Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Jesse
Ik hou van u - Scala
Weet er iemand hoe wij aan de partituur kunnen geraken van Ik hou van u van Noordkaap, maar dan de versie van het koor Scala.Groetjes,Jessede laatste 100 dagen gaan in....
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 8-5-2008 17:13:15

JOKE
gasten persoonlijk betrekken
Hoi iedereen,Wij zouden graag de gasten van het avondfeest zoveel mogelijk echt betrekken bij het feestgebeuren. Dachten we al aan persoonlijke naamkaartjes met dus 'bedankt (naam) voor...' maar mijn verloofde vond dit toch geen goed idee omdat het m...
Ideeën Reacties: 1 8-5-2008 16:26:46

Roos
zelfde huwelijksmis
Beste medebruidjes,heb net van onze beste vrienden hun misboekje gekregen, nu blijkt dat we bijna alles hetzelfde hebben (wij trouwen in september), zelfs de muziek en de gedichtjes voor-en achteraan zijn identiek... Moeten we nu terug alles gaan ver...
Religie Reacties: 2 8-5-2008 14:47:03

Ilka
zweet
Hoi dames en heren, hebben jullie een goed trucje om geen zweetplekken te krijgen? Ik heb namelijk een rood kleed. Normaal heb ik daar geen last van, behalve als ik wat zenuwachtig ben. Heb er al ettelijke nachtmerries van gehad dat ik op foto's zal...
Andere Reacties: 11 8-5-2008 12:51:25

annelies
picknickmand
Weet er iemand waar je zo'n echte pichnickmand kan kopen. Zoals je in de films vaak ziet. Het beeld dat ik voor me heb is, een gevlochten met een handgreep in het midden en die kan je dan langs beide kanten openen.Wij zouden dit willen gebruiken voor...
Andere Reacties: 8 8-5-2008 11:30:36

Vi
* 7 juni 2008 *
Bruidjes van 7 juni, vandaag is het exact 1 maand voor onze grote dag! De teller tikt aan een razende tempo verder. Hoe zit het met jullie voorbereidingen? Wij zijn reeds met alles klaar. Het is nu wachten/verlangen naar ons groot moment. Op dit og...
Andere Reacties: 5 8-5-2008 9:24:29

sarah
oproep aan alle 17 mei bruidjes!!!!
dag bruidjes (en bruidegommen)Hebben jullie het gezien?????? max 20 graden en bewolkt, maar GEEN REGENals we nu allemaal gezamenlijk duimen en kaarsjes aansteken voor goed weer, dan komt het garantie in orde!Ons betsy gaat ook al heksendansje doen v...
Andere Reacties: 12 8-5-2008 8:17:42

camilla
ben superblij met uitnodigingen van fotomoment!!!!!!!!!!!!
hoi heb vandaag onze uitnodigingen gekregen en ze zijn keimooi.ook de foto's van ons verkennend bezoek voor onze trouwlocatie's enzo zijn keiknap.ben echt blij dat een goeie vriendin van mij de hint gaf om eens contact op te nemen met thierry van het...
Fotografie Reacties: 14 7-5-2008 23:14:29

Annelies
Antwerp Engineering Company
Beste allemaal,wij hebben ons oog laten vallen op bovenstaande locatie. DE bedoeling is een alternatief feest te geven, geen uitgebreide buffetten, maar een (staand) dansfeest. Kennen jullie deze zaal? Waren het daar dan ook geslaagde feestjes? Wet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-5-2008 22:52:22

Nati
Rosa Clará
Hey allemaal,Ik kom uit Spanje maar mijn vriend is uit Belgie een we gaan hier trouwen. Sorry, maar mijn Nederlands is nog niet zo goed. Ik wil een heel mooie tweede hand trouwjurk van het Spaanse merk Rosa Clará dragen maar het is een beetje te...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 7-5-2008 22:45:24

patricia
Video-opname
hallo iedereen,Wij trouwen op 26 juli en ik ben nog steeds op zoek naar iemand om onze trouw te filmen! De meesten zijn al besproken of zijn wel erg duur. Is er iemand die mij aan een adres of website kan helpen?Alvast bedankt bruidjes,Groetjes,Patri...
Andere Reacties: 7 7-5-2008 22:32:54

Catherine
Evolution of dance
Wij zouden graag onze familie en vrienden willen verrassen met onze versie van 'evolution of dance'. Wie heeft deze muziek op CD en wil ons een kopietje bezorgen? We zouden jullie heel erg dankbaar zijn.Groetjes,Catherine
Openingsdans Reacties: 1 7-5-2008 22:05:12

annelies
mantovani uit oudenaarde
Heeft iemand hier ervaring mee, wat zijn de reacties?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-5-2008 21:46:28

Sofie
Winterhuwelijk
Hallokes, wie van jullie huwt er ook op 14/02/09?? Groetjes
Andere Reacties: 4 7-5-2008 16:53:54

sofie
Rent-a-priest laat niets meer weten
HalloIk zit met een serieus probleem, op 01/08/08 huwen wij met rent-a-priest, de datum was al volledig afgesproken maar nu kan ik daar niemand meer bereiken om de verdere ceremonie te regelen. Ik heb al verschillende malen gebeld en gemaild maar st...
Andere Reacties: 15 7-5-2008 16:09:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...