Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

brendy
uitnodigingen
Dag lieve toekomstige bruidjes,Deze vraag is miss al eens gesteld, maar toch :-)Wie heeft er leuke en originele ideeën voor de uitnodiging. Wil geen standaard uitnodiging gebruiken, maar toch ook een beetje budgetvriendelijk blijven.Alle tips we...
Andere Reacties: 6 14-4-2008 17:24:16

Riet
LOCATIES REGIO SINT-TRUIDEN
Hey,Wie weet er mooie locaties om foto's te nemen in de regio rond Sint-Truiden?
Locaties - Fotografie Reacties: 2 14-4-2008 17:24:00

Riet
LOCATIES REGIO SINT-TRUIDEN
Hey,Wie weet er mooie lokaties om foto's te nemen in de regio rond Sint-Truiden?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 14-4-2008 17:23:15

Riet
LOCATIES REGIO SINT-TRUIDEN + FOTOGRAAF
Hey,Wie weet er mooie locaties om foto's te trekken in de regio rond Sint-Truiden? Wie kent er een goede fotograaf?
Fotografie Reacties: 4 14-4-2008 17:21:53

Riet
CEREMONIEMEESTER REGIO SINT-TRUIDEN
Hey,Wie kent er een goede ceremoniemeester? Wie heeft er al positieve ervaringen gehad?
Ceremonie Reacties: 2 14-4-2008 17:20:22

Bianca
gasten receptie en gasten feest
Hallo aanstaande bruiden!Kan iemand mij vertellen wat gebruikelijk is m.b.t. de uit te nodigen gasten voor de receptie en het feest? Is het nu de bedoeling dat de mensen die naar het feest komen 's avonds ook op de receptie worden uitgenodigd om te k...
Uitnodigingen Reacties: 6 14-4-2008 16:25:31

Bianca
gasten receptie en gasten feest
Hallo aanstaande bruiden!Kan iemand mij vertellen wat gebruikelijk is m.b.t. de uit te nodigen gasten voor de receptie en het feest? Is het nu de bedoeling dat de mensen die naar het feest komen 's avonds ook op de receptie worden uitgenodigd om te k...
Andere Reacties: 2 14-4-2008 16:23:41

Liesbet
feestzaal De Kleine Graaf
Dag dames,We zijn vorige week langsgeweest bij de Kleine Graaf in 's Herenelderen. Het lijkt ons alleszins een leuke locatie. Ook de uitbaters waren heel vriendelijk. Heeft er nog iemand ervaringen met deze feestzaal? Alvast bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 14-4-2008 16:17:05

Tamara
20 september 2008
en, alle trouwlustig bruidjes van 20 september hoe staat het met de voorbereidingen? enkele maanden geleden stelde ik al deze vraag maar tis mss tof om eens te horen hoe het er nu al mee staat met nog 159 dagen te gaan.wij hebben: - trouwjurk (toch a...
Andere Reacties: 6 14-4-2008 16:01:34

Riet
FEESTZAAL REGIO SINT-TRUIDEN
Hallo,Weet iemand een mooie, leuke feestzaal rond de regio Sint-Truiden?Heeft er iemand al positieve of negatieve ervaringen met feestzalen uit de regio Sint-Truiden?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 14-4-2008 15:50:38

Liese
Limburg: betaalbare fotograaf en juwelier gezocht!!
Hoi bruidjes,ik zou graag van jullie (Limburgse) dames weten waar ik het volgende kan vinden:1) een goede, betaalbare fotograaf2) een juwelier of goudsmid voor de trouwringen.Alle informatie, tips, ervaringen,... zijn welkom!Véél succes nog...
Andere Reacties: 9 14-4-2008 15:33:15

Tine
Paniek kostprijs
Dag iedereen, wij zijn druk bezig onze trouwdag te plannen en ik lig vaak 's nachts wakker. Niet dat ik niet graag wil trouwen (heb hem gevraagd), maar ik denk steeds aan alles wat we met het geld voor de trouw zouden kunnen doen. Het kost toch heel ...
Andere Reacties: 12 14-4-2008 15:25:43

Kirsten
hoe vermelden?
hallo iedereen,ik ben juist mijn uitnodigingen gaan bestellen nu wachten op de proefdruk!!hopelijk zijn ze mooi.maar ik heb nog een vraagje, wij zouden graag hebben da de mensen geld geven en een win for life. nu heb ik op de uitnodigingen cadeautip...
Andere Reacties: 2 14-4-2008 15:08:26

Debby
Studio Sandra.
Hallo iedereen,Iemand toevallig ervaring met fotostudio Sandra in Wijnegem?En weet er ook iemand de prijs?Groetjes,Debby8/8/2009
Fotografie Reacties: 0 14-4-2008 14:56:55

Marjolein
Kapper aan huis
Hallo iedereen,Ik ben nog op zoek naar een kapper aan huis die mijn haar wil opsteken (half). Ik ben wel van plan om met clip-on (of een andere vorm van) extensions te werken.Iemand gegevens voor regio Haacht?Bedankt!
Andere Reacties: 0 14-4-2008 14:46:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...