reacties: 4 17-4-2008 14:19:01

Vi
@ Gerlinde ivm limo's
Hey Gerlinde, In je bericht naar Sarah, sprak je over 2 limo's voor 900€ voor een ganse dag, welk limo bedrijf is dit?Groetjes, x
Andere Reacties: 1 17-4-2008 14:17:53

nele
orchideen in bruidsboeket
Hey,ik ben op zoek naar leuke trouwboeketten met orchideeen erin.Daarbij ben ik ook op zoek naar bloemwinkels waar ze orchideen verkopen (wel snijbloemen)LiefsNeleprutske_748@hotmail.com
Bruidsboeket Reacties: 3 17-4-2008 13:51:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...