Nu Online
Momenteel zijn er 217 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kristien
tafelindeling met gescheiden ouders?
hallo meisjes,We willen natuurlijk graag onze ouders aan de eretafel, maar hoe plaats je ze het best als het gaat om gescheiden ouders?GroetjesKristien
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2008 18:47:41

Sarien
hoe filmtickets maken
Dag medebruidjes,wij hebben als tafelthema film gekozen. Op de tafels gaan we dan ook DVD-doosjes zetten. Maar nu zit ik een beetje vast.Ik zou graag aan alle mensen een filmticket geven zodat ze weten aan welke tafel ze zitten. Maar ik weet niet hoe...
Andere Reacties: 2 30-4-2008 17:47:58

JOKE
uitnodigingen eindelijk klaar!
Hey bruidjes,Wou gewoon ff mijn grote opluchting met jullie delen...Na vier proefdrukken en dan nog één mislukte druk (fout op kleine kaartjes) zijn onze uitnodigingen eindelijk in orde! Amai, we zijn daar al van februari mee bezig (zelf on...
Uitnodigingen Reacties: 7 30-4-2008 17:23:45

Laura
Trouwschoenen-Sposa/ JPC
Nu we toch bezig zijn:Weten jullie hoeveel de schoenen van Sophie Sposa ongeveer kosten (heb mijn oog laten vallen op Roma of Navarro)?En of ze in JPC of Jagre in Antwerpen een uitgebreide schoenencollectie hebben?Ik ga dus toch maar een trouwschoent...
Andere Reacties: 3 30-4-2008 17:18:05

tom
gelegenheidskledij?
hoi allemaal, ik zit met een vraag: we zijn zaterdag uitgenodigd op een avondfeest en op de uitnodiging staat "gelegenheiskledij". Wat moet ik hieronder verstaan, is dat kostuum voor heren en mooie jurk voor dames of gewoon deftige kledij?
Andere Reacties: 2 30-4-2008 16:21:37

Alexandra
Platte schoenen???
Ik vroeg me af of het wel zou passen om platte schoenen te dragen onder mijn trouwjurk?Ik kan namelijk nie zolang op hakken lopen wegens mijn knie.zijn er onder jullie die ook getrouwd zijn op platte schoenen?past het wel onder een trouwkleed balleri...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 30-4-2008 16:19:08

D
Ervaring Hof van Wayenborch
Zijn er mensen met ervaringen ivm het Hof van Wayenborch?Wij hebben deze zaal gekozen, maar kennen niemand die hier ervaring mee heeft, en ja, ben toch een beetje benieuwd.
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 30-4-2008 16:13:21

annick
Wat moet er allemaal op uitnodiging staan
Hey,Ik ga over 2 weken onze uitnodigingen bestellen en dus ben ik de tekst aan het opmaken. Ik zit vast, wat moet daar allemaal op, ik heb al onze namen uiteraard (maar moet dat met een versje, zo wat een aankondiging, ik weet geen???) de datum en u...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-4-2008 16:09:50

Riet
OLDTIMERBUS
Wie kan ons adressen bezorgen van plaatsen waar je een oldtimerbus kan huren en eventueel ervaringen hiermee?Vriendelijke groeten
Ceremonie Reacties: 7 30-4-2008 15:51:15

Riet
Feestzalen regio Limburg en Vlaams-Brabant
Wie heeft er positieve/negatieve ervaringen met de volgende feestzalen: - waterhoek te Geetbets - Beekhoeve te Neerlanden - Fijn genoegen te Sint-Truiden - Norfolk te Kortenbos - Rubenshof te Alken - Veilinghuis (Withofs) te Sint-Truiden ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 30-4-2008 15:48:43

sandra
wabsites en forums zwangerscahp
misschien niet op zijn plaats op deze site... maar wij willen graag aan kindjes beginnen. kent er hier iemand leuke forums of websites over zwanger zijn en geboortes?ik hoop dan dat ik aan die sites evenveel zal hebben als ik aan dit forum heb gehad!...
Andere Reacties: 4 30-4-2008 15:25:33

Sofie
naamkaartjes tafel
Hey iedereen, Wat schrijven jullie op de naamkaartjes: Dhr. Achternaam OF Dhr. Voornaam Achternaam OF alleen Voornaam OF Voornaam Achternaam zonder Dhr. ? En wat met de vrouwen ? Hun eigen meisjesnaam of de naam van hun man ?Bedankt, Sofie
Ideeën Reacties: 3 30-4-2008 15:14:41

Annelies
hoe misboekje afwerken?
Hoi mede-bruidjesHoe houden jullie je misboekje samen? Met nietjes? Met een koordje? Wat zetten jullie op de kaft van het misboekjeAlle tips/ideeën zijn welkom!Bedankt!
Ideeën Reacties: 5 30-4-2008 14:57:23

lowie
gratis uw trouw online!!
gezocht !!!trouwers waarvan wij enkele (min5)trouwfoto's mogen gebruiken om te verwerken in onze demo sites en fotoalbums.In ruil plaatsen wij uw trouw ---gratis--- online dit wil zeggen Dat u een eigen webstek krijgt met een e card (uitnodiging),gas...
Andere Reacties: 4 30-4-2008 14:32:46

heidi
trouwen in abdijkerk
Wij zouden graag volgend jaar in een abdijkerk trouwen (en ons kindje dat eraan komt dopen) , maar deze wordt dan niet erkent als kerkelijke trouw omdat het geen parochiekerk is. Heeft er iemand tips om toch toestemming te krijgen van het bisdom west...
Religie Reacties: 1 30-4-2008 14:26:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...