Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

P
Kapper + Make-up regio Ranst / Lier / Antwerpen
Hallo iedereen,Ik trouw op 12 juli en ben nog op zoek naar iemand die bruidskapsel en make-up kan verzorgen (ofwel in de regio Ranst / Lier / Antwerpen) ofwel iemand die aan huis komt in deze regio.Heeft iemand suggesties?
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 29-4-2008 15:40:24

Liesbeth
Zwaaien met zakdoek op feest ~ betekenis?
dag bruidjes!Bij elke trouwfeest waar ik al geweest ben, komt na het dessertbuffet de befaamde 'les lacs du connemara' van Michel Sardou en begint iedereen spontaan met zijn zakdoek of servet te zwaaien. Ik vind dit echt supertof en wil het ook graag...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 29-4-2008 14:37:22

Kimberly
wegwerpcamera
Hey iedereenWij trouwen binnen 32 dagen en er moeten nog een aantal dingen in orde gebracht worden... Zo willen we op het avondfeest wegwerpcamera's op de tafels zetten zodat de gasten zelf ook leuke foto's kunnen maken. Ik ben al bij verschillende...
Voorbereiding Reacties: 12 29-4-2008 14:15:02

Sylvie
Aan Nele die in de winter 2009 trouwt!
Hoi Nele,Ik wou graag weten wanneer jij gaat trouwen?? Ik zag dat jij ook in de winter 2009 trouwt... wij op 07/02/09 ! Groetjes , Sylvie
Andere Reacties: 0 29-4-2008 13:00:25

vicky
na openingsdans
Na de openingsdans willen wij niet de traditionele vermenigvuldigingsdans, we willen natuurlijk, om onze ouders een plezier te doen wel eens met hen dansen.Dus eerst Rino en zijn ma / mijn pa en ik ,daarna ik met Rino's pa / hij met mijn ma / intusse...
Andere Reacties: 2 29-4-2008 12:55:25

ingrid
een beetje bang
hallo iedereen, nog 30 dagen en ik trouw voor de tweede maal. Maar nu begint het toch wel te kriebelen hoor. Ik heb een 25-jarig miseriehuwelijk gehad en gezworen om nooit meer te trouwen. Maar ja, zeg nooit nooit he. Doch nu begin ik angst voor het ...
Andere Reacties: 7 29-4-2008 12:55:00

Tamara
Liedje voor bij het tekenen
Gezien wij enkel voor de wet trouwen maar er toch een persoonlijk tintje aan willen meegeven, heb ik wat liedjes uitgezocht om op de gemeente af te laten spelen (i.p.v. de standaard muziek die ze daar hebben).Bij het binnenkomen: You are so beautiful...
Muziek - Ceremonie Reacties: 11 29-4-2008 12:32:52

tasja
niet te duur feestje/fuif - regio waasland
Hoi, Binnenkort vieren we onze huwlijksverjaardag en dit willen we vieren met familie, maar vooral veel vrienden. Mijn idee is om een toffe zaal te vinden waar al muziek is of een dj en dan een walking diner of uitgebreide hapjes en een forfait voor ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 29-4-2008 12:29:17

Deborah
Is ceremoniemeester nodig???
Dag bruidjes,wij zijn nu volop bezig met de voorbereidingen, aangezien 04/10 steeds dichetr bijkomt :-) Een ceremoniemeester hebben we niet. Mijn vriend is van het principe dat dit overbodig is en alles zelf wel in plooitjes valt, "een beetje ch...
Andere Reacties: 12 29-4-2008 12:17:04

Ann
bruidskapper
weet er iemand een goede kapper met ervaring in bruidskapsels in de regio meerhout?
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 29-4-2008 11:09:05

Ann
ceremoniewagen kempen
Wij trouwen op 14 augustus en zijn op zoek naar een "ceremoniebus" waar de ganse familie mee naar het gemeentehuis en de kerk kan. Ik dacht iets in de trend van een trammetje of zo. Heeft iemand goede adressen in de regio kempen? ( Geel, Mo...
Ceremonie Reacties: 8 29-4-2008 11:07:40

Els
divina sposa
Dag medebruidjes,heb eindelijk mijn trouwkleed gekozen! Was er eigenlijk vrij laat mee: we trouwen op 23/08.Nu was ik me zo aan het afvragen, wie onder jullie heeft, net zoals ik, een trouwkleed van Divina Sposa?Gr,Els
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 29-4-2008 10:13:38

sarah
kapster uit omgeving Opwijk voor 4 kapsels
Beste,Ik ben op zoek naar een kapster uit de omgeving van Opwijk die op donderdag 14 aug mijn haar even in de plooi kan leggen en op 15 aug 4 kapsels kan verzorgen. Iemand ervaring mee of een aanrader of zo?Bedankt sarahvermeir@pandora.be
Uitnodigingen Reacties: 2 29-4-2008 9:50:10

sarah
visagiste
Beste medebruidjes, nog een vraagje, heeft er iemand ervaring met een visagiste uit de regio van Opwijk en wat was de prijs ervan?(ook ben ik nog op zoek naar een kapster uit deze regio (op deze dag zouden 4 kapsels (samen) moeten gedaan worden)Bedan...
Andere Reacties: 4 29-4-2008 9:47:22

sarah
hulp gevraagd lieve medebruidjes
Beste medebruidjes,Ik heb jullie hulp nogmaals nodig, wij trouwen op 15 augustus maar ik ben iemand dat nogal graag met alles op tijd klaar is, daarom wil ik graag onze viering in elkaar steken, we trouwen met Rent-a priest, ik wil er echt een modern...
Voorbereiding Reacties: 3 29-4-2008 9:36:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...