Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Debby
Koonings te Deurne(NL)
Hey medebruidjes en bruidegommen,Enige tijd geleden had ik de vraag al eens gesteld,maar eigenlijk vrij weinig reactie op gekregen.31 mei zou ik samen met mijn grootmoeder,moeder en getuige voor een jurk gaan kijken in Koonings te Deurne.Nu was mijn ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-5-2008 13:42:11

nathalie
eerste pas
vorige week ben ik voor mijn eerste pas gegaan, ik keek er echt naar uit om mijn trouwkleed nog eens te zien. maar toen ik die aanpaste was ze veel te groot. ze zakte zo af en er moest meer dan 10 cm worden ingenomen. ik denk dat ze mssn een verkeerd...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 5-5-2008 13:25:13

Annelies
Misboekjes: kaft
Hoi bruidjesWat zetten jullie op de kaft van jullie misboekje (onze namen, datum en de kerk) en op het eerste en laatste blad.Op het eerste blad staat bij ons voorlopig een gedichtje. We hebben een dankwoord gericht aan iedereen maar ik zou toch ook ...
Ideeën Reacties: 2 5-5-2008 12:33:11

Dirk
Melden aan wijtrouwen
Beste bruidjes EN bruidegommen ;-),Af en toe komen er hier blijkbaar freddy's, juliens of irritante adverteerders al dan niet incognito de sfeer verpesten tot grote frustratie van de koppels.Ik heb onlangs ook een negatieve ervaring gehad op dit foru...
Andere Reacties: 0 5-5-2008 12:24:42

Hilde
dringend leuke bedanking gezocht
Wij zitten met een probleempje, nogal ambetant...We dachten een foto mee te geven als bedanking. Het is helaas niet mogelijk om op de dag zelf foto's te nemen en dan die nog s'avonds mee te geven. Dus gaan we achteraf een hele mooie uitkiezen en di...
Andere Reacties: 7 5-5-2008 11:27:53

Melissa
Joris Temmerman
Hoikes,Ik ben al enkele weken op zoek naar een ceremoniemeester en we hebben nu een afspraak gemaakt met Joris Temmerman.Zijn er nog koppeltjes die voor hem hebben gekozen? En wat zijn jullie meningen / ervaringen?Groetjes, Melissa
Ceremonie Reacties: 9 5-5-2008 9:46:18

Tineke
nog 100 dagen!
Hallo bruidjes,Nog exact 100 dagen te gaan vanaf vandaag!!!Het ene moment zit ik vreselijk in de stress, het andere moment geniet ik volop van de voorbereidingen.Heb dit weekend de trouwring van mn dromen gezien, maar hij is heel erg prijzig, dus daa...
Andere Reacties: 3 5-5-2008 9:21:20

Kelly
Sluier
Aangezien de teller op bijna meedogenloze wijze steeds sneller begint te tikken, begin ik mij ook meer en meer met 'prutskes' bezig te houden (aldus mijn toekomstige :p). Maar ik vraag me af hoe jullie medebruidjes dit oplossen: ik heb een sluier voo...
Andere Reacties: 3 5-5-2008 2:15:03

karolien
originele trouwfoto's
Hallo allemaal, wij willen geen klassieke maar eerder originele en alternatieve foto's van onze trouw. Weet er iemand waar ik hier voorbeelden van kan vinden?Alvast bedankt.
Fotografie Reacties: 14 4-5-2008 23:05:03

vicky
bruidsjurk Linea Raffaelli te koop
Beste bruidjes, Wegens omstandigheden kan ik mijn trouwjurk terug te koop aanbieden. Kleed uit 1 stuk met mooi open rug. Maat 38. Prijs 500 maar is zeker bespreekbaar
Andere Reacties: 4 4-5-2008 21:47:44

S
budgetvriendelijke feestzaal regio Antwerpen
Hallo iedereenIk ben op zoek naar een feestzaal (met catering) in de regio Antwerpen.Aangezien ik nog maar net op zoektocht ben, sta ik voor alle mogelijke suggesties open ( ik weet namelijk nog totaal niet wat ik wil, loop een beetje verloren en vin...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-5-2008 21:35:38

Tania
Wij zijn getrouwd!
Hey,Na meer dan 300 dagen hier te hebben vertoefd, was gisteren op 3 mei onze grote dag. En het was echt zalig...... Een stralende zonnige dag, letterlijk en figuurlijk. Het moet allemaal nog doordringen denk ik, bij ons. Zeker het feit dat we nu ech...
Andere Reacties: 6 4-5-2008 20:40:40

KELLY
cermoniemeester
hallo meisjes kunnen jullie mij helpen aan een cermoniemeester regio ronse? groetjs xx
Andere Reacties: 2 4-5-2008 20:20:27

Vicky
Aantal misboekjes
Dag bruidjesIk zit met een prangend vraagje.Hoeveel misboekjes maken jullie of voor diegene bij wie het al achter de rug is :hadden jullie goed 'gegokt' en zoja hoeveel.Wij hebben een 100tal mensen op receptie en een 100tal mensen op avondfeest(buit...
Ceremonie Reacties: 5 4-5-2008 19:02:34

Hase
Feestzalen Flores in Zwijndrecht
Goeiemiddag,Heeft iemand van jullie toevallig ervaringen (goeie of slechte) met feestzalen Flores in Zwijndrecht?Ik kijk al uit naar jullie antwoorden!Alvast bedankt en groetjes,Hase
Andere Reacties: 4 4-5-2008 17:24:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...