Nu Online
Momenteel zijn er 85 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

irmlind
ervaringen Scala (beveren) en Horta (Antwerpen)
Hallo zijn er mensen die al ervaringen hebben met de Scala in Beveren of de Horta in Antwerpen?
Andere Reacties: 8 11-2-2010 13:36:46

ellen
Kapper + visagie Londerzeel
Hallo, ik ben nog op zoek naar een kapster + visagiste aan huis omgeving Londerzeel.Iemand goeie tips?
Andere Reacties: 6 11-2-2010 13:05:22

Christa
Trouwringen Fede De Oro
Hallo wij zouden graag onze trouwringen halen bij Fede Di Oro. Klopt het dat er een leveringstermijn is van 5 à 6 maanden? Of kan het vlugger, anders zouden wij te laat zijn. Is de prijs - kwaliteit inderdaad uitstekend.
Andere Reacties: 7 11-2-2010 12:51:14

Jennifer
hoelang duurt een traditionele huwelijjksviering
hoelang duurt de traditionele huwelijksviering??? iemand een idee??
Ceremonie Reacties: 6 11-2-2010 11:31:16

Kathleen
Live muziek: Eaze... ervaring?
Hallo iedereenWij zouden graag Eaze vragen voor de muziek in onze huwelijksmis.Ze zijn niet van de goedkoopste maar ik heb de indruk dat ze echt professioneel te werk gaan. Ook de luisterfragmenten op hun site klinken goed. Heeft er iemand van jullie...
Andere Reacties: 3 11-2-2010 11:20:24

hervé
Naaister Gezocht !!!!!
Beste,Op 13 augustus 2010 trouwen wij,Onze Kinderen zijn onze bruidskindjes,het zijn er 4.Op internet heb ik mooie bruidkleedjes gevonden,Het is ongeveer nog 6 maanden tegen de grootte dag ,maar je moet ze wel op 3 maand voorhand bestellen,dus zou i...
Andere Reacties: 0 11-2-2010 11:14:05

katlijn
Huren ceremoniewagen/busje
Hallo!Voor onze trouw hadden wij oorspronkelijk een oude Diane die ons zou vervoeren, deze week is dat jammer genoeg afgesprongen. Nu zijn we op zoek naar een andere ceremoniewagen of busje. Iemand enig idee waar we dit kunnen huren? regio Puurs? Het...
Andere Reacties: 2 11-2-2010 10:45:38

Griet
sabam?
hallo allemaal wij zouden in de kerk een live bandje nemen die covers zouden brengen van een aantal liedjes. weet iemand of we daar Sabam voor moeten betalen? alvast bedankt groetjes griet
Ceremonie Reacties: 4 11-2-2010 10:43:31

Elien
Uitnodiging - suggesties
Dag Bruidjes,Ik zou graag mijn uitnodiging zelf ontwerpen. Mijn toekomstige en ik zullen een fotoshoot in een studio doen en zo de foto's gebruiken. We willen 1 foto in onze uitnodiging verwerken en de andere gebruiken voor thema's van de tafels of v...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-2-2010 10:34:35

cynthia
trouwjurk leijten
Heeft er iemand een idee wat de trouwjurk( top en rok) brightlight 1113 van leijten ongeveer kost . ik denk misschien iets van de collectie van vorig jaar te zoeken , dat zal wat goedkoper zijn hoop ik . iemand enig idee waar ?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 11-2-2010 10:32:55

wendy
feestzaal + prijzen
Hallo iedereen,Voor ons trouwfeest zijn wij op zoek naar een geschikte feestzaal in de kempen. We hebben al enige prijzen binnen, maar deze vallen echt wel tegen. Het moet helemaal geen dure zaal zijn, we zoeken iets met uitstraling. Kan iemand on...
Locaties - Feestzaal Reacties: 15 11-2-2010 9:16:11

Tom
DJ feestzaal Snip te Moorsel (Aalst)
Hallo,kent er iemand een leuke, dynamische, enthousiaste DJ voor feestzaal Snip te Moorsel (nabij Aalst)?Bedankt & groetjes,Tom
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 16 10-2-2010 23:02:47

Tom
Gospel
Hallo,wij trouwen op vrijdag 13 augustus. En neen, we zijn absoluut niet bijgelovig.Wat we zoeken, is een live gospelkoor of gospelstem, betaalbaar uiteraard voor de misviering te Vollezele(Galmaarden).Heeft iemand tips of ervaring? Laat gerust kom...
Muziek - Ceremonie Reacties: 2 10-2-2010 22:50:57

Ellen
een goede DJ voor regio Lubbeek?
Hoi, wij trouwen op 8 mei 2010 en zijn nog op zoek naar een goeie en betaalbare DJ voor ons - hoofdzakelijk - dansfeest! We houden vooral van goeie danshits,niet alleen van jaren 70 en 80, maar zeker ook 90 en 00(?), de hits van nu dus ! Geen laural...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 10-2-2010 22:39:41

MYRIAM
SIMBA VAN MARYLISE TE KOOP
Hey ik heb een Simba van Marylise gekocht voor mijn huwelijk vorig jaar in juni. Ik heb er echt van genoten van mijn kleed en vind het jammer om zo'n mooi kleed in de kast te laten hangen. Dus heb ik besloten om het verkopen en hopelijk iemand plezie...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 10-2-2010 21:10:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...