Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cin
kaartmania/kaartjeshuis
Heeft er iemand reeds uitnodigingen besteld bij kaartmania in nederland of kaartjeshuis in belgie via net ? Graag mening.
Uitnodigingen Reacties: 2 12-5-2008 12:54:23

Karen
Vrijgezellen en avondfeest
Hallo iedereen!Het is misschien een rare vraag, maar is het de bedoeling dat diegenen die je uitnodigt (of laat uitnodigen) voor je vrijgezellen ook uitgenodigd worden voor het avondfeest (receptie + eten + dansfeest) of kan je die ook enkel uitnodig...
Andere Reacties: 8 12-5-2008 11:33:54

Marieke
BRUIDJES 18 APRIL 2009
Hey,Wie van jullie trouwt er nog op 18 april 2009 & wat hebben jullie al allemaal geregeld?Groetjes Marieke
Andere Reacties: 5 12-5-2008 11:26:42

kristien
video of niet
hallo mede bruidjes en bruidegommen,ik zit met een dilemma. Eerst gingen we op onze trouwdag gewoon foto's laten nemen van alles en iedereen, maar nu ben ik toch aan het overwegen om ook alles te laten filmen. Je trouwt toch maar één keer e...
Andere Reacties: 9 12-5-2008 11:22:50

annelies
feestzaal Hof Ten Daele
hallo,Wij zouden volgend jaar in de meimaand trouwen en zijn vollop op zoek naar een geschikte zaal. Heeft iemand van jullie ervaring met de feestzaal hof Ten Daele in Herzele? Ook hadden we gedacht aan Hof ten dale in Erpe Mere?Wie kan ons wat verde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-5-2008 11:20:08

veerle
BRUIDSJURK SPOSA HEUSDEN-ZOLDER
Ik wil mijn bruidsjurk laten maken bij Sposa in Heusden-Zolder naar een model van Linea Raffaelli.Zij vertelden mij dat ze dat model perfect kunnen namaken alleen zouden de kanten bloemen anders zijn. Ik heb wel schrik dat de jurk helemaal anders gaa...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-5-2008 10:19:47

Laurie
10 mei 2008 - Finally Mrs De Zutter
Goeiemorgen iedereen! Bij mij is het zover! De mooiste dag van mijn leven is voorbij... Het was echt prachtig, fantastisch, perfect... Hierbij dan ook een verslagje. De nacht van vrijdag op zaterdag heb ik niet superveel geslapen. Nog tot een uur of ...
Andere Reacties: 8 12-5-2008 8:11:51

Liesbeth
fotograaf zonder boek
Hallo,wij gaan binnenkort trouwen en hebben al een videograaf. Maar we zouden ook graag een fptograaf willen nemen. Maar we zouden liefst één nemen waar je niet direct een fotoboek moet nemen. Om de kosten een beetje te sparen. Is er iemand...
Fotografie Reacties: 22 12-5-2008 0:19:38

Annelies
ideeën presentatie bedankjes
Hoi bruidjesWij hebben strooppotjes als bedankjes voor de gasten. Hebben jullie ideeën om deze te presenteren in de feestzaal? Hoe presenteren jullie je bedankjes?Alvast bedankt!Annelies
Ideeën Reacties: 3 11-5-2008 23:55:29

Stefanie
Zwanger en trouwen
Voor ons staat het vast dat we na onze trouw in september direct voor een kindje gaan. Eigenlijk zouden we er nu al voor willen gaan, maar wat ons afschrikt is de kans op misselijkheid en andere zwangerschapskwaaltjes. Zijn er nog bruidjes in dezelfd...
Andere Reacties: 16 11-5-2008 23:54:16

timothy
kapper aan huis regio De Pinte
Hoi!Een tijdje geleden deed ik hier al een oproep voor een kapper/visagiste op 16 augustus 2008. Ik heb ondertussen nog een paar pogingen ondernomen iemand te vinden die op onze trouwdag beschikbaar is, maar jammer genoeg zonder resultaat...Gezien on...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 11-5-2008 22:23:12

Tamara
Muziek stadhuis
Ik ben al een tijdje aan het denken om zelf muziek mee te nemen naar het gemeentehuis, omdat we enkel voor de wet trouwen maar toch iets speciaals van wil maken.Hebben de bruidjes die ook enkel voor de wet trouwen dit ook zo gedaan of is er toch geko...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 11-5-2008 19:06:02

Isabelle
kapper aan huis
Wij trouwen op 16/08/08. Ik ben nog op zoek naar een kapper en visagiste die aan huis kunnen komen die dag, omgeving Waasland.Groetjes.
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 11-5-2008 12:14:28

XXXXXX
Enveloppen opbergen
Ik vroeg me af waar jullie tijdelijk de enveloppes leggen die jullie krijgen bij het binnenkomen van de mensen voor het feest. Een vriendin van mij gooide het in een mooi versierde vogelkooi maar heeft iemand nog andere leuke ideeën?
Ideeën Reacties: 7 11-5-2008 11:24:25

Kim
huwelijksreis bali of mexico?
Hoi allemaalWie gaat naar Bali of Mexico op huwelijksreis, we geraken er niet uit. Gaan jullie trekken of combinatie met strand? En bij welke touroperator hebben jullie geboekt? En wat kostte het totaalplaatje? Hebben jullie een hotel dat jullie kunn...
Huwelijksreis Reacties: 6 11-5-2008 11:24:23
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...