Nu Online
Momenteel zijn er 156 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

lesley
help! help!!!!
ik zie het bos door de bomen niet meer. ik wil een originele openingsdans vinden maar het probleem is dat mijn vriend niet zo snel tevreden is blijkbaar. hij zou heel graag het liedje nothing else matters van mettalica hebben maar ik vind dat dit al ...
Openingsdans Reacties: 4 6-2-2010 21:14:05

shanna
Wie trouwt nog op 28/08/10?
Wie trouwt er nog op 28/08/10? Ben benieuwd? Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?
Voorbereiding Reacties: 10 6-2-2010 21:06:46

vicky
verwachtingen fede di oro
hallo bruidjes, ik heb hier net zoals al zovele anderen niets dan lovende kritiek gelezen over fede di oro. Vandaag zijn wij dus met hoge verwachtingen naar izegem gereden(enkele rit ong 2uur rijden). Ik ben nu eigenlijk teleurgesteld. In mijn ogen i...
Andere Reacties: 12 6-2-2010 20:54:31

anouk
kinderverhaal rond kleuren
Hallo,Ik ben op zoek naar een kinderverhaal dat met kleuren te maken heeft voor tijdens onze huwelijksviering. vb een mannetje of diertje dat allerlei kleuren tegenkomt en hier een betekenis aangeeft.Kan iemand hier bij helpen?mvgAnouk
Andere Reacties: 3 6-2-2010 20:42:06

Elisabeth
JURK LINEA RAFFAELI TE KOOP + GRATIS SCHOENEN LUCA RENZI
Hallo,Hopelijk kan ik iemand gelukkig maken met mijn trouwkleed. Kleed van Linea Raffaeli - maat 38/40 - ivoorkleur - zijde - halterjurk - sleep die ook in te korten is (gemakkelijk om te dansen)Oorspronkelijke prijs: 1.600 euro - Vraagprijs: 750 eu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 6-2-2010 20:21:38

anouk
shminkster regio Aalsr
Hallo,Wij trouwen op 31 juli 2010 en zijn nog op zoek naar iemand die onze make-up kan doen aan huis. Wij wonen in de buurt van Aalst, dus misschien ook best iemand van in de buurt.Kan er iemand mij hier bij helpen.Groetjes,Anouk
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 6-2-2010 20:01:32

Evelien
tekst uitnodiging
Hey,Hopenlijk kunnen jullie mij helpen.Ik zoek nog een stukje tekst dat rijmt voor op onze trouwuitnodiging.De mensen die een uitnodiging krijgen worden op receptie,diner-& avondfeest verwacht. Nu moet ik dat al rijmend formuleren op onze uitnodi...
Uitnodigingen Reacties: 4 6-2-2010 19:41:29

Femke
@ Patricia: ervaringen Goede Herder - Viering bijwonen?
Hallo "collega's,en in het bijzonder Patricia,Ik weet dat ik hier nog eens ben om iets te vragen over de Goede Herder, maar door enorme drukte op het werk en het huwelijk van onze beste vrienden, ben ik mijn vorige berichtje wat uit het oog verl...
Religie Reacties: 0 6-2-2010 18:59:36

Elizabeth
Blauwhuis
Heeft er iemand recente ervaring met het Blauwhuis in Izegem?
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 6-2-2010 18:04:50

Kelly
Iemand ervaring met Anyanka in Kampenhout
Voor onze openingsdans zijn we op zoek naar een origenele dans, zoals je er tegenwoordig vele kan vinden op youtube.Zijn er mensen die hiervoor privelessen gevolgd hebben, zoja, waar?Wij zouden is willen gaan kijken bij Anyanka in Kampenhout, iemand ...
Openingsdans Reacties: 0 6-2-2010 17:20:21

Kaoutar
uitnodifingskaartjes zelf maken.
hallo,kan er iemand me vertellen hoe je zelf kaartjes kan maken? welke programma? welk professioneel toestel dat nodig is? wie kan me helpen of eventueel raad geven?bedankt!
Uitnodigingen Reacties: 3 6-2-2010 16:37:55

Lien
video of niet?
Hallo, vraagje wij staan in twijfel of we een video zouden laten maken van onze trouw? Of zouden we toch kiezen voor de praatpaal ? Enig iemand een idee of een ervaring?groetjes
Fotografie Reacties: 8 6-2-2010 15:51:31

Lien
tafelthema
Hallo, Wij hebben een reuze idee voor de tafelthema's. We zouden graag iets met puzzels doen en foto's van ons of van een thema erop. Hoe zouden we dit concreet kunnen aanpakken. Alle tips zijn zeker en vast welkom!!
Ideeën Reacties: 2 6-2-2010 15:49:41

laurien
bruidsjurk Torhout
Hey bruidjes!Ik ben volop aan het uitkijken naar een trouwjurk. Ik ben hier en daar eens aan het rondneuzen. Ik zag een mooie jurk bij 'Ceremonie Steven' in Torhout. Een heel eenvoudig wit, met bovenaan links wat pareltjes en fijne schouderbandjes. I...
Andere Reacties: 2 6-2-2010 14:07:57

mieke
locatie foto's regio ieper/elverdinge
hallo,we zijn nog op zoek naar een locatie voor de foto's regio ieper, elverdinge,... heeft er iemand een leuk idee?Mieke
Andere Reacties: 3 6-2-2010 13:20:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...