Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
Wie nog 53 dagen bibberen???
Hoi,zijn er nog bruidjes voor 13 juni aanwezigGroetjesNathalie
Andere Reacties: 12 21-4-2008 22:28:41

amalia
Kledij volwassen bruidsmeisjes
Hallo allemaal,Ik heb 2 (volwassen) zussen die mijn bruidsmeisjes zijn. Ze zijn alle 2 nog student en hebben dus niet echt een groot budget. Weet er iemand in Limburg (Belgie) of in Maastricht geen winkel waar je goedkopere avondkledij vindt?Alvast b...
Kledij - Suite Reacties: 2 21-4-2008 21:52:34

Elke
Speech voorbeelden avondfeest
Hey iedereen, nog 11 dagen en 't is zover. We moeten nog een paar dingetjes doen waaronder een speech schrijven, maar daar zijn we alletwee niet goed in. Kan er mij alsjeblief iemand een voorbeeldje doorsturen van een (eenvoudige) speech. Bedankt, ...
Voorbereiding Reacties: 9 21-4-2008 21:16:48

Debevere
witte mercedes oldtimers gezocht
hallo, wij zijn nog op zoek naar enkele witte mercedes oldtimers om in suite te rijden op ons huwelijk.Wie kan ons helpen? Ons huwelijk gaat door op 6 september in roeselare
Andere Reacties: 1 21-4-2008 21:05:38

Sarah
Akte van getuige
Hoi, Ik heb in het forum ergens de 'akte van getuige' gevonden. Het is inmiddels al een hele tijd geleden dat dat bericht geplaatst werd, maar heeft iemand die akte nog? Kan je mij hem misschien eens doorsturen?sarah.achten@skynet.beGroetjes, Sarah30...
Andere Reacties: 6 21-4-2008 21:02:45

Karen
@Vi en Tony: MIchael? zanger huwelijksmis
Jullie referentie spreekt me erg aan. Hoeveel vraagt hij? Wat is zijn stijl? Heeft hij een website? Ik ben nog op zoek naar een zanger, zangeres of beide voor de huwelijkmis ...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 21-4-2008 20:27:23

vanessa
inspiratie gezocht
Hoi, we hebben afgelopen week de foto's laten maken voor onze uitnodigingen. Onze kindjes, wij, wij met de kindjes. Nu nog alles in 1 geheel gieten.Ik zoek nog leuke teksten voor de huwelijksaankondiging (liefst iets met kinderen die aankondigen.Al...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-4-2008 19:56:03

Sofie
Op zoek naar: bellenblazers / enveloppendoos / gastenboek !
Hallo, Waar halen jullie bellenblazers, een enveloppendoos en het gastenboek?Alle tips (winkels & internetsites) zijn welkom!Alvast bedankt!GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 10 21-4-2008 19:48:57

Karen
raak ik wel op tijd klaar?
Pff ik ben echt wel ongerustWe hebben nog geen uitnodigingen gekozen en we trouwen op 18 juli.We hebben nog geen trouwvervoer en spreken pas met onze ceremoniemeester af over twee weken.Teksten voor de mis heb ik al maar er zit echt geen rode draad i...
Voorbereiding Reacties: 15 21-4-2008 19:29:36

Anne
Originele manier om geld kado te geven
Over twee weken trouwen vrienden van ons. We gaan geld geven, zoals op hun uitnodiging gevraagd werd. Nu willen we dat natuurlijk niet gewoon droog in envelopje afgeven. Kent iemand originele manieren om geld te geven als kado? Liefst zonder beton en...
Andere Reacties: 10 21-4-2008 18:48:37

nele
vrijgezellen feest chippendales
Hey,ik moet het vrijgezellenfeestje organiseren van mijn zusje en die wou altijd graag iets dat ze op tv eens had gezien en dat was een show zoals de chippendales maar daar kon je ook blijven eten, was wel in dat thema ook het eten.Maar zou geen idee...
Andere Reacties: 4 21-4-2008 18:37:32

veerle
BUDGETVRIENDELIJK BRUIDSJURK
Wie weet waar ik een trouwkleed kan vinden tegen een budgetvriendelijke prijs? Ik vind de bruidsjurken uit de collectie 2008 van Linea Raffaelli heel mooi en zou liefst mijn trouwjurk uit deze collectie kiezen.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 21-4-2008 17:54:56

veerle
NAAISTER BRUIDSJURK
Ik ben op zoek naar iemand die mijn bruidsjurk wil maken.Ik heb een hele mooie bruidsjurk van Linea Raffaelli op het oog maar ik denk dat het voordeliger is alsik ongeveer dezelfde jurk laat maken. Wie kent een goeie naaister? Ik woon in Zuid-Limburg...
Andere Reacties: 3 21-4-2008 17:52:18

Natasja
Wat mee te nemen in je handtasje?
Weet nog niet of ik zelf een handtasje ga mee nemen of alles aan mijn mama geven, maar wat nemen jullie zoal mee op de 'grote dag'? Kwestie van niets te vergeten...Groetjes!!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 21-4-2008 17:28:14

melissa
16/08/08
wie trouwt er ook nog op 16/08/08 en waarhoe zitten jullie al met de voorbereidingen?groetjes melissa16/08/08
Andere Reacties: 8 21-4-2008 16:38:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...