Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lien
welk kleur-bloemen
hallo meidenkunnen jullie advies geven?welke bloemen/kleuren gaan samen met een donkerbruin-bronskleurig kleed?ben een beetje verloren...alvast bedankt
Bruidsboeket Reacties: 7 15-4-2008 12:48:02

Lien
ceremoniewagen
hallo bruidjes!wij zouden graag een goedkope ceremoniewagen inschakelen; iemand een idee? ben van regio brugge.merci!Lien
Andere Reacties: 3 15-4-2008 12:46:08

nicole
nog 40+ plussers die trouwen
Hallo ben 46 en trouw op 6/6/2008Zijn er nog onder jullie die bij de 40+ horen .Laat eens en seintje achter ben heel benieuwd.Kunnen we eens meningen uitwisselenof tipsIs voor mij tweede maal dat ik trouw en beide hebben we kinderen uit eerste huweli...
Andere Reacties: 7 15-4-2008 12:27:40

Lien
extensions of clips?
hallo bruidjesaangezien mijn haar veel te traag groeit (al altijd zo geweest), denk ik eraan om voor de trouw extensions of clips te nemen?iemand van jullie hier ervaring mee; en wat neem ik het beste? ik ben een complete leek op dat vlak!alvast beda...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 15-4-2008 12:16:42

Naomi
ceremoniemeester/feestleider
Hallo bruidjes!De ceremoniemeester of feestleider is deze er van sochtends vroeg bij of vanaf wanneer?xxx
Ceremonie Reacties: 0 15-4-2008 11:53:33

Ellen
Tafeldecoratie
Beste bruidenIk ben voorlopig bezig met het regelen van tafel- en kerkdecoratie. Ik heb geen budget van 50€ om daaraan te besteden en omdat ik zelf niet zo handig ben durf ik ook niet goed zelf aan het bloemschikken te gaan.Hebben jullie nuttig...
Andere Reacties: 2 15-4-2008 11:37:00

Naomi
Corsages?
Halloo bruidjes!Vraagje, dragen de vrouwen ook een corsage of is dit enkel voor mannen?xxx
Andere Reacties: 4 15-4-2008 11:06:57

Amber
ouders willen uitnodigen
Hey meisjes,Ik heb dit weekend een enorme discussie met mijn vader gehad. Hij wil per se mensen waarvoor hij werkt laten komen op onze trouw. Wij kennen die mensen niet,maar hij vindt dat hij niet anders kan. Ik weet dat hij heel veel over mij vertel...
Andere Reacties: 17 15-4-2008 10:40:38

Tania
droevig
Dag medebruidjes. Spijtig genoeg hebben wij de laatste dagen ontzettend slecht nieuws gekregen. Zondagavond is de nonkel van mijn mama gestorven. Zijn vrouw is de tweelingzus van mijn lang overleden oma, dus we zijn er altijd heel close mee geweest. ...
Andere Reacties: 6 15-4-2008 9:41:54

christel
kaartje bij de uitnodiging
hallo kan er iemand mij helpen ik moet nog een apart kaartje maken bij de uitnodigingwanneer aanvang van het avondfeest enz... kan iemand mij een tekst bezorgen
Uitnodigingen Reacties: 2 15-4-2008 9:36:20

T
binnenlocatie gezocht
Dag bruidjesvoor ons is het nog 18 keertjes slapen voor de grote dag. En zoals het weer er nu uitziet, kan ik maar beter ook op zoek gaan naar een binnenlocatie lijkt me. Kent er iemand leuke plekjes in de omgeving van Roosdaal (Halle, Ninove, Lennik...
Fotografie Reacties: 3 15-4-2008 9:23:31

sandra
tafels op muziek?
dag bruidjes, ik weet dat ik het al ergens gezien heb in het forum enkele weken geleden maar kan het niet direkt terugvinden, hebben jullie nog andere ideeën voor het afroepen van de tafels? wij hadden gedacht met filmmuziek te werken maar kan i...
Andere Reacties: 4 14-4-2008 22:49:21

SOFIE
huwelijksreis
hallo medebruidjes,ik moet hier eventjes mijn adrealine wat kwijt,... nog 54 dagen op onze teller!!en ben echt super gelukkig, heb even wat in een dipje gezeten met de voorbereidingen.maar nu ben ik zo goed als helemaal rond met de voorbereidingen. d...
Huwelijksreis Reacties: 6 14-4-2008 22:33:22

An
Familienamen
Dag bruidjes,Wij leggen de laatste hand aan onze uitnodigingen, vandaag de proefdruk gekregen. Wij hebben onze familienamen niet vermeld op de uitnodiging, maar nu vroeg ik me af of dat wel een goed idee is.Hoe doen jullie het?Grtjes,An
Uitnodigingen Reacties: 7 14-4-2008 22:24:24

Kim
Ceremoniemeester
Hoi bruidjes,Wij kozen voor Gerd Bylois uit Genk als ceremoniemeester. Heeft iemand hier reeds ervaring mee?groetjesKim
Ceremonie Reacties: 0 14-4-2008 22:23:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...