Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Natasja
liedje dessertenbuffet
Hebben jullie tips voor een liedje bij het opengaan van de gordijnen bij het dessertenbuffet? We willen geen 'servettensong' of 'bongosong'. Het mag iets magisch hebben, een kippenvelmoment,... Zoals bijvoorbeeld 'He's a pirate', maar dat hebben we a...
Andere Reacties: 5 2-5-2008 11:19:27

Kitty
priester/pastoor
HeyBinnen 99 dagen is het zover. De grote stap. Maar we hebben nog een klein probleempje. We trouwen voor de kerk en hadden aanvankelijk een pater (de diaken had dit geregeld). Maar door een foute communicatie tussen pater en diaken heeft de pater ee...
Andere Reacties: 3 2-5-2008 10:48:51

Katleen
Gedichtje voor op uitnodiging
Hey bruidjes,Wie kan mij een mooi gedichtje bezorgen voor op onze uitnodiging?Bedankt,Katleen
Andere Reacties: 2 2-5-2008 10:39:46

carine
TE KOOP: PRACHTIG ENSEMBLE LINEA RAFFAELI
TE KOOP: ENSEMBLE LINEA RAFFAELI BESTAANDE UIT LANGE ROK IN ZEEMEERMINMODEL EN TOPJE MET SPAGHETTIBANDJES. FRAMBOZENROOD, MAAT 40. SLECHTS 1X GEDRAGEN. IK VRAAG ER 400 EURO VOOR (50% VAN DE NIEUWPRIJS !)
Kledij - Suite Reacties: 1 2-5-2008 10:34:19

SOFIE
intrede zaal
hallo ik heb een klein vraagje. Hoelang duurt een gemiddelde intro bij het binnengaan van de feestzaal (voor bruidskoppel).Wij gaan ev. kiezen voor "He's a Pirate" (Pirates of the Carribean) of een stuk uit de film Pulp Fiction. De intro'...
Andere Reacties: 1 2-5-2008 10:31:22

Sarien
@karen filmtickets
dag Karen,mijn emailadres is sarienh@hotmail.com.alvast bedankt om eentje door te sturen.Groetjes,Sarien
Andere Reacties: 1 2-5-2008 9:42:47

Karolien
Tijdstip fotoreportage
hey,ik wou gewoon even polsen wie zijn fotoreportage voor en na de huwelijksviering neemt. Wij zijn immers genoodzaakt om de foto's voor de mis te laten nemen omdat we anders in tijdsgebrek komen.... En ben er niet volledig gerust in, ben bang dat ik...
Andere Reacties: 10 2-5-2008 1:45:56

Ilka
diner: barbeque of volledige menu aan tafel
Hoi,we twijfelen nog steeds tussen een barbeque en een menu die volledig aan tafel zal geserveerd worden. Beide hebben voordelen en nadelen. Wat denken jullie? Bij barbeque hebben we wat schrik dat er dan te vaak "legere" tafels gaan zijn.....
Andere Reacties: 18 1-5-2008 23:57:16

Natasja
KORTE BRUIDSJURKEN
Hoi bruidjes, heeft iemand een idee waar je mooie, korte bruidsjurken kan vinden. En dan bedoel ik niet vulgair, tot net onder .. je weetwel..maar knielengte of net daarboven of onder? Ik vind nu allerlei prachtige bovenstukjes, oa linea rafaelli, ma...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 1-5-2008 20:21:04

Jeanne
Bruidsmeisje
Hoi meiden!Ik ben 22 maart getrouwd en had daarbij 2 schattige bruidsmeisjes en een flinke bruidsjongen. Nu wil ik graag de kledij van één meisje doorverkopen, alles is slechts éénmaal gedragen. Er zijn 3 stuks: een ecrukleurig ...
Kledij - Suite Reacties: 1 1-5-2008 19:49:48

Tina
schande in gemeentehuis
Hallo medebruidjes,Zijn er onder jullie nog mensen die getrouwd zijn of gaan trouwen met een nederlander? Mijn vriend is nederlander. Wat een rompslomp met papieren. Het beste van al is dat de ambtenaar van de burgerlijke stand mijn vriend heeft aang...
Andere Reacties: 15 1-5-2008 18:49:19

Jouri
Kasteel Diepensteyn
Hallo heeft er al iemand ervaring met het kasteel Diepensteyn (catering, service, prijzen, vrije muziekkeuze, etc.)? Alle tips zijn welkom!
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-5-2008 16:35:05

Sophie
tralalalaaaa
hey medebri-uidjes die morgen en overmorgen trouwen. bij mij is het morgen zo ver nu beginnen de zenuwen toch wel te komen zenne amai.ga toch proberen zo rustig mogelijk te blijven want anders pffff.....succes en veel genot voor al die van 2 mei en 3...
Andere Reacties: 6 1-5-2008 16:32:29

Annelies
De Grote Stove Zuienkerke
Hallo allemaal, wie heeft reeds ervaringen met deze zaal?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 1-5-2008 15:33:08

Lore
Ontdek www.weddingmapper.com
Hey,Deze link www.weddingmapper.com van mijn collega doorgekregen. Hier kan je met Google Maps een gepersonaliseerde kaart aanmaken om je gasten aan te duiden waar precies alles plaatsvindt bijv. de Kerk, de Receptie, het avondfeest, etc. Ook de rout...
Uitnodigingen Reacties: 3 1-5-2008 14:46:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...