Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Els
welk nummer hebben jullie als openingsdans?
Hallowe geraken er maar niet uit welk openingsnummer we willen. Welk nummer hebben jullie? We zoeken een eenvoudige maar mooie slow, zeker geen die moeilijke danspassen vereist. Elke tip is welkom. Alvast bedankt!Els
Openingsdans Reacties: 32 9-2-2010 13:31:02

Philippe
Reservatie Feestzaal Kasteel van Lebbeke op 8/5/2010 over te nemen
Hey iedereen,wegens onvoorziene omstandigheden kan onze trouwfeest op 8 mei 2010 niet doorgaan. Wij hadden echter reeds het Kasteel van Lebbeke als feestzaal geboekt en zijn nu op zoek naar een koppel dat deze boeking van ons wil overnemen. Het is ee...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 9-2-2010 13:24:19

Katrien
Kane
Kent er iemand liedjes van Kane die in aanmerking komen als openingsdans?
Openingsdans Reacties: 4 9-2-2010 13:00:05

Wendy
Stel je voor dat er geen volk komt naar de kerk!!
Hallo,tot nu toe ging ik er altijd van uit dat er veel volk naar onze kerkelijke viering zou komen, tot mijn schoonma mij laatst vroeg of de kerk niet veel te groot zal zijn voor "dat beetje volk" dat er maar zal zijn.Ik was hier eigelijk w...
Andere Reacties: 21 9-2-2010 12:48:21

Dorien
Opvang huisdier huwelijksdag?
Hey iedereen,Praktisch vraagje voor diegene met een huisdier onder jullie; wat doen jullie met jullie lieve hondje op jullie huwelijksdag? Wij gaan beiden bij onze ouders slapen voor onze grote dag. Ik vraag me nu af wat we het beste met ons hondje d...
Andere Reacties: 9 9-2-2010 12:07:47

Dorien
Videograaf
Hey iedereen,Ik heb enkele mensen gecontacteerd om een videoreportage te maken van onze grote dag. Kennen jullie volgende videografen en wat vinden jullie van hen?:- www.fd-huwelijksreportages.be- www.lfantproductions.be- www.mdwvideo.be- www.huwelij...
Video Reacties: 7 9-2-2010 11:53:55

Eva
huwelijksreis geboekt
dag bruidjes,Gisteren een last van mijn schouders gevallen nu onze huwelijksreid geboekt is! Was er al meer dan een maand mee bezig, prijsoffertes aanvragen hier, daar, nog eens bellen, nog eens emailen, weer eens vergelijken ...Was dan eindelijk tev...
Huwelijksreis Reacties: 10 9-2-2010 11:53:28

Debra
Zaadjes als bedankje ??
Ik had graag een zakje bloemzaadjes gegeven als bedankje voor onze gasten. Weet iemand waar ik ideetjes kan opdoen of wat ik best neem??Alvast bedankt !!07_08_10
Andere Reacties: 4 9-2-2010 11:17:39

Tine
Bedanking ouders
Hallo,Ik zoek nog een originele bedanking voor onze ouders, ook een herinnering aan onze dag. Kunnen jullie me helpen met jullie ideetjes? Bedankt hoor!------------------------------------------nog 67 dagen te gaan...
Andere Reacties: 2 9-2-2010 10:59:57

bianca
naaister
hey meiden,zit met mijn handen in het haar , ik had een kleed van ian stuart tweedehands gekocht maar het was van boven te smal .nu heeft de moeder van mijn beste vriendin het kleed vermaakt ze heeft de rits er tussen uit gehaald en een veter sluitin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 9-2-2010 10:58:05

Sophie
Uitnodiging MERCARD
Moet je de uitnodigingen zelf in elkaar steken als je bestelt bij MERCARD ??? Dat zie ik eerlijk gezegd niet zitten! Wij zouden de uitnodigingen niet via hun website bestellen, maar via het bruidsparadijs of AVA. Iemand een idee hoe ze daar geleverd ...
Andere Reacties: 4 9-2-2010 10:23:09

stefanie
zalen te huur
hallo,ik heb al enkele zalen bekeken die via dit forum heb gevonden. sommige hebben jammergenoeg niet altijd een site. wat wij zoeken voor ons huwelijk is een zaal, met tuin waar stoelen en tafels aanwezig zijn, bar, maar vrij van keuze om het eten t...
Locatie Reacties: 9 9-2-2010 9:50:08

B
Olielamp regio Limburg
Goeiemorgen!In plaats van een huwelijskaars, ben ik op zoek naar een 'huwelijksolielamp'. Een tijdje geleden is hier dezelfde vraag gesteld, en kwamen er antwoorden van winkels in Oost- en Westvlaanderen. Ik woon echter in Limburg, en als ik niet zo ...
Ideeën Reacties: 2 9-2-2010 9:50:01

LINSY
bloemist Kortrijk
Hallo allemaal, weet er iemand een goeie bloemist in de streek van Kortrijk?
Bruidsboeket Reacties: 7 9-2-2010 9:13:18

marijke
Passade Mechelen
Hey! Heeft er iemand ervaring met een huwelijksfeest in de Passade in Mechelen?Ik vind de zalen echt super maar ik heb er geen idee van of het eten, de bediening, het verloop van het feest,... goed is.
Andere Reacties: 5 9-2-2010 8:52:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...