Nu Online
Momenteel zijn er 187 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Leen
Prijs traiteur (raad getrouwde vrouwen ook nodig)
Hallo iedereen,even een vraagje i.v.m. de traiteur. We hebben van de onze een prijs per persoon en dan per voorwerp (mes, bord, servet, ...) gekregen. Een totaalprijs is niet mogelijk. Zijn er nog onder jullie die zo werken? En voor diegenen die dit ...
Andere Reacties: 4 27-4-2008 18:24:12

Evi
rozenblaadjes
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar rozenblaadjes. Iemand enig idee waar we die kunnen vinden? We zijn al in AVA geweest maar daar hadden ze ze enkel in hartvorm en dat is niet echt wat we willen.In Casa hebben we er ook geen gevonden.Groetjes
Andere Reacties: 6 27-4-2008 17:09:07

Sandy
trouwring Christa Reniers?
Ik ben een grote fan van de juwelen van Christa Reniers. Weet iemand of zij ook trouwringen maakt, voor mannen én vrouwen dus?
Kledij - Accessoires Reacties: 3 27-4-2008 13:33:09

Sofie
bedankjes/menukaarten
Hallo,wij trouwen zeer binnenkort.wij zouden graag de mensen nog een bedankje geven. Eerst hadden we gedacht om een foto op te sturen. maar wanneer we alles bij elkaar optellen zal dit ons wel een duur grapje worden.Heeft iemand een idee hoe we de m...
Andere Reacties: 3 27-4-2008 13:32:45

annelies
anders vermelden
Wij zijn reeds getrouwd voor de wet (voor het huis) maar zullen volgend jaar voor de kerk trouwen, nu zoals het hoort met feest, ... en zo erbij.Ik vind het zo raar om te zeggen, wij gaan trouwenIemand een idee hoe ik dit mooi kan vermelden. Het is v...
Andere Reacties: 4 27-4-2008 12:15:21

Karen
A5 boekje maken
Deze tip kreeg ik van onze priester.Dit doe je in Word. Dat heeft een ingebouwde ondersteuning om een krantje te maken.1.Open een nieuw document2. kies in de menubalk BESTAND de optie PAGINA-INSTELLING3. onder het tabblad MARGES kies je in de lijst M...
Religie Reacties: 4 27-4-2008 9:40:26

Kim
ontspannen
Hoi allemaalZou het leuk of beter gezegd een haalbaar idee zijn om met een aantal vriendinnen 2 dagen voor we trouwen, een dag naar een saunacomplex gaan. Daar ik trouw op mijn verjaardag en ik zo mijn verjaardag toch niet helemaal wil wegcijferen.Wi...
Ideeën Reacties: 4 27-4-2008 9:19:08

Kim
wanneer stoppen met werken
Hoi allemaalMisschien een rare vraag, maar hoeveel dagen voor de trouw stoppen jullie met werken en gaan jullie in verlof? Kan voorstellen dat de stress kan oplopen.Hebben mensen al verlof ingepland of er al ervaring mee?GroetjesKim
Andere Reacties: 18 27-4-2008 9:16:31

Kim
instrumentaal
Hoi bruidjes,Voor tijdens de offerande ben ik nog op zoek naar een instrumentaal stukje muziek. Ik heb hier al enkele dingen zien passeren maar niets spreekt mij aan. Ik vond "la valse d'amélie" en "comptine d'un autre ét...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 27-4-2008 9:10:40

Marie
Creatieve trouwfoto's
Op ik-trouw.org staan er een originele reeks trouwfoto's... mss om ideetjes op te doen? Je vindt de reeks hier http://www.ik-trouw.org/creatief-met-trouwfoto-s-t319.html
Fotografie Reacties: 2 26-4-2008 21:29:43

Diane
In de maand mei
Hallo,wie trouwt er nog in mei? Wij trouwen op 17 mei in Vilvoorde, nog 21 dagjes. Dianeelisadiana1@hotmail.com
Andere Reacties: 15 26-4-2008 20:29:42

Sabrina
ceremoniemeester ???
hallo, wij trouwen op 18.07.2009 dit is nog wel een tijdje maar ik probeer alles wel zo snel mogelijk te boeken want dan heb ik nog een beetje keuze,nu twijfel ik om een ceremoniemeester te nemen,wat doet hij allemaal,hoeveel kost dat ongeveer en kun...
Ceremonie Reacties: 6 26-4-2008 18:01:34

Karolien
Ideeën
Hallo,wij trouwen op 30 augustus en zouden graag onze getuigen beetnemen alleen weten we niet hoe. We willen ze voor zijn en daarom doe ik een oproep aan iedereen die toffe ideeën heeft. Het zotste idee eerst!!GroetjesKarolien en Christophe
Andere Reacties: 2 26-4-2008 16:15:17

Vicky
Parels voor in haar
Hallo bruidjesGisteren heb ik voor de eerste keer een proefkapsel laten doen. en de eerste keer is geslaagd!!mijn haar is halfopgestoken en vastgezet met schuifertjes, het zou echter mooi zijn dit af te werken met enkele lossen pareltjes.Deze komen o...
Verzorging - Kapsel Reacties: 5 26-4-2008 14:43:35

Gerda
Auto
Wie weet een Audi A te huur voor trouwerij wat betaalbaar is. Mijn zoon wil zo graag in een Audi A8 trouwen, dat ik op zoek ben naar zo'n auto.Bedankt.
Ideeën Reacties: 4 26-4-2008 14:17:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...