Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
Bruidssuikers voor kindjes
Hallo, Ik zorg voor de bruidssuikers op mijn zus haar trouwdag. Nu ben ik eigenlijk op zoek naar iets dat ik aan de zakjes kan bevestigen. Het zou gaan over zo'n 200 zakjes dat ik moet maken. Ik zou dit zeer graag zelf doen, maar ik ben op zoek naar ...
Andere Reacties: 5 4-5-2008 15:13:52

Annelies
Bedankjes: zelf foto's op labels zetten
Hoi BruidjesWij willen ons bedankjes zelf maken. We gaan waarschijnlijk flesje met drank ofzo kado doen maar we willen er zelf een foto van ons op zetten. Heeft iemand ideeën hoe we dat kunnen doen. Ik dacht al gewoon labels te gebruiken en daar...
Ideeën Reacties: 3 4-5-2008 14:24:05

plees
bruidskindjes
Hoi bruidjes, Wij trouwen op 20 september 2008, ik ben zo stilaan op zoek naar iets wat ik de bruidskindjes kan laten dragen of meenemen. Het meisje is dan pas drie en het jongetje 2,5. Ik had gedacht aan houten trekdiertjes, een roze hondje voor het...
Ideeën Reacties: 2 4-5-2008 13:15:02

Eva
Hoe was jullie vrijgezellendag/avond
Hallo, Volgende week zaterdag word onze vrijgezellen dag/avond gehouden. Ik moet om 10.00 mijn kleedje eerst gaan passen. En om 13.00 begint mijn dag. Bij mijn ventje gaan ze pas 's avonds aan de slag. Ik ben er wel een beetje zenuwachtig om. Mijn zu...
Voorbereiding Reacties: 7 4-5-2008 12:50:43

Cindy
kleding bruidskindjes
Een vraagje, de bruidskindjes, zijn die bij jullie allebei hetzelfde gekleed? En ook chic of gewoon een kleedje of zo? Welk budget moeten we daarvoor uittrekken?Alvast bedankt! Cindy
Andere Reacties: 4 4-5-2008 11:44:34

iris
bruidsjurk
Ik ben gisteren "geslaagd". Nu was ik mij gisteren mijn dag aan het voorstellen :-) en zag ik mijzelf al mijn openingsdans dansen. MAAR, in mijn gedachte had ik problemen met de hoepel in mijn kleed. Ik stelde mij voor dat als ik dan kort b...
Andere Reacties: 1 4-5-2008 10:36:48

Inge
suitekledij
Hallo allemaal, Mijn zus trouwt 17 augustus en dus ben ik op zoek naar een mooi suitekleed.Weet er iemand welke winkels in de regio limburg-vlaams brabant een uitgebreide en mooie collectie suitekledij verkopen? Ik had al gedacht aan linx fashion in ...
Andere Reacties: 2 4-5-2008 10:33:06

Kim
Speech
Hoi iedereen,Hoeveel mensen geven bij jullie een speech op het avondfeest? Doen jullie dit zelf of jullie "aanstaande"? GroetjesKim02/08/2008
Voorbereiding Reacties: 4 4-5-2008 10:27:24

Cindy
Gastenboek
Waar kan je een gastenboek kopen?
Andere Reacties: 9 4-5-2008 9:34:48

Heleen
Cymbeline Beaute
Hallo, ik heb hetzelfde dilemma als een van de andere bruiden... ik heb de cymbeline beaute aangehad en dat is 'm gewoon. Ik kan de jurk niet uit mijn hoofd krijgen. Alleen het ligt ver boven mijn budget. (ik heb de klassieke fout gemaakt door eerst ...
Andere Reacties: 7 3-5-2008 23:30:02

Marieke
HOFKE VAN EKSAARDE - ervaringen?
Hallo bruidjes,We zijn er eindelijk uit (denk ik) na enkele zalen bezocht te hebben en eerst van het concept in buitendland trouwen naar walking dinner tot nu "traditioneel eten " aan 't tafel :)Vandaar, heeft er iemand ervaringen met feest...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-5-2008 23:18:48

Marieke
HOFKE VAN EKSAARDE - ervaringen ?
Hallo bruidjes,We zijn er eindelijk uit (denk ik) na enkele zalen bezocht te hebben en eerst van het concept in buitendland trouwen naar walking dinner tot nu "traditioneel eten " aan 't tafel :)Vandaar, heeft er iemand ervaringen met feest...
Andere Reacties: 0 3-5-2008 23:17:41

Joke
trouwringen
Dag bruidjes èn bruidegommen ;-)Vandaag weer een stapje dichter bij onze grote dag: we hebben onze ringen gekozen!!! eerst was ik er nogal bang voor aangezien de prijzen bij de meeste juweliers de pan uitzwieren... maar na vele tips hier op het ...
Andere Reacties: 2 3-5-2008 22:59:05

Kim
Den Eyck Kasterlee
Hoi allemaalZijn er mensen die ervaring hebben met Den Eyck in Kasterlee?GroetjesKim
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-5-2008 22:38:20

Kim
Getrouwd!
dag lieve bruidjes,Gisteren was het eindelijk zo ver... Na maanden van voorbereidingen, verlangen, toeleven naar die ene dag, was mijn dag er eindelijk!!En ik heb genoten, met volle teugen!! 's Morgens werd ik uiteraard veel te vroeg wakker, ik moest...
Andere Reacties: 11 3-5-2008 21:50:54
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...