Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

katrien
geschenkjes: graveren
Als geschenk/aandenken voor ouders en getuigen zou ik graag een kader of iets anders in metaal met onze namen en onze datum in gegraveerd geven. Weet iemand waar dit mogelijk is. Regio Oost-Vlaanderen
Andere Reacties: 2 2-5-2008 22:49:49

betsy
julienachtige freddy
go ladies!!!!!!
Andere Reacties: 58 2-5-2008 22:38:16

Elke
Freddy of Julien
Hoi bruidjesWeet iemand of dit deze persoon een fotograaf is??? Al hij het is vroeger at hij nochthans gewoon onder de naam Freddy heir zijn ongezouten "classy???" mening te verkondigen. Ik denk dat er eens klachten zijn geweest naar de mod...
Andere Reacties: 19 2-5-2008 21:52:53

Ellen
misboekje
Ik ga binnenkort beginnen aan het misboekje. Moest er iemand zijn die haar/zijn misboekje zou willen doorsturen, mag dat altijd. Ieder tekstje en voorbeeld is welkom.ellenvanderhaegen@hotmail.com
Ceremonie Reacties: 4 2-5-2008 21:05:45

sarah
@ julien: wat is uw probleem????
Beste Julien, (of is het freddy? of julien en freddy???)Wat is eigenlijk uw probleem?- bbq is niet goed- walking dinner is niet goed- trouwfuiven zijn ordinair- we kennen onze etiquette niet- jeugd hier heeft geen smaak...tjonge jonge..Naar wat ik be...
Andere Reacties: 10 2-5-2008 20:10:14

Joke
Intredelied Bruidegom + suite
Hey,Ik ben al op zoek naar een liedje waarop mijn toekomstige en de suite kunnen binnen komen.Ik zoek iets instrumentaals met een 'climax' op het einde.Groetjes,Joke
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 2-5-2008 17:19:43

Ellen
Fotograaf regio Ieper
Hallo,Wie kan er mij een goeie fotograaf aanprijzen in de regio van Ieper? Het enige wat wel speciaal zal zijn aan onze fotoreportage is dat we werken met paarden, dus veel bewegend decor :-)Bedankt voor jullie reacties!Groetjes
Fotografie Reacties: 5 2-5-2008 16:40:04

Natacha B
Wanneer bedankingen geven?
Hey bruidjes,Wij hebben per koppel een bedankinkje voorzien. Wanneer geven jullie dat?- Staat dat al aan tafel als de gasten binnenkomen? (Maar wij werken niet met naamkaartjes, enkel met tafelnamen, dus dat komt niet echt goed dan denk ik ...)- Dele...
Ideeën Reacties: 40 2-5-2008 14:28:11

Annelies
betaalbare goede fotograaf
Hallo,Wij zijn op zoek naar een goede maar betaalbare fotograaf, liefst regio gent.We willen echt hraag mooie fotos maar is meestal zooo duur.Groetjes!
Fotografie Reacties: 15 2-5-2008 13:00:26

Sabrina
draaiboek
hallo,wij trouwen op 18.07.2009 en ik heb al een paar belangrijke personen kunnen vastleggen maar aan mijn dagindeling zit ik een beetje te twijfelen zou er daarom soms iemand mij een vb van een draaiboek kunnen doormailen en ook vb wat er zeker alll...
Andere Reacties: 3 2-5-2008 12:51:40

Dorine
Fotolocaties Meetjesland
Hellow!Nog 98 dagen en we trouwen!spannend! maar ik heb nog een vraagje...weet iemand mooie plekjes in het meetjesland voor binnen en buitenfoto's? GroetjesDorine08/08/2008 & 16/08/2008
Fotografie Reacties: 4 2-5-2008 12:29:28

Annelies
trouwkleed vorige collectie of outlet
Hallo bruidjes, weten jullie soms waar ze in West-Vlaanderen kleedjes verkopen van de vorige collecties of doen ze dit niet. Want ik ben niet van plan superveel uit te geven aan nieuwe collecties. Ik huw pas in 2009, maar heb al veel moois gezien van...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 2-5-2008 11:53:38

Isabelle
intro
hey, welk liedje gebruiken jullie om de zaal binnen te komen op het feest? Met nog meer 7 dagen op de teller zijn we echt wel dringend op zoek.GroetjesIsabelle
Andere Reacties: 4 2-5-2008 11:48:56

Tania
DRINGEND: tekst voor gastenboek!!!
Hey,Wij trouwen morgen en vertrekken nu naar de feestzaal om vanalles te regelen. Maar nu hebben we nog geen tekstje in ons gastenboek gezet (vergeten!!!) en ik weet dat er hier enkele leuke stonden, maar ik vind ze helemaal niet terug! Dus als ieman...
Voorbereiding Reacties: 3 2-5-2008 11:45:22

Riet
Voorbeelden van misboekjes
Hallo,Als jullie voorbeelden van misboekjes hebben mogen jullie die altijd doormailen naar riet_13@hotmail.comAlvast bedankt!!
Religie Reacties: 3 2-5-2008 11:35:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...