Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sofie
Naamkaartjes op tafels of niet?
Hallo,Werken jullie met naamkaartjes op de tafels of niet? Blijkbaar wordt dit steeds minder gedaan. Zoja, werken jullie met kaartjes of hebben jullie originele ideeën om deze op de tafels te plaatsen?Alvast bedankt!GroetjesSofie
Ideeën Reacties: 8 6-5-2008 23:03:10

Sabrina
ceremoniemeester pierre Loncin
hallo, wij zijn op zoek naar een toffe ceremoniemeester.Ik heb gehoord dat Pierre Loncin wel zo een iemand is maar spijtig genoeg vind ik nergens zijn gegevens om contact met hem te nemen , kan er mij iemand hiermee helpen en eventueel of het een go...
Ceremonie Reacties: 6 6-5-2008 23:01:50

Sofie
Bruidskindje: boeketje of beer?
Hallo,Geven jullie een boeketje of een knuffelbeertje aan jullie bruidskindjes? Of beide?alvast bedankt!groetjesSofie
Bruidsboeket Reacties: 6 6-5-2008 22:59:19

Sophie
nu nog iedereen bedanken
Het iedereen voorbije vrijdag ben ik getrouwd. maar nu word het over een week tijd om de bedankfoto's te versturen. nu ben ik op zoek naar iets kort maar krachtig en toch origineel van een tekstje heeft er iemand hier ideeën.stuur ze maar the.ph...
Andere Reacties: 3 6-5-2008 21:43:55

kim
proefdruk
Hey iedereen,Wij hebben vandaag onze proefdruk ontvangen via mail maar ik ben eigenlijk totaal niet tevreden. Ik had alles via mail naar hen gestuurd hoe het eruit moet zijn maar toch staan er nog heel veel fouten in, zoals de lttertypes, zinnen die ...
Uitnodigingen Reacties: 8 6-5-2008 21:38:16

Karen
Bus of geen bus?
Ik heb het even heel moeilijk.MIjn vriend wil rijden met onze micra. Ik raak daar niet in zonder mijn kleed te kreuken en wie neemt dan de auto over. Ik wil graag met een echte suite toekomen.De ceremoniemeester stelde een bus voor, voor 725 euro heb...
Ceremonie Reacties: 11 6-5-2008 21:06:13

Tamara
Zwanger
Hoi iedereen,Ik heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben voor december. Wij Trouwen in mei 2009. Zouden jullie gewoon trouwen of de datum uitstellen? ( feestzaal en dj en fotograaf liggen vast) Is januari nog tijd genoeg om voor een kleed te gaan zien?...
Andere Reacties: 8 6-5-2008 19:07:00

Kelly
Trouwen 17 mei 2008
Beste bruidjes,Wie trouwt er nog 17 mei, weten jullie al iets van het weer voor die dag!Op elke site waar ik op zie is het kei slecht weer, 20% zon en 60 % regen!PffffffMWuahxkelly
Andere Reacties: 12 6-5-2008 18:37:28

Lynn
nog vier dagen te gaan....
hoi iedereen,Zaterdag is het zover!! Na 1jaar en half gaan we eindelijk trouwen...Zijn er nog die 10 mei trouwen? kunnen jullie ook zo onrustig slapen....groetjesLyna
Andere Reacties: 6 6-5-2008 18:10:57

Lieke
Uitnodigingen zelf maken en schrijven
Hallo allemaal,Ik zou de uitnodigingen voor onze trouw graag zelf maken. De tekst zou ik zelfs graag met de hand schrijven. Heeft iemand van jullie dit ook gedaan? Wat vinden jullie hiervan? Alle ideetjes zijn welkom!Groetjes!Lieke 06/09/2008
Uitnodigingen Reacties: 2 6-5-2008 16:36:11

Karolien
Beetnemen getuigen
Hallo,wij geven ons trouwfeest op 30 augustus (we zijn verleden jaar al officieel gehuwd) en vroegen ons af wie ons leuke ideeën kan bezorgen om onze getuigen op een originele manier te foppen. We kunnen niets leuk bedenken. Wie kan ons een zot ...
Ideeën Reacties: 4 6-5-2008 16:24:01

Laura
Kaart zelf ontwerpen -Slingerplant
Hey,Wij zijn bezig onze kaart zelf te ontwerpen maar hebben nog een probleempje. Ik zou er graag zo'n slingerplantje (zoals op http://www.cartarosa.be/huwelijkskaarten/trouwkaarten/trouwkaart_CR001.html ) insteken maar ik weet niet waar je zoiets kan...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-5-2008 15:58:01

vanessa
wanneer ?
dag medebruidjes,wat ik me nu eigenlijk zit af te vragen is hetvolgende :wanneer ga je nu best je droomjurk gaan zoeken/passen?ik heb al enkele bruidsmagazines gekocht en heb al enkele jurken gezien die ik wel leuk vind,maar aangezien ik nogal breed ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 6-5-2008 15:15:38

shirley
leuke ideetjes gezocht voor de tafels
hoi,wij trouwen op 12 juli en zijn bezig met het samenstellen van de tafels maar we zouden graag de mensen op een leuke manier naar hun tafels laten gaan (zodat iedereen weet aan welke tafel hij zit)we hebben al gehoord van verschillende snoepdoosjes...
Ideeën Reacties: 6 6-5-2008 15:04:07

Eva
Ceremonimeester
Hoi iedereen,Wij trouwen op 23/08/2008, en gingen eerst geen ceremonimeester nemen, maar de schoonouders hebben liever van wel zodat alles vlot zou verlopen. Wij zijn van Oost-Vlaanderen en zoeken dus iemand uit de regio Oost-Vlaanderen, heeft er iem...
Ceremonie Reacties: 3 6-5-2008 13:43:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...