Nu Online
Momenteel zijn er 32 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

wendy
andere ideeen ivp envelop met geld kado geven
hallo medebruidsparen.in augustus gaan onze beste vrienden trouwen.en ze hadden als kadotip:geld in envelop.nu vinden wij dat niet zo`n leuk idee om het geld in een simpele envelop te doen.heeft er iemand leuke ideeen????bedankt allemaal.wendy
Andere Reacties: 18 14-4-2008 14:40:34

Tilly
liedje voor bruidstaart en binnenkomen zaal
hallowat gebruiken jullie als liedje voor:-binnenkomen zaal-binnenkomen bruidstaart?Dj had het over binnenkomen zaal SAFRI DUO, maar iedereen komt daarop binnen en da's zo immens heavy nummer, je kan er bijna niet op stappen.....en dan de taart op Mi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 4 14-4-2008 13:17:30

Tom
traiteur
Hallo allemaal,Wij zouden heel graag trouwen in het fabriekspand in Roeselare. Men heef tons daar enkel traiteurs aangeraden die gewoon zijn van daar te werken, maar helaas kennen wij die niet. Zijn er onder jullie die ervaring hebben met traiteur Le...
Andere Reacties: 7 14-4-2008 12:29:26

Nadine
ZOEK WITTE PARAPLU TE KOOP
We hopen allemaal op een zonnige dag maar toch beter voorkomen dan genezen? Daarom ben ik op zoek naar iemand die zijn grote dag al achter de rug heeft en graag zijn witte paraplu('s) wil verkopen. Kan je aub de grootte en de prijs doormailen naar na...
Andere Reacties: 2 14-4-2008 11:48:13

Jozefien
Zelfgemaakte trouwjurk
Hey allemaal,mijn moeder is zelf mijn trouwjurk aan het maken en het is eindelijk bijna af! Volgende week zaterdag(26 april 2008) is het onze grote dag! Ik ben echt wel benieuwd wat de reacties zullen zijn en vraag mij ook wel af of ze zullen zien ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 14-4-2008 11:26:15

Liesbeth
huwelijksaccesoires - waar kopen?
Hey bruidjes in spe!!Ik vraag me af of hier in het Belgische ergens een winkel is met huwelijksaccesoire?Gaande van ringenkussens tot enveloppendozen, bellenblazers tot bruidssuiker...Ik vind wel een webshop in Nederland, maar nergens eentje in Belgi...
Andere Reacties: 6 14-4-2008 10:41:17

Elke
Deejays
Hallo,Heeft iemand positieve of negatieve ervaring met Deejays uit Lokeren? En wat is de gemiddelde prijs voor een DJ?Groetjes,Elke
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 5 14-4-2008 10:16:31

katleen
jpc collection
Hallo,Iemand ervaring met JPC Collection uit Antwerpen?Zijn ze behulpzaam, vriendelijk,...?Welke merken worden er verkocht en welke prijscategorie?Groetjes,Katleen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 14-4-2008 10:07:17

Daphne
huren jackets mannen
hallo allemaal,wij zijn afgelopen zaterdag naar de Ceremonie in Antwerpen geweest om jacquets te huren voor de bruidegom en de mannen van de suite...Nu zijn we er verschrikkelijk onbeleefd en grof behandeld. ik moet zeggen dat ik tot nu toe nergens h...
Kledij - Bruidegom Reacties: 3 14-4-2008 9:59:53

Sofie
Welke misstukken door lezers laten lezen?
Hoi,Kunnen jullie eens zeggen welke stukken uit de misviering jullie door lezers laten lezen?Bedankt op voorhand.Sofie
Religie Reacties: 5 13-4-2008 23:01:30

cynthia
Peuterversje om voor te dragen tijdens viering
Hallo iedereen,Wij trouwen in augustus en ons zoontje van drie zou graag een versje of een kort liedje voordragen tijdens de viering naar ons toe. Kennen jullie soms een versje / liedje dat hiervoor geschikt is? Bedankt alvast
Ideeën Reacties: 3 13-4-2008 22:55:58

Sofie
Bellenblazers of knuffelbeertjes voor kindjes aan kerk?
Hallo,Voor de kindjes aan de kerk voorzie ik zakjes snoep, maar ik twijfel om daaraan een bellenblazer of een klein knuffelbeertje te hangen? Wat doen jullie?Sofie
Andere Reacties: 4 13-4-2008 22:30:47

Sofie
Blikjes in hartvorm
Hallo,Weten jullie waar ik blikjes in hartvorm of iets gelijkaardigs kan vinden om met snoepjes te vullen en als bedanking mee te geven?Alvast bedankt!Sofie
Andere Reacties: 2 13-4-2008 22:26:42

Eva
Vraagje ivm tafelnamen!
Hoi, mss een veelgestelde vraag maar wij gaan de tafelnamen gewoon simpel houden. Bv: Familie .... of vrienden Eva en kristof. Maar nu moeten wij ook een tafel voorzien voor vrienden van mijn aanstaande zijn vroegere voetbalclubs(er zijn dus meerdere...
Voorbereiding Reacties: 4 13-4-2008 21:08:58

Lieselot
Help! Ideeën voor tafelnamen?
Beste (toekomstige) bruiden,De vraag ik hier al veel gesteld, maar toch wou ik nog even jullie ideeën vragen.. Wij hebben vandaag nog eens een bespreking gehad met onze feestzaal, en blijkbaar "moeten" we tafelnamen geven. Dat is daar ...
Ideeën Reacties: 7 13-4-2008 20:27:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...