Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

valerie
Help !!!
Is hier toevallig iemand die een telefoonnummer heeft van Wendy Cordaro uit Genk?Ik probeer haar namelijk al een tijdje te bereiken via e-mail, maar ik weet niet of ze deze wel krijgt...Of wendy, als je dit zelf leest, kan je mij dan een mailtje stur...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 13-4-2008 11:22:02

sandy
tot waar gaat ceremoniemeester mee
hallo, heb een vraagje i.v.m. de ceremoniemeester tot waar gaat die normaal mee?wij hebben ergens al spijt dat we die genomen hebben vermits wij toch heel den trouw zelf in mekaar hebben gestoken zonder enige hulp en tips van hem.onze trouw zit zo in...
Andere Reacties: 2 13-4-2008 10:23:52

els
hoe maak je duidelijk bij je uitnodigingen wie er gevraagd is voor receptie of avondfeest?
lieve medebruidjes, ik zit met een probleempje i.v.m. de uitnodigingen. Hoe maak je duidelijk aan de persoon of je hem vraagt voor de receptie of het avondfeest? Van mijn zus zaten daar aparte kleine kaartjes bij, ik ben dan ook naar ava papierwaren ...
Andere Reacties: 9 13-4-2008 10:17:31

Dorine
Tip voor de bruidegommen
Toekomstige bruidegommen,ben je nog op zoek naar de gepaste outfit, of voor het mannelijke gevolg? Bij De Baerdemaeker in Eeklo, zeer mooie keuze,o.a. Masterhand, ook bijpasende hemden en dassen. Ze hebben ook een beperkte keuze aan schoenen. De wink...
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 13-4-2008 8:42:38

betsy
help...!!!!!
lieve mede...bridezilla's!!!!help help kheb weer een piekstress dagje!!!!nog 54 keerkes slapen!!!'k word er gek van!!!ik doe alles stiekem...mn toekomstige weet helemaal van niets!!! hij weet alleen dat we gaan huwen!!!deze middag had ik nog een tele...
Andere Reacties: 6 12-4-2008 21:42:54

Karen
vervoer en ceremoniemeester
Mijn vriend twijfelt over een ceremoniemeester. Ook wachten we nog tot het eind van de maand of een familielid toch nog aan een jaguar kan geraken. Ondertussen is mijn Phantom V die ik wilde huren nergens meer beschikbaar. Wie weet nog waar het wel n...
Andere Reacties: 2 12-4-2008 17:43:57

Sofie
kousenband
hey, weet er iemand van jullie aan welk been je je kousenband moet dragen, links of recht? Of maakt dat niet uit?groetjes, Sofie
Andere Reacties: 3 12-4-2008 17:26:02

Liesbeth
vrijgezellenavond
naar aanleiding van een vorige topic.Hebben jullie een vrijgezellenavond? en zoja wat doen jullie dan juist?Ik zit een beetje met een dilemma... Ik wil langs één kant wel iets doen met mijn vriendinnen, maar dan ben ik praktisch verplicht o...
Andere Reacties: 5 12-4-2008 17:13:10

Ann
openingsdans DVD?
Hallo,wij hebben reeds 1 les gevolgd voor onez openingsdans, maar hebben toch nog moeite met al die stapjes en bewegingen. Weet iemand of er goeie DVD of CD waar 'slowen' stap voor stap uitgelegd wordt? of een site? Zo kunnen we wat oefenen voordat w...
Openingsdans Reacties: 1 12-4-2008 15:52:05

Veronique
vanavond vrijgezellenavond!
Hallo iedereen,vorige week postte ik de avond voor ons burgerlijk huwelijk nog een berichtje,nu zit ik hier, midden op een zaterdagmiddag, af te wachten tot m'n vrijgezellenavond begint... Vriendinnen kan ik niet bellen want die zijn al onderweg naar...
Andere Reacties: 1 12-4-2008 15:15:41

els
enveloppendoos
Hallo allemaal!Ik zoek nog een origineel idee voor een enveloppedoos! Ik wil iets anders dan een doorsnee kartonnen doos met gleuf.Het moet wel veilig zijn want uiteindelijk komt er veel geld in terecht.bedankt!xxxels
Andere Reacties: 6 12-4-2008 14:30:36

celine
organisatie tuinfeest
Hoi,Mijn vriend en ik zouden voor ons huwelijk graag een tuinfeest organiseren. We hebben al enkele leuken zalen met mooie tuin op het oog. Nu zijn er nog enkele praktische zaken waar we niet goed aan uit geraken.Gaat een tuinfeest (waarbij dus buite...
Andere Reacties: 2 12-4-2008 13:47:23

An
Dankwoord voor ouders (aan Veerle)
Hallo Veerle, Ik heb nog wat zitten snuisteren in mijn misboekjes en vond nog een andere tekst die je als dankwoord kan gebruiken... Ik hoop dat je het langs deze weg vindt...Vaders handen... Moeders handen,Wij kennen die handen, wij hebben er als ki...
Ceremonie Reacties: 1 12-4-2008 13:38:32

griet
Menu op tafel .
Hey ,nog 118 dagen op de teller en ik begin de kriebels al te voelen!We zijn vandaag onze uitnodigingen gaan bestellen trouwkaart + kleine kaartjes.Ik zoek nu een leuk alternatief voor de menu op de tafel. we hebben ervoor gekozen om niet iedereen ee...
Andere Reacties: 2 12-4-2008 13:18:41

Inge
huwelijksgeloften met kindjes
Dag Bruidjes!Ik ben momenteel een collega aan het helpen met het samenstellen van haar huwelijksviering.Zij heeft echter al een kindje. Een tijdje geleden las ik op het forum alternatieven voor de gelofte rond het krijgen van kindjes, voor wanneer er...
Religie Reacties: 4 12-4-2008 13:08:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...