Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Anneleen
Klokhof - zaal Oost-Vlaanderen
Hallo,Mijn vriend en ik trouwen in mei volgend jaar en zoals velen op zoek naar een mooie locatie! We hebben al een aantal zalen bezocht; De Sanderling in De Pinte, Ter Eest in Roeselare, het Klokhof in Kortrijk, Kasteel Coninckxdonck in Gentbrugge e...
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 9-2-2010 21:33:13

Ilse
witte paraplu's
Hey iedereen,ondanks ik ervan uit ga dat het op onze dag stralend weer gaat worden, wil ik me toch ook voorzien op het andere scenario: regen... Ik weet niet direct waar ik witte paraplu's kan vinden, in de kledingzaak waar mijn kleed vandaan komt, v...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 9-2-2010 19:44:27

stefanie
iemand enig idee wat een gemiddelde trouw kost
Voorbereiding Reacties: 18 9-2-2010 19:37:44

Lieve
OP zoek naar visagiste regio Riemst
Hallo allemaal,Kunnen jullie mij helpen met het zoeken naar een goede visagiste voor mijn trouwdag?Graag had ik iemand gehad die op mijn trouwdag aan huis komt en natuurlijk iemand die haar vak goed doet (regio: limburg)Bedankt!Lieve
Verzorging - Make-Up Reacties: 10 9-2-2010 19:37:20

Hans
Hey wij zoeken nog een goede dj...
Hallo, wij trouwen op 26-06-2010 in vosselaar maar hebben op dit moment nog geen dj.... kan iemand ons helpen....?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 10 9-2-2010 19:12:22

cynthia
outletstore de bruidshoek in leiden , nederland
Hello , iemand soms ervaring met de outletstore de bruidshoek in leiden ?
Andere Reacties: 1 9-2-2010 17:43:05

Alexandra
rode loper
Gezien de rode loper van onze kerk ongelooflijk kapot lijkt te zijn, zijn we nu zelf op zoek naar een exemplaar. Onze ceremoniemeester verhuurt die niet en de mensen van het vervoer kunnen enkel van aan de auto tot aan het kerkportaal voorzien (?). I...
Andere Reacties: 5 9-2-2010 17:14:56

Wendy
Kousenband te koop
Hallo!Ik verkoop mijn kousenband van het merk Masquerade. Ik heb hem maar een uurtje gedragen!Voor meer info: http://www.kapaza.be/detail/24413931/of wendy.dierckx@hotmail.comNog veel succes met jullie planningen!
Kledij - Accessoires Reacties: 0 9-2-2010 16:27:11

ellen
Planning dag
Vraagje, wij trouwen voor de kerk om 15.00 uur waardoor onze eerste receptie pas om 17.00 uur kan aanvangen (verplaatsing te rekenen). In principe duurt een receptie 2 uur, dus dwz tem 19.00 uur. Dan een halfuurtje tussen zodat gasten elkaar niet te ...
Andere Reacties: 4 9-2-2010 16:25:38

Anika
feestzaal Oudenaarde
Hallo, wij willen deze zomer nog trouwen. En we zijn dus DRINGEND op zoek naar een zaal in de streek rond Oudenaarde.
Andere Reacties: 11 9-2-2010 16:15:32

Ellen
cadeau kindjes aan de kerk
Zijn er dames die nog ideeen hebben wat je moet geven aan de kindjes die aan de kerk staan en je een bloemetje komt geven? Ik heb snoepjes gehoord en bellenblazers ... nog ideeen of tips? Hartelijk dank! Nog 240 dagen! Ellen
Andere Reacties: 13 9-2-2010 16:05:26

Sara
makeup donkere huid
Hey Bruidjes,ik ben nog op zoek naar een visagiste (in de omgeving van Mechelen). Ik ben van Portugese oorsprong en heb dan ook geen blanke huid. Ik heb een visagiste nodig die hier ervaring mee heeft (heb al enkele slechte ervaringen gehad).Hopelijk...
Verzorging - Make-Up Reacties: 7 9-2-2010 15:14:44

sarah
probleem suitekleding!!
hey bruidjes,Ik heb een probleempje ivm de suite kledij.We hebben een vrij grote familie, dus ook een grote suite. Ik had niet graag een kakafonie van kleuren, dus ik heb gevraagd aan de mannen of het ok was dat wij een kostuum gaan huren voor hun. D...
Kledij - Suite Reacties: 19 9-2-2010 14:26:36

Ines
Koude en warme hapjes
Hallo, ik ben op zoek naar iemand (omgeving Mol,Balen...) die koude en warme hapjes aan huis brengt. Wie kunnen jullie aanraden?Groetje Ines
Andere Reacties: 3 9-2-2010 14:20:50

Eva
op zoek naar een traction avant
hallo,Nog 151 te dagen te gaan en spijtig genoeg nog steeds op zoek naar een (betaalbare) traction avant als trouwvervoer.Ken jij iemand die een halve dag zou overhebben om eens met zijn oldtimer rond te rijden in oost-vlaanderen? Meerdere traction a...
Andere Reacties: 11 9-2-2010 14:06:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...